English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Pawel Chrupalla
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18498

PostPosted: 04.02.2024 16:15    Post subject: Reply with quote

Har fått beskjed om å finne seg ny klubb og trener med FFK ifølge Nidaros.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6257
Location: Skottland

PostPosted: 05.02.2024 19:55    Post subject: Reply with quote

Lykke til. Jeg synes også han skal ha ros for å ha stått rakrygget mens han har vært i nøyaktig samme scenario som Bjørlo. Det virker som at det er navnet som avgjør hvem som har lov til å sutre.
Back to top
View user's profile Send private message
ErdoganLomas
Proff


Joined: 14 Aug 2014
Posts: 398

PostPosted: 05.02.2024 20:10    Post subject: Reply with quote

Hvem med navn er det som har sutret? Surprised
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13701
Location: Namsos

PostPosted: 12.02.2024 16:10    Post subject: Reply with quote

Pawel Chrupalla var ikke med til Gran Canaria og blir heller ikke med til Marbella.

20-åringen trente nylig med Fredrikstad FK på deres treningsleir i Portgual, men Fredrikstad Blad skriver mandag at Chrupalla ikke kommer til å bli FFK-spiller.

– Vi er glad for at Pawel var med oss en uke i Portugal, og han gjorde et kjempefint inntrykk. Etter en helhetsvurdering er likevel konklusjonen at det ikke var riktig med en overgang nå, sier sportssjef i FFK, Joacim Heier.

RBK-kontrakten til den norsk-polske spilleren går ut ved slutten av året.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Der Kaiser
Rutinert


Joined: 22 Jun 2013
Posts: 911
Location: Norway

PostPosted: 12.02.2024 18:49    Post subject: Reply with quote

Er det ikke litt spesielt at han absolutt skal ut? Polsk u-landslagsspiller. Synes han gjorde en fin figur i de minuttene han fikk spille før utlånet også.
_________________
"Avløsning, Ernst! Avløsning!"
Back to top
View user's profile Send private message
ErdoganLomas
Proff


Joined: 14 Aug 2014
Posts: 398

PostPosted: 12.02.2024 19:26    Post subject: Reply with quote

Jo, men er vi ikke der at «alt» det er interesse på, som ikke er bankers i 11-en skal ut da?
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2588

PostPosted: 12.02.2024 20:55    Post subject: Reply with quote

Er det litt spesielt? Han har vel aldri spilt fast på noe utlån og Fredrikstad er heller ikke interessert. Sier kanskje noe om at nivået ikke er der at han er klar for å spille for en eliteserieklubb? *og at fast spilletid på lavere nivå kan være mer riktig for han.
Back to top
View user's profile Send private message
aalen
Proff


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 323
Location: Landet

PostPosted: 12.02.2024 21:13    Post subject: Reply with quote

FFK har 27spillere i troppen pdd leste jeg, så de kjøper vel bare om de føler han er et klart førstevalg. Under tiden i Polen fikk han bra med spilletid siste del av oppholdet, og var på banen i 12 av de soste 19kampene. 3av kampene ute med skade, og de to siste på benken(muligens fordi de visste at de ikke fikk signert han). 3 assist og et mål i stortsett en vingrolle.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.02.2024 17:46    Post subject: Reply with quote

RBK er tilbake fra sin andre og siste treningsleir i sørligere strøk og har tirsdag sin første økt etter en langhelg med fri.

Tilbake på treningsfeltet er også en som ikke har vært på RBK-trening siden i fjor [Sic? Var vel i august 2022?].

(...)

– Situasjonen er at han har kontrakt ut året. Har var på utlån sist sesong, og så har det vært klubber som har vært interessert i å se på ham. Det har vi sagt han får lov tid, men det har ikke blitt noe konkret. Nå er han tilbake her og trener. Det har vært planen hele tiden. Så lenge det ikke er noe som faller i smak hos ham eller oss så er han her, sier Micke Dorsin, sportslig leder i RBK.

– Hva er planen med ham videre?

– Vi har dialog, så får vi se. Samtidig er det en del av fotballen. Vi må ned i en stallsammensetning som vi er fornøyd med og da var det vurdert tidligere at det er mulig for ham å se etter noe annet. Det passet oss veldig fint, men det ble ikke noe av, så nå er han her med resten av troppen og trener.

Les mer: Fikk beskjed om å finne seg ny klubb: Her er han tilbake på RBK-trening
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.02.2024 21:42    Post subject: Reply with quote

Da utlånet i Polen var over, fikk han nemlig beskjed om at han kunne seg en ny klubb. En beskjed han hevder han ikke tok tungt.

– Klubben bestemte det, jeg får ikke gjort så mye med det. Jeg fikk beskjed om å finne meg ny klubb. Når det ikke er plass til meg og trenerne har satt en stall, så kan det ende sånn at man skal finne seg noe nytt. Jeg syns ikke det er noe nederlag for meg, sier Chrupalla.

– Du fikk beskjed om å finne deg ny klubb og nå er du her igjen. Hva har endret seg?

– Like etter jeg kom hjem fra Portugal ringte jeg Micke (Dorsin, sportslig leder i RBK) og både snakket og tekstet med han. A-laget var i Marbella, men jeg hadde veldig lyst til å komme i gang. Så jeg foreslo å komme og trene med 2. laget, for det er bare bra for meg å spille fotball, forteller Chrupalla.

Les mer: Var på vei bort: Så tok RBK-unggutten (20) en telefon til sjefen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Laff1
Senior


Joined: 15 Feb 2011
Posts: 238
Location: Aspmyra

PostPosted: 06.03.2024 22:48    Post subject: Reply with quote

Kortidsutlån til Ranheim må da være mulig? Vinn vinn for begge klubber.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
fatslick
Senior


Joined: 02 Mar 2024
Posts: 203

PostPosted: 07.03.2024 15:38    Post subject: Reply with quote

"Kåffa" rykket opp med mye eks-Enga i stallen. Det forteller at de har evne til å utvikle vrakede spillere. Så "Kåffa" burde faktisk forhøre seg med RBK om spilleren

Treneren til "Kåffa" Johannes Moesgard er dyktig på å utvikle spillere
Back to top
View user's profile Send private message
aalen
Proff


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 323
Location: Landet

PostPosted: 11.03.2024 22:45    Post subject: Reply with quote

Hvordan fungerte Chrupalla i de 20minuttene han fikk mot Tromsø?
Back to top
View user's profile Send private message
Tore2
Junior


Joined: 27 Oct 2022
Posts: 47
Location: Klett

PostPosted: 11.03.2024 23:07    Post subject: Reply with quote

Var ganske tynt vil jeg si, et par involveringer og hvertfall et balltap/feilpasning. Virket litt stresset, som er forståelig.
Vanskelig å sette noen karakter på prestasjonen, men min mening er at de andre alternativene vi har er bedre.
_________________
Bli itj nå med nå.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3597

PostPosted: 12.03.2024 06:37    Post subject: Reply with quote

Jeg synes da han klarte seg godt. Et par fine pasninger, blant annet en nydelig vektet pasning i bakrommet til Nelson (tror jeg). Ble ikke satt opp noen store prøver som jeg kan huske. Gjorde sikkert noen småfeil, men ikke noe UIJ og Pereira vanligvis gjør minst like dårlig.

Alt for lite tid til å dra noen konklusjoner på noe og jeg tviler vel ellers på at han kommer til å spille noe særlig framover, men den venstrefoten er strøken. Ser også veldig sterk ut, må ha bygget litt muskler på lån i Polen.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1874

PostPosted: 12.03.2024 09:07    Post subject: Reply with quote

Potensiell vingback på venstre?
Back to top
View user's profile Send private message
fatslick
Senior


Joined: 02 Mar 2024
Posts: 203

PostPosted: 12.03.2024 10:54    Post subject: Reply with quote

Å være venstreback i Rbk ender opp med null muligheter for å vise ferdigheter, men lett synlig hvis en en gjør ubetydelige feil. For som det har blitt dokumentert så er det vanskelig å få JN til å beherske/forstå hvordan laget ønsker å spille. Dermed blir venstresiden mer død. Og for venstrebacken ender vedkommende å være tilskuer til egen kamp
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1191

PostPosted: 13.03.2024 20:44    Post subject: Reply with quote

Med tanke på alternativene på venstreback og vår nye treners evne til å utvikle unge spillere kan man fort ha vår nye venstreback her med litt trening. Man kan neppe forvente at det her skjer over natta, men det er like bra som alternativene på sikt.
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18498

PostPosted: 13.03.2024 22:51    Post subject: Reply with quote

Tagseth må spille indreløper, Ceïde har jeg ikke helt trua på som back, så Chrupalla høres ut som det beste alternativet. Men jeg mener å ha lest at han ikke vil spille back?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 13.03.2024 23:01    Post subject: Reply with quote

Jeg antar han heller spiller back enn å sitte på benken.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.03.2024 23:01    Post subject: Reply with quote

– Jeg lever fra dag til dag egentlig, så får vi se hva tiden viser. Jeg stresser ikke, sier Pawel Chrupalla og smiler.

Med tre uker igjen av overgangsvinduet har 20-åringen en svært uviss framtid på Lerkendal.

Samtidig er han mer inne i varmen igjen. Det er to måneder siden han ble bedt om å finne seg ny klubb.

Nå er Chrupalla tilbake på RBK-trening, han har vært i tre kamptropper og har kommet inn i to strake kamper.

– Jeg hadde ikke trodd det. Planen var jo ikke å være her i det hele tatt, sier unggutten og ler.

Les mer: Var i fryseboksen: Comeback hadde ikke RBK-spilleren noe tro på
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.04.2024 19:44    Post subject: Reply with quote

– Jeg snakket med agenten min i går, og jeg takket nei til alle tilbudene jeg fikk fordi jeg føler at jeg vil være her. Jeg trives her i spillergruppen og jeg føler meg sterk nok til å kjempe om plass her.

(...)

I serieåpningen mot Sandefjord ble Chrupalla utelatt fra kamptroppen. Han sier det er en avgjørelse som han respekterer.

– Jeg har ikke noe spesielt å si om det. Det er treneren som tar et valg om hvem som skal være med i troppen, også får jeg bare jobbe hardt på trening for å være med neste gang.

Les mer: Deadline Day: RBK-spilleren hevder han takket nei til tilbud i går
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Page 7 of 7

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb