English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
billett/sesongkort

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tearz
Junior


Joined: 27 Jun 2005
Posts: 2
Location: trondheim

PostPosted: 24.09.2006 22:31    Post subject: billett/sesongkort Reply with quote

Jeg har et sesongkort som jeg desverre ikke har fått brukt så mye siden på grunn av jobb og studier, men jeg greide og få kommet meg på semifinalen i cupen. trudde det skulle gå griet og bruke sesongkortet, hadde sjekket nettet og fant bare dette:
PLASSGARANTI
Du er garantert plass når RBK spiller i Tippeligaen og NM. I tillegg får du gjenkjøpsrett når RBK spiller UEFA Cup og prioritet hvis RBK kvalifiserer seg til Cupfinalen i NM

Men allikevel ble jeg avvist og måtte kjøpe billett, og nå sitter jeg og lurer på hvorfor..... har ikke noe imot å støtte klubben med et par kroner men jeg hadde allerede sesongkort....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 24.09.2006 22:33    Post subject: Reply with quote

Man har kun gjenkjøpsrett i cupen også. Fristen gikk ut på onsdag, dagen før kampen.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 24.09.2006 22:56    Post subject: Re: billett/sesongkort Reply with quote

tearz wrote:

Du er garantert plass når RBK spiller i Tippeligaen og NM. I tillegg får du gjenkjøpsrett når RBK spiller UEFA Cup og prioritet hvis RBK kvalifiserer seg til Cupfinalen i NM


Har det denne ordlyden dog, har vel RBK drete seg ut noe.
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.09.2006 08:09    Post subject: Reply with quote

Sesongkortinnehavere har garantert plass på cupkamper, så lenge at de kjøper igjen plassen sin innen fristen. Antar du prøvde å kjøpe etter fristen hadde gått ut på onsdag, tearz.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tearz
Junior


Joined: 27 Jun 2005
Posts: 2
Location: trondheim

PostPosted: 28.09.2006 12:59    Post subject: Reply with quote

gjorde det ja, første sesong med sesongkort, jaja får huske det tile neste gang og ordlyden er henta fra rbk.no.. så lett og ta feil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb