English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Oscar Aga
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1889

PostPosted: 13.04.2024 21:16    Post subject: Reply with quote

Akuratt som forventet det, klarte ikke å prestere på topp i Sverige, klarer man det ikke her heller, hvertfall ikke når ikke klarte å slå til i RBK, bare å selge.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4929

PostPosted: 13.04.2024 23:00    Post subject: Reply with quote

Ble litt overrasket når jeg så navnet hans poppe opp her, fordi jeg hadde glemt at han i det hele tatt hadde vært Rosenborg spiller. Forferdelig signering, der oppe med Boti Goa.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59413
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.05.2024 20:07    Post subject: Reply with quote

– Jeg hadde et veldig fint halvår her da vi rykket opp, og derfor ønsket jeg å forlenge utlånet og bli med Fredrikstad til Eliteserien, sier han.

(...)

Spissen lukker heller ikke døra for en retur til Trondheim.

– Jeg er på et utlån med opsjon her, så får man bare se hva som skjer framover. Jeg er helt åpen for det, selvfølgelig, sier han om en retur i sort og hvitt.

Les mer: Dette sier matchvinneren: – Litt spesielt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2669
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 01.05.2024 20:47    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
en retur i sort og hvitt.


Nja, hadde han nå scoret litt mål, så. Men som kommentatoren sa på slutten av cupkampen tidligere i dag: helt fra han kom til FFK har han bomma og bomma, men DER scorer han!

Helt sikkert en kurant spiller som kan levere bra under riktige forhold, men ikke akkurat en kronisk goalgetter, så han må gjerne havne i plankebyen permanent.
_________________
"En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Back to top
View user's profile Send private message
katalogen
Senior


Joined: 02 Apr 2022
Posts: 170

PostPosted: 01.05.2024 21:04    Post subject: Reply with quote

Aga har veldig gode underliggende stats for FFK i serien etter fem serierunder, så var på høy tid at han scorte. Fin avslutning.
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 416

PostPosted: 02.05.2024 04:30    Post subject: Reply with quote

Han er og blir en obos-spiller. Ennå ikke skåret i Eliteserien for FFK, samtidig som han har bommet på store sjanser. Benken venter når de to førstevalgene er tilbake for fullt etter skade.
Back to top
View user's profile Send private message
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2669
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 02.05.2024 09:07    Post subject: Reply with quote

Underbygges jo litt av tallene også: https://www.fotball.no/fo...Id=4036842

Fine mål-stats på alle nivåer, unntatt toppnivå. 1 mål på 27 kamper i Eliteserien er magre greier, selv om en regner med at de fleste av disse kampene nok var som innbytter.

Selv ikke høsten i fjor for FFK, som vel var å regne som veldig bra for hans del, endte med mer enn 4 mål på 15 kamper.
_________________
"En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb