English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Roar Strand
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 48, 49, 50, 51, 52  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1210
Location: Oslo

PostPosted: 21.01.2022 00:46    Post subject: Reply with quote

Tror det kan bli spennende med Strand. Har er en annen type enn Rekdal, og vil forhåpentligvis utfylle ham og Frigård. Strands karriere bør være til inspirasjon for unge spillere, og han er en jordnær type som valgte Rosenborg i stedet for det store utland. Dette blir bra!!!
Back to top
View user's profile Send private message
tokik
Proff


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 314
Location: Trondheim

PostPosted: 21.01.2022 01:27    Post subject: Reply with quote

Tidenes Rosenborgspiller inn som trener dagen etter sjefen gikk bort. Noe annet enn Roar hadde blitt feil. Kunne ikke funnet et bedre type

Velkommen supermann
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 21.01.2022 09:11    Post subject: Reply with quote

Man skjønner jo når man leser disse reaksjonene hvorfor klubben er i den situasjonen den er i, det er åpenbart magefølelsen til majoriteten som bryr seg om klubben å ansette "den mæst likanes karen, må itj glæm ka hain gjor som spæller, har sekkert noe fornuftig å komme me" samme hvilken stilling det er.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 21.01.2022 09:35    Post subject: Reply with quote

Man kan vri på den mynten og si at alle de som er så negative egentlig ikke har peiling på hverken oppgavene eller hvor godt Strand vil passe inn i sin rolle. Dere er inngrodd i en fast holdning om at alle trøndere eller eks rbk'ere er feil og dårlig. Jeg ville ikke ha Rekdal. Men jeg lever veldig, veldig fint med at Roar Strand er ass.trener nummer 2. Hans rolle i dette er jo ikke avgjørende.

Ja gi oss som synes det er greit med Roar i denne rollen skylda for ståa i klubben du. Det er når folk er så skråsikre som deg, at jeg reagerer. I mine øyne er aldri fremtiden så enkel å forutse.

Og du .. å bruke dialekt som hersketeknikk.. Du kommer ikke med noe vettugt her av argumenter mot Strand her, den lille rollen hans tatt i betraktning. Tommel ned denne gang Hedning Tommel'n ned

Her inne i forumet er det flere som har litt for stor tro på egne evner, og for lite på andres.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 21.01.2022 10:06    Post subject: Reply with quote

Hvorfor påstår du at jeg ikke har vettuge argumenter mot Strand? Jeg har jo sagt svært tydelig, mange ganger, at jeg mener man ikke kan ansette folk i denne typen stillinger i en klubb som Rosenborg uten at de har en CV som tilsier det. Det innebærer formel kompetanse og erfaring i tilsvarende roller. Det bør være åpenbart, helt utrolig at man må argumentere for et slikt ståsted og bli møtt med at man ikke har argumenter av folk som mener det er bra han fikk jobben fordi han var en bra spiller. Absurd. Så kan det være at Strand er et blinkskudd, men med den ansettelsesstrategien vi fører så blir det masse feilansettelser for hvert blinkskudd.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 21.01.2022 10:37    Post subject: Reply with quote

Jeg klarer ikke å forstå verken en veldig positiv eller en veldig negativ respons her. Det er jo litt care, all den tid vi ble fortalt tydelig på forhånd at her skal det inn et trønderalibi. Steffen, Ståle, Roar, ja og så Maalen som av forståelige grunner neppe ville takket ja til å være kjegleflytter med bart.

1. Det kan da ikke være særlig tvil om at Roar Strand ikke er noen veldig kompetent trener som 'fortjener' ansettelsen på egne meritter nå.
2. Det kan da heller ikke være tvil om at rollen er såpass begrenset at hvem som helst med kamper på 90-tallet er faglig kvalifisert.

Rosenborg liker å holde seg med en gammel traver i en oppkonstruert assistenttrenerrolle, og syntes det var på tide å rotere ut Trond Henriksen, som parallelt med å øke sin trenerkompetanse og -erfaring har mistet sin aktualitet som kultfigur og publikumsyndling (strengt tatt for lenge siden). Så Roar Strand er inne, og alle hjerter gleder seg på ren refleks. Smuler og klovnesminke overalt. Per skal selvsagt inn og ta over denne rollen senere, med mindre han blir ordentlig trener først.

Og vi trenger da heller ikke to sett støttehjul i assistenttrenerroller - sånn jeg ser det er det Frigård som skal være 'den kompetente assistenten'. Man kunne selvsagt ønsket seg at vi styrket analysekapasiteten eller speiderapparatet med Roar-lønningen, men nå er vi jo ikke FC Midtjylland, Bodø/Glimt eller Sarpsborg heller. Viktig med realistiske forventninger, vi er de vi er, og ingen skal fortelle oss at vi ikke bare kan omskolere Soltvedt til indreløper igjen.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Gofoten
Proff


Joined: 26 Jul 2019
Posts: 263
Location: Hent tribunen

PostPosted: 21.01.2022 11:07    Post subject: Reply with quote

Nydelig å få Roar inn i A-laget. En mann med erfaring og verdier. Strålende som rollemodell og ambassadør for klubben. Vis han samtidig kan lære spillerne hvordan de skal bevege seg på banen så blir det her gull.
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3556
Location: Drammen

PostPosted: 21.01.2022 11:15    Post subject: Reply with quote

Håper dette blir bra. Men, er jo en betydelig forskjell på å kunne noe selv, og det å lære det bort til andre. Ingeniører er utrolig gode i matte, men er nok et fåtall som ville klart å undervise i det.

Hva er egentlig rollebeskrivelsen eller ansvarsområdet hans?
_________________
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.01.2022 11:32    Post subject: Reply with quote

Folk henger seg for mye opp i at man må ha en lang CV i hver en stilling i klubben. Det er ingen trenrer med seriegull på CVen som vil være 3.trener i RBK. Og det å ikke ha lang erfaring som trener betyr ikke nødvendigvis at man er inkompetent. I Strand sitt tilfelle så har han aldri hatt ambisjoner om å være trener, men har opplevd å få lysten på det etter et år på akademiet (eget utsagn i intervju) Dette er vurderinger man må gjøre i hvert enkelt tilfelle, og i en rolle som denne, også en vurdering i forhold til hva man ønsker at en ekstra assistenttrener skal bidra med.

Selv om man har bommet med noen interne rekrutteringer, så må det ikke bli sånn at enhver som har hatt befatning med RBK tidligere automatisk skal avfeies som inkompetent. Det har jo blitt bortimot etablert som en sannhet på dette forumet. Men man må selvsagt ha en skikkelig vurdering på om folk har den kompetansen og egnetheten som en stilling vil kreve, uavhengig av om man er tidligere RBK-spiller eller ikke.

Guardiola viste seg å være verdens beste trener etter ett års erfaring som trener, på reservelaget. Å ikke ha lang CV betyr ikke nødvendigvis at man er udugelig, på samme måte som en lang CV heller ikke er noen garanti for suksess. Det er mange ting som skal falle på plass for at en trener skal lykkes. Det så man ikke minst på Kåre Ingebrigtsen, som skulle være en nødløsning til man fikk på plass en ny trener, og ble en braksuksess som ingen hadde sett for seg. Riktig mann, riktig sted, riktig tid. Så gikk det naturligvis nedover etterhvert, og han ble ganske uspiselig på det personlige planet, men få kan bestride at det faktisk var jævlig morro å dra på Lerkendal der et par tre sesonger.
Back to top
View user's profile Send private message
frank
Proff


Joined: 03 Aug 2011
Posts: 308
Location: Eksil

PostPosted: 21.01.2022 11:35    Post subject: Reply with quote

Denne ansettelsen må vel nesten være en omdømmemessig genistrek?

For hvem kan mislike at selveste Roar Strand igjen får en offisiell rolle i klubben? Helt isolert er jo dette pur supporterlykke. Skal du ha et trønderalibi er Roar det aller, aller beste som finnes. Ingen over og ingen ved siden av.

Problemet er at når man velger dette alternativet så blir det samtidig så utrolig tydelig at det nettopp er et alibi han er. Tydeligere kan det vel nesten ikke kommuniseres at hovedtreneren egentlig ikke er interessert i å bygge videre på Eggen-fotballen. Hadde han vært det, ville han ha valgt noen med trenerfaglig tyngde som kunne ha gitt han faglig motstand. Roar har all verdens gode egenskaper, men ikke dette.

Jeg får tårer i øynene av at Roar er ansatt i klubben, men ansettelsen er først og fremst et omdømmehygienisk tiltak. Ikke til innvortes bruk.
_________________
Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 21.01.2022 11:47    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken, innlegget ditt er et lapskaus av stråmenn om hva andre på forumet mener, men som ingen mener + en haug med selvfølgeligheter + noen andre betraktninger som er totalt irrelevant for diskusjonen.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3457
Location: Trondheim

PostPosted: 21.01.2022 11:49    Post subject: Reply with quote

Han blir vel litt sånn 3dje trener her.. Være på feltet og ta litt sånn små individuelle ting med spillerne osv ?.
Han vil nok ikke få ansvaret for å kjøre treninger alene på feltet.
Han var også allerede ansatt i klubben. Med tanke på hvor svakt Salmar gjengen har levert så er det litt merkelig at en derifra skal kunne gjøre A-laget bedre ?
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 21.01.2022 12:00    Post subject: Reply with quote

frank: spot on. Tommel'n opp!
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.01.2022 12:16    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:

Hvorfor påstår du at jeg ikke har vettuge argumenter mot Strand? Jeg har jo sagt svært tydelig, mange ganger, at jeg mener man ikke kan ansette folk i denne typen stillinger i en klubb som Rosenborg uten at de har en CV som tilsier det.


Bør det ikke strengt tatt være opp til hovedtreneren å velge egen/egne assistent(er) ? Jeg vil tro vedkommende har en betydelig bedre innsikt i hvem han mener passer best inn i sitt team enn både du, jeg og andre på dette forumet har. Strand er valg av Kjetil Rekdal. Ikke av Dorsin, ikke av styret, ikke av de som har ansatt hovedtrenerfadesene etter 2002, og ikke de som ansatte Vikvang. Skal klubben (dvs styremedlemmer som sitter i frivillige verv på nåværende tidspunkt) begynne å legge den slags føringer for en hovedtrener så kan vi i allefall se langt etter noe suksess.

Henning wrote:

Det innebærer formel kompetanse og erfaring i tilsvarende roller. Det bør være åpenbart, helt utrolig at man må argumentere for et slikt ståsted og bli møtt med at man ikke har argumenter av folk som mener det er bra han fikk jobben fordi han var en bra spiller. Absurd. Så kan det være at Strand er et blinkskudd, men med den ansettelsesstrategien vi fører så blir det masse feilansettelser for hvert blinkskudd.


Det er vel strengt tatt ingen som mener Strand skal ansettes fordi han er en trivelig kar. Poenget med å dra frem spillerkarrieren er først og fremst for å illustrere at dette ikke er en nybegynner i fotballen, og at det ikke er utenkelig at han KAN ha noe å bidra med. Nå har jo da Rekdal pratet med både Strand og en del andre flere ganger for å finne den han mener er riktig, og at Rekdal velger Strand bare fordi han er en trivelig kar og har gjort det bra som spiller tviler jeg vel ganske sterkt på, all den tid han er fanatisk opptatt av å vinne, og gjør det han er i stand til for å oppnå det.

Poenget mitt er at det her på forumet har begynt å bli en automatikk i det å være uforbeholdent negativ til å ansette enhver tidligere RBK-spiller, og at det er faktisk ikke er noen automatikk i at en med lang CV er bedre enn en som er fersk som trener.

Personlig så aner jeg ikke om Strand er egnet. Jeg har ikke fulgt med på hva han har holdt på med på akademiet. For min del er dog det viktigste at en hovedtrener selv får velge hvem som skal være i teamet sitt, og ikke blir påtvunget folk og føringer av et inkompetent styre.

Men for å snu litt på det da. Hvem ville du hatt inn i denne rollen ? Hvem har den lange CVen du etterlyser, og samtidig er interessert i å spille 3.fiolin bak Rekdal og Frigård ?


Last edited by Sløvsekken on 21.01.2022 12:28; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 21.01.2022 12:24    Post subject: Reply with quote

Zinedine Zidane, ka fan ska vi med han?
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 21.01.2022 12:31    Post subject: Reply with quote

Enig i at treneren bør velge sitt team så kritikken går til Rekdal. Man kunne håpe at han tenkte annerledes på rekrutteringer enn de andre i klubben, men tydeligvis ikke.

Som jeg sa, Strand kan være et blinkskudd, jeg vet ikke hva han kan, jeg bare påpeker at han ikke har den CVen jeg forventer at vi ansetter i en slik stilling. Det gjør meg skeptisk, det er ikke noe mer enn det. Og du gjentar dette med "lang CV", den trenger ikke være så lang, men erfaring i tilsvarende stilling hadde vært fint.

Hvorfor skal jeg identifisere kandidater? Tror du jeg sitter på en CV-bank for trenere i Norge?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.01.2022 12:41    Post subject: Reply with quote

Vi er nok ikke så veldig uenig når det kommer til stykket, men jeg tror egentlig ikke den rollen til Strand vil ha nevneverdig innflytelse på hvordan RBK ser ut og presterer i 2022. Rekdal og Frigård er et etablert team, og at Strand (eller noen andre for den del) vil snu opp ned på noe der tror jeg er tvilsomt. Det er vel mest for å få noen ekstra innspill og kanskje noe individuell oppfølging med enkeltspillere. Ser for meg at det kommer til å være Rekdal/Frigård som drar hovedlinjene i hva man skal gjøre og hvordan man gjør ting uansett.

I forhold til kandidater så var jeg egentlig bare mest nysgjerrig på hva du mener er tilstrekkelig for å være kvalifisert til en slik rolle. Holder det å ha vært trener noen år, eller bør man ha klare meritter å vise til f.eks. Det er jo litt der jeg ser en problemstilling. Forholdet merittliste og da samtidig være interessert i å være en slags 3. trener.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3457
Location: Trondheim

PostPosted: 21.01.2022 13:10    Post subject: Reply with quote

Med tanke på hvor liten erfaring Frigård har, så kunne man kanskje sett for seg noen andre enn Strand, som har ca null erfaring som trener.
Men nå er vel Rekdal der med overoppsynet og erfaringen...
Med den stallen vi har så kan det vel tenkes at det ikke skal så mye til for å prestere bra. Vi kan jo begynne med å sette spillere der de har sin godfot og ikke bytte lag og formasjon og taktikk for hver kamp.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1191

PostPosted: 21.01.2022 13:12    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
at jeg mener man ikke kan ansette folk i denne typen stillinger i en klubb som Rosenborg uten at de har en CV som tilsier det. Det innebærer formel kompetanse og erfaring i tilsvarende roller.

Nå har Roar vært på trening i sikkert 35 år hver eneste dag, hvorav 20 på toppnivå og har blitt trent av Eggen. Jeg tror ikke han har gått helt i svime uten å få med seg noen ting. Så er han trener på akademiet og man har jo der sett om han duger osv. Så om du hevder at Roar Strand er på bar bakke kompetansemessig tar du den vel langt.... Dessuten er personlig egnethet en viktig ting her, man har nå en gang den personligheten man har, det kan ikke trenes opp eller kjøpes. Og skulle model professional på godt norsk passe på noen så måtte det være Roar Strand. Så jo da, syt og klag, men ikke si at han er uten erfaring fra et treningsfelt som har vært storparten av livet til Roar. For da lyger du, og da blir enkelte av oss irritert.
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 21.01.2022 13:23    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken: Nei, jeg tenker ikke at man må ha så voldsomt med erfaring og meritter. Nå var vel Maalen interessert i stillingen og han var jo strengt tatt overkvalifisert.

Wiseblood: Du lager deg en egen versjon av det jeg har sagt og hisser deg opp over den.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 21.01.2022 13:27    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
Henning wrote:
at jeg mener man ikke kan ansette folk i denne typen stillinger i en klubb som Rosenborg uten at de har (...) formell kompetanse og erfaring i tilsvarende roller.

Så jo da, syt og klag, men ikke si at han er uten erfaring fra et treningsfelt som har vært storparten av livet til Roar. For da lyger du


Men så har ingen sagt at han ikke har "erfaring fra et treningsfelt". Derimot påpekes det at han ikke har formell kompetanse og erfaring som trener.

Det er absolutt ingen automatikk i at selv de beste RBK-spillerne gjennom tidene blir gode trenere, dvs. klarer å overføre det de kan til nye spillere. Eksempelvis har både Stensaas og Skammelsrud prøvd seg i forskjellige roller i RBK uten å overbevise. Iversen og Bergdølmo og andre har prøvd seg i andre klubber uten å levere noe avgjørende positivt (dvs. de prøver ut forskjellige ting, sikkert ikke aldeles uten effekt og kvalitet, men de har ikke ledet et lag med suksess over lengre tid, eller utmerket seg som eksepsjonelt dyktige til bestemte ting.)

Roar er en fin fyr; men temmelig uprøvd som trener.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1191

PostPosted: 21.01.2022 13:35    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Sløvsekken: Nei, jeg tenker ikke at man må ha så voldsomt med erfaring og meritter. Nå var vel Maalen interessert i stillingen og han var jo strengt tatt overkvalifisert.

Wiseblood: Du lager deg en egen versjon av det jeg har sagt og hisser deg opp over den.

1. Maalen er helt sikkert bedre kvalifisert som hovedtrener, men så var det vel noe med personlig kjemi og å levere på jobbintervju. Roar må ha gjort et eller annet rett på det intervjuet. Har vært på noen sånne jobbintervju, både foran og bak bordet og akkurat den prosessen vet jeg er viktig.

2. OK, jeg siterte deg, men om du mener det var kryssklipping så kan jeg godt si beklager for det. Men det blir feil å si at noen som har trent hver dag i ørten år ikke har peiling på trening, tenker da ikke nødvendigvis på deg Henning.
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 21.01.2022 13:39    Post subject: Reply with quote

Det er nå i alle fall sikkert at dersom man tar vekk alle føringer om å kunne Rosenborg-sangen fra før, være et populært valg blant supporterne osv. så er jo Strand et elendig valg, helt håpløst. Stor spillererfaring, javel, men mannen er 51 år gammel og har omtrent null erfaring som trener, nøyaktig null som trener for voksne spillere.

Skulle man valgt fritt og blankt så hadde man jo selvsagt plukket en ung og lovende trener med den personligheten de ønsker, og kanskje noe snadder av tilleggskompetanse. Og før noen sier 'jamen Roar sin TYNGDE' så husk at det ikke er gitt at Ung Spiller #5 (f. 1999 i Rælingen, Karlskrona eller Mostar) automatisk synes at en kar som var landslagsspiller og lokal legende et helt annet sted da han ble født skal lyttes til hele tiden.

Men Rekdal skulle ha med seg Frigård, fuck the cost, og assistenttrener 2 skulle være rosenborger. Det var bakgrunnen, sånn var dealen, og jeg synes det er rart å tro at her stod Rekdal fullstendig fritt til å ansette hvem som helst. Med denne begrensningen er Roar helt sikkert et ok valg. Lav risiko, lav oppside. Sportslig.

edit: Jeg nekter å tro at Maalen var seriøst interessert i rollen som saftblander. Likestilt assistent - ja, men det tror jeg verken Rekdal eller Frigård ville gått inn for, så jeg anser det intervjuet som mer en obligatorisk sjekk med en arbeidsledig og overkvalifisert eks-kollega. Strand er nok en bedre match for alle parter.
_________________
Sitat slutt.


Last edited by zaphod81 on 21.01.2022 13:42; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.01.2022 13:40    Post subject: Reply with quote

Uprøvd som trener, helt klart, men samtidig så vet man jo ikke hva de egentlig har tenkt med denne rollen. Det er jo en rolle Rekdal/Frigård har definert som nødvendig selv har jeg inntrykk av, og de har intervjuet kandidatene selv, så å si bastant at dette er feil eller riktig blir jo ganske håpløst for oss utenforstående når vi ikke engang vet hvilken rolle han er tiltenkt.

Maalen er jo en interessant kandidat isolert sett, i forhold til både spillestil og trenererfaring på Eliteserienivå. Og man vet jo heller ikke om han har fått et tilbud og takket nei. Med tanke på at han nevnes som en het kandidat til hovedtrenerjobben i Odd, så er det jo et plausibelt scenario. Kanskje hadde han ikke vært interessert i å spille 3.fiolin uansett. Uansett så ligger det jo i kortene at Rekdal/Frigård vil kjøre løpet her, og at denne 3. treneren vil ha begrenset innflytelse på totalbildet. Det gjør jo fort at det ikke nødvendigvis er så interessant for de som har en bredere erfaring og merittliste som trener.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 21.01.2022 14:04    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
OK, jeg siterte deg, men om du mener det var kryssklipping.


Du brukte sitat-funksjonen og siterte meg, men hadde åpenbart ikke lest innlegget mitt så du hisset deg opp over en fiktiv person som påstår og lyver om at Strand ikke har erfaring fra treningsfeltet.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 48, 49, 50, 51, 52  Next
Page 49 of 52

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb