English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Spillerbørs, Dep. - RBK

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Yngve87
Senior


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 107

PostPosted: 26.08.2003 23:35    Post subject: Spillerbørs, Dep. - RBK Reply with quote

Her er mitt forslag til spillerbørs for RBK spillerne i dag,
så kan dere lage deres forslag så ser vi hvor enige/uenige vi er:

Fra 1-10

Espen Johnsen 6
Christer Basma 2
Vidar Riseth 8
Erik Hoftun 8
Ståle Stensås 5
Roar Strand 7
Ørjan Berg 3
Fredrik Winsnes 3
Azar Karadas 3
Frode Johnsen 3
Harald Brattbakk 3

Dette er helt seriøst, utrolig skuffet over noen av de etablerte spillerne våre,
særlig Christer og Ørjan.
Brattbakk var neste usynlig og Frode og Azar blir for trege + at de mangler teknikk.

Andre forslag....??
Back to top
View user's profile Send private message
ode
Veteran


Joined: 07 Sep 2002
Posts: 2285
Location: Bæste byen i lainne

PostPosted: 27.08.2003 00:39    Post subject: Reply with quote

Helt grei vurdering, kanksje bør Johnsen og BRattbak også ned på 2 . De var helt håpløse idag. Frode er jo helt ute av form, og hvorfor han ikke ble bytta ut skjønner jeg ingenting av.
_________________
Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Yngve87
Senior


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 107

PostPosted: 27.08.2003 07:39    Post subject: Reply with quote

Helt Enig! Ville vært bedre å kjørt Azar som midtspiss selv om han også var elendig, for Frode var katastrofal.
Back to top
View user's profile Send private message
kms
Senior


Joined: 18 Sep 2002
Posts: 241

PostPosted: 27.08.2003 09:47    Post subject: Johnsen og Brattbakk Reply with quote

Er litt uenig i dette, jeg synes ikke det var først og fremst hos Johnsen og Brattbakk det sviktet men i trinnet før. Basma, Winsnes, Berg og tildels Stensaas gjorde ikke jobben sin med å fordele ballene riktig gjennom. Det virket ofte som om det var full forvirring på midtbanen, med flere som gikk etter samme ball og -- verst av alt -- svært få som så ut til å vite hvor medspillerne sine var hen.

VG sin kommentator sier noe jeg har ment hele sesongen nå, nemlig at Ørjan burde vært lenger frem på banen og skapt skikkelige angrepsmuligheter med teknikken sin, mens noen andre med bedre oversikt skulle tatt over Skammelsrud-plassen. Men det er vel ingen i laget pr. i dag som kan ta over den rollen sånn uten videre.

Men vi ikke miste for øyet at Deportivo hadde et suverent forsvarsverk og at det skal veldig, veldig mye til å finne og utnytte de smale hullene som er der. Skal bli interessant å se hvor langt Deportivo når i Mesterligaen etter dette.
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 27.08.2003 14:26    Post subject: Reply with quote

Egentlig ganske enig her. Det var først og fremst midtbanen som sviktet. Både Fredrik og Ørjan var direkte dårlig i går. Azar var rett og slett elendig og burde blitt bytta ut mye tidligere. Kanskje allerede ved pause. At første innbytte kommer først etter nærmere 70 minutter er utrolig dårlig av Åge og Ola. Både Øyvind og Jan Gunnar burde blitt satt inn tidligere. Så kunne Ståle blitt tatt ut fem min tidligere også. Ikke sikkert det hadde hjulpet stort på resultatet, men det ville vært bedre enn å plage Azar unødvendig, når han først var så svak. Jeg kunne tenkt meg å sett Fredrik i Bent-rollen jeg. Og latt Ørjan tatt hans plass. Men det vet jeg at ikke kommer til å skje.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Yngve87
Senior


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 107

PostPosted: 27.08.2003 15:57    Post subject: Reply with quote

Helt enig i at byttene kom for sent..
Skal jeg være ærlig synes jeg det var skandaløst(ja faktisk) å bytte storflor og solli så sent, men gjort er gjort...
Ikke noe å gjøre med nå, men F. Johsen var hele elendig de gangene han fikk ball
Back to top
View user's profile Send private message
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 27.08.2003 21:23    Post subject: Reply with quote

Elendig av Hareide... Han skulle helst byttet FØR pause, i tillegg mener jeg heller at Frode burde gått ut, enn Azar(Egentlig burde begge gått ut, Arason ville vært bedre som spiss)!!!! Evil

Frode fortjener enn ener... DÃ¥rligere kan selv ikke han spille, og da strekker det seg ikke til med en 3`er eller 2`er..! Azar fortjener dessuten en 2`er...

Dette er for dårlig Hareide..! Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb