English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Las Palmas Atletico - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1915
Location: Selsbakk

PostPosted: 23.01.2024 21:30    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Lettere for treningsteamet og se hva laget må øve på..under rekdalble vi knust mot 3 div lag i norge i oppkjøringa..må gå ann si det er framgang.


Du er klar over at dette laget er fra fjerde nivå i Spania?
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1915
Location: Selsbakk

PostPosted: 23.01.2024 21:42    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Selv ingen, om din favoritt JHH ble ansatt, ville sittet og plukket på han på den måten du plukker på AJ. Ikke etter så kort tid. Dette stinker av barnslig misnøye eller trolling. Ikke prøv å skjul dette som at du forsøker å nyansere diskusjonen.


Kan vi fokusere på innholdet i det jeg sier, i stedet for å fokusere på meg som person?

Det som har brakt oss til det punktet vi er i dag, er nettopp en holdning der vi har unngått konfrontasjon med realiteter, og i stedet levd på en rosa sky som til slutt viste seg å være et luftslott.

Dette har blitt forsterket ved at alle som har uttrykt alternative meninger, ofte har blitt møtt med hersketeknikker som latterliggjøring. Det er viktig å huske på Berit Ås' identifiserte hersketeknikker: usynliggjøring, latterliggjøring, tilbakeholdelse av informasjon, fordømmelse uansett hva du gjør, og påføring av skyld og skam. Dette innlegget har vel fire av fem av punktene?

Hvis jeg skriver noe som er feil, setter jeg pris på konstruktiv kritikk, men ikke herskerteknikker.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6632
Location: Heaven

PostPosted: 23.01.2024 21:56    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Du er klar over at dette laget er fra fjerde nivå i Spania?


De fleste som spilte idag,spiller ikke på nivå 4 i spania nei..er du full eller..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4934

PostPosted: 23.01.2024 22:20    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:

Kan vi fokusere på innholdet i det jeg sier,


Det er ikke alle som greier å ta inn over seg dine komplekse skildringer av Rosenborg universet.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2743

PostPosted: 23.01.2024 22:28    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
EspN wrote:
Lettere for treningsteamet og se hva laget må øve på..under rekdalble vi knust mot 3 div lag i norge i oppkjøringa..må gå ann si det er framgang.


Du er klar over at dette laget er fra fjerde nivå i Spania?


Du vet like godt som de fleste her inne at de stilte med mange spillere som ikke til daglig spiller på nivå fire. Du kan ikke be om å bli tatt seriøst når du er så uærlig i måten du fremstiller ting på.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6688

PostPosted: 24.01.2024 03:41    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
[
Det er viktig å huske på Berit Ås' identifiserte hersketeknikker: usynliggjøring, latterliggjøring, tilbakeholdelse av informasjon, fordømmelse uansett hva du gjør, og påføring av skyld og skam.


Vrangforestillinger har kanskje smittet over fra for mye Fake news?
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
siggen1
Senior


Joined: 26 Mar 2022
Posts: 173

PostPosted: 24.01.2024 06:28    Post subject: Reply with quote

Hvis jeg skriver noe som er feil, setter jeg pris på konstruktiv kritikk, men ikke herskerteknikker.[/quote]


Jeg har ingen som helst problem med at du er negativ til det RBK har drevet med de siste flertallige årene,men hva må til for at du skal bli fornøyd?.Må huske at Alfred har ikke mange treninger med disse skakkkjørte spillerne,og utfra det jeg har sett til nå spesielt i kamp,så virker vi bedre trent og bedre taktisk rustet.
Back to top
View user's profile Send private message
vænstrebænk
Junior


Joined: 30 Jan 2022
Posts: 74

PostPosted: 24.01.2024 10:04    Post subject: Reply with quote

Sier alt om vår tilstand når Alfred må forklare spillerne ABC i "åpen mikrofon"-klippet. Det er litt jobb igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4279
Location: Stiftstaden

PostPosted: 24.01.2024 11:01    Post subject: Reply with quote

Det er mye jobb igjen, men en ser jo at dette kan kaste resultater av seg etterhvert. Trenerne er profesjonelle, stiller krav og er flinke på detaljnivået. Noe jeg tror har vært mangelvare de siste årene.
Forventer ikke gull og grønne skoger denne sesongen, men at det vises fremgang i alle spillets faser.
Og det er mye lovende unggutter som kommer opp nå, ser ikke så mørkt på det egentlig lengre.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2600

PostPosted: 24.01.2024 13:37    Post subject: Reply with quote

Skal uansett mye til å gjøre det verre enn fjoråret. Er presset bra er vi på nivå med Brann, selv med middelmådige spillere fra start.
Back to top
View user's profile Send private message
Churchill
Proff


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 291

PostPosted: 24.01.2024 19:23    Post subject: Reply with quote

Med dagens spillerstall? Aldri i livet!
_________________
Deserve Victory!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb