English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
HÃ¥kon Volden
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
siggen1
Senior


Joined: 26 Mar 2022
Posts: 173

PostPosted: 20.01.2024 18:03    Post subject: Reply with quote

30 minutter er selvfølgelig ikke lenge å basere kampreferat på,det jeg så var en klok ung fotballspiller som løste sine backoppgaver veldig bra. Tror han egentlig er stopper,dette er ett fotballtalent.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3342
Location: Trondheim

PostPosted: 20.01.2024 19:06    Post subject: Reply with quote

Han er stopper og spilte stopper. Ingen tvil om at det er talent der
Back to top
View user's profile Send private message
Sjiraff
Veteran


Joined: 14 Jul 2011
Posts: 1523

PostPosted: 23.01.2024 14:26    Post subject: Reply with quote

Igjen en veldig bra kamp, her tror jeg vi har et enormt talent
_________________
Never Wake A Sleeping Ninja Cow
Back to top
View user's profile Send private message
Socrates
Veteran


Joined: 09 Jul 2005
Posts: 1118

PostPosted: 23.01.2024 15:18    Post subject: Reply with quote

Volden viser ekstremt lovende takter - skal bli svært spennende å følge både ham og Røsten den kommende sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2013

PostPosted: 23.01.2024 21:07    Post subject: Reply with quote

Han spillte ok. Spørs hvor mye Las Palmas la i denne kampen.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.01.2024 21:38    Post subject: Reply with quote

Han hadde uansett viljen til å prøve - og lyktes flere ganger med å ta med seg ballen forbi ledd.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6630
Location: Heaven

PostPosted: 23.01.2024 21:59    Post subject: Reply with quote

Synes han var mye bedre enn røsten..røsten sliter forferdelig med og posisjonere seg..er vel en grunn til alfred sa fra til røsten på trening at det er alt for lett og være angriper mot han,blir for junior i alt han gjør.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.02.2024 18:27    Post subject: Reply with quote

Johansson:

– Volden gjorde en bra prestasjon igjen i dag. Jeg synes han har hatt et par kamper i oppkjøringen der vi ikke helt har sett det nivået vi så i starten, mot Las Palmas, og i dag viser han det nivået igjen, det er herlig, sier svensken og fortsetter:

– Han skal bli bedre på å forsvare én mot én, og på å lede backlinjen og skyve høyre-venstre på rett tidspunkt. Og han skal stå høyere gjenvinningspresset enn han gjør. Det finnes masse ting å jobbe på der, men det er fortsatt en bra prestasjon.

Les mer: Håkon (16) sin raske forvandling imponerer RBK-bautaen: – Spiller med stor ro

– Han var med noen ganger på a-trening i fjor høst, men da gikk ting litt for fort for ham. Så kommer han her og opptrer på denne måten. Håkon skal ha mye ros for måten han har tatt de siste månedene på, sier Henriksen.

– Det går mye fortere rundt meg enn på RBK2. Jeg må være kjappere med ballen, og sideforskyve raskere. Og jeg har mye å lære. Men jeg synes det går greit, smiler Volden selv - og fortsetter:

– Og klart. Jeg hadde ikke forventet at den siste tida skulle bli som den har blitt. Men det er positivt at de har trua på meg. De viser jo det i dag!

Les mer: Håkon (16) imponerte igjen: - Han kommer til å bli steingod
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.02.2024 22:55    Post subject: Reply with quote

Voldens agent, Marius Otterstad i Sky Agency Sports, kan fortelle at klienten har vært på blokka til mange speidere en stund. Men at den virkelige interessen fra utlandet kom på grunn av de gode prestasjonene på G16-landslaget.

– Det var landskampene i utlandet som var grunnen til at speiderne virkelig fikk øynene opp for ham. På en av de første landskampene Håkon var med spurte flere speidere rundt på tribunen om hvem som var agenten til denne spilleren. De ønsket å koble sitt nettverk av klubber til Håkon, sier Otterstad.

Når det gjelder nåtiden, forteller Otterstad at tankegangen fra i fjor høst står seg. Også nå til tross for at utenlandske klubber er interessert.

– Det er helt åpenlyst at det er interesse, og det er ikke noe mindre nå. Samtidig har Håkon et sterkt ønske om å være i Rosenborg, forteller agenten.

Les mer: Stortalentet vraket utlandet: - Det var verdt det
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SvennO
Rutinert


Joined: 21 Feb 2012
Posts: 589
Location: Norge

PostPosted: 19.02.2024 16:24    Post subject: Reply with quote

Quote:
– Nidaros :Alfred Johansson: Volden gjorde en bra prestasjon igjen i dag. Jeg synes han har hatt et par kamper i oppkjøringen der vi ikke helt har sett det nivået vi så i starten, mot Las Palmas, og i dag viser han det nivået igjen, det er herlig, sier svensken og fortsetter:

– Han skal bli bedre på å forsvare én mot én, og på å lede backlinjen og skyve høyre-venstre på rett tidspunkt. Og han skal stå høyere gjenvinningspresset enn han gjør. Det finnes masse ting å jobbe på der, men det er fortsatt en bra prestasjon.

Konkret og gode vurderinger fra AJ
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18398
Location: Oslo

PostPosted: 04.04.2024 18:05    Post subject: Reply with quote

https://www.rbk.no/nyhete...-rosenborg

Ny 3 års kontrakt og fast medlem av a-stallen! Gratulerer!!!
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2082

PostPosted: 04.04.2024 18:51    Post subject: Reply with quote

Sett mye bra av Volden i pre-season og håper at han får debuten sin på Lerkendal om ikke lenge. Men selvsagt høyt opp for en såpass ung gutt i en posisjon som krever mye erfaring og fysikk.
Men en spiller det er lett å ha trua på .
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.04.2024 21:38    Post subject: Reply with quote

- Det har kommet inn en trener som har troa på unge spillere. Du ser at også Jesper får tillit. Det er veldig positivt, for det viser at det er mulig som akademispiller å ta steget opp, smiler Volden.

- Jeg føler at jeg har gjort jobben min godt, men det er ikke noen grunn til å slappe av for det. For jeg må vise at det er her jeg vil spille, så det er bare å bite sammen tennene og levere.

- Hvordan var det å debutere mot Strømsgodset?

- Det er artig! Det er jo det man drømmer om. Jeg er oppvokst i Trondheim og har sett de store spille på Lerkendal. Jeg får ta mulighetene som de kommer og bevise at jeg fortjener spilletid.

Les mer: - Skal bevise at jeg fortjener spilletid
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Laff1
Senior


Joined: 15 Feb 2011
Posts: 238
Location: Aspmyra

PostPosted: 09.04.2024 21:53    Post subject: Reply with quote

Ekstremt spennende spiller, ikke veldig langt unna Nypan-sjiktet etter min mening. Spennende å se hvordan han utvikler seg i årene framover. Rent fysisk og mentalt skjer det mye i aldersspranget 16-20 år.

Han har en enorm ro med ball og gode allroundegenskaper som midtstopper. Fortsetter han utviklingen, samt at hode er på rett plass så ser jeg ikke noen begrensninger for Volden.

Sannsynligvis en spiller vi vil nyte svært godt av i årene framover, før han plukkes opp av en klubb i en topp-5 liga.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11736

PostPosted: 27.04.2024 20:23    Post subject: Reply with quote

Fremsto i dag som den beste pasningsspilleren i klubben. Makan for noen pasningsferdigheter og ro han har. Ser gjerne han og Nemcik som duo utover sesongen og i årene som kommer.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2603
Location: Heimdal

PostPosted: 27.04.2024 20:37    Post subject: Reply with quote

Enig!
Var i alle fall mye bedre enn Ceide i denne kampen.
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
fatslick
Proff


Joined: 02 Mar 2024
Posts: 264

PostPosted: 27.04.2024 20:44    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Fremsto i dag som den beste pasningsspilleren i klubben. Makan for noen pasningsferdigheter og ro han har. Ser gjerne han og Nemcik som duo utover sesongen og i årene som kommer.


Hvis han spiller fast, og holder nivået frem til sommervinduet, og jeg hadde vært sportsdirektør i talentutviklende klubb på øverste nivå i Nederland, så ville jeg forsøkt å "snappe han". Gitt rbk både tilbud om å spille han ut sesongen og videresalgsklausuler.

Den verste klubben han kan gå til er vel Chelsea. De har vel ca 50 spillere på utlån. Det var også samme klubben som fant ut både Salah og De Bruyne ikke var god nok
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1898

PostPosted: 27.04.2024 21:21    Post subject: Reply with quote

Beste er og utvikle seg flere år i klubben før man drar utenlads, det beste hadde vært at Volden og Nypan ble legender i klubben, så RBK får en ny storhetstid.
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 645
Location: Trondheim

PostPosted: 27.04.2024 21:40    Post subject: Reply with quote

Dette er jo en annen stor fordel med vårt nye trenerteam - våre største talenter ser både at det er gode vilkår her for å utvikle seg videre, og at veien ikke er veldig lang til å få spilletid hvis du er god nok.

Nå vet jeg ikke så mye om Volden men inntrykket basert på intervju og det han har spilt av kamper er at han, som Nypan, er veldig rolig og moden for alderen. Tror ikke han hopper på det første og "beste" tilbudet bare fordi det viftes med sjekker av betydelig størrelse.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11736

PostPosted: 28.04.2024 02:30    Post subject: Reply with quote

Regner med at han vil være her og utvikle seg for så å ta steget ut ja. Vraket jo senest i høst tilbud fra utlandet for å signere videre med RBK.

Herlig å se måten klubben satser på unge spillere igjen nå. Etter en nesten 10 års periode med veldig få som fikk sjansen så kommer nå unggutt på unggutt opp på A-laget. Og ikke noe er morsommere for en klubb og supportere enn når lokale spillere slår seg inn på laget.

Og ikke bare gjør det det mer sannsynlig at spillere vil komme hit, som nevnt over her. Men det kan jo også legge grunnlag for en god klubbøkonomi. Selv om man jo gjerne vil at spillere blir i klubben lenge så vet man jo at slik er det ikke i fotballen nå. Og om man produserer jevnt med talenter så kommer pengene til å renne inn.

Så det man vel kan håpe på er at man forsetter som nå og produserer jevnt med talenter og at man klarer å holde på de noen år før de selges for solide summer. Og så kommer det nye bak som tar plassen der igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
fatslick
Proff


Joined: 02 Mar 2024
Posts: 264

PostPosted: 28.04.2024 08:25    Post subject: Reply with quote

bigfoot wrote:
Dette er jo en annen stor fordel med vårt nye trenerteam - våre største talenter ser både at det er gode vilkår her for å utvikle seg videre, og at veien ikke er veldig lang til å få spilletid hvis du er god nok.

Nå vet jeg ikke så mye om Volden men inntrykket basert på intervju og det han har spilt av kamper er at han, som Nypan, er veldig rolig og moden for alderen. Tror ikke han hopper på det første og "beste" tilbudet bare fordi det viftes med sjekker av betydelig størrelse.


En ser allerede resultatet av at klubben ledes av en trener med utvikling i ryggraden. I hele oppkjøringen så hentet han opp ene junioren etter den andre. For selv om det kan være verdiløse treningskamper, så får treneren et inntrykk av de unge. Det er mulig at en vital detalj som Sunde viste mot TIL i oppkjøringen fortalte at Sunde har allerede A-lag's mentalitet. Sunde er fortsatt uferdig og vil svinge, men det handler om å gi han tillit og spille på hans plussferdigheter
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.05.2024 17:04    Post subject: Reply with quote

Tre dager etter smellen i Bergen forteller stoppertalentet om hvordan de siste dagene har vært, og svarer på sin sedvanlige måte.

– De har vært normale egentlig. I fotballen er det oppturer og nedturer. Mot Bodø var det en opptur og nå var det en nedtur. Det gjør meg egentlig bare bedre som spiller, og jeg tar lærdom av det, sier Volden.

– Hvordan er du til å håndtere nedturer?

– Det varierer. Noen nedturer går jo bare utover deg selv. Denne gikk utover hele laget, selv om det ikke var bare jeg som gjorde til at vi tapte, men jeg hadde kanskje en ekstra del skyld. Men jeg må videre og vi må videre, så vi er ferdige med den.

Les mer: Supertalentets alder betyr ingenting: - Kravene er de samme
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb