English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor langt kommer Rosenborg i Champions League???

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
andreas86
Junior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 11
Location: Fetsund

PostPosted: 10.09.2002 15:32    Post subject: Hvor langt kommer Rosenborg i Champions League??? Reply with quote

Jeg vil gjerne vite hvor langt dere trur Rosenborg kommer i Champions
League???? Arrow Question Question
_________________
Rosenborg det er Norges Stolthet!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 10.09.2002 16:27    Post subject: Mellomspillet... Reply with quote

Tipper rosenborg kommer seg til mellomspillet og så sier det stopp der jeg. Men det blir nok vanskelig og komme dit også...
Back to top
View user's profile Send private message
RBK Patriot
Senior


Joined: 11 Sep 2002
Posts: 107
Location: Bergen

PostPosted: 11.09.2002 10:25    Post subject: Re: Mellomspillet... Reply with quote

knerten_10 wrote:
Tipper rosenborg kommer seg til mellomspillet og så sier det stopp der jeg. Men det blir nok vanskelig og komme dit også...


Vel, RBK KAN klare å komme seg videre, men det blir nok VELDIG tøft.... desverre... Men Vi krysser fingra! Laughing
_________________
ZZzzzzzzzz
Back to top
View user's profile Send private message
hermsty
Senior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 173
Location: Trondheim

PostPosted: 12.09.2002 09:44    Post subject: Reply with quote

Jeg tror nok ganske sikkert at RBK kommer til mellomspillet, hvor veien går etter det vil jeg ikke uttale meg om. Alt kan skje! Det eneste jeg håper er at de møter Man U i mellomspillet og slår de på bortebane. Det hadde vært gøy Laughing
_________________
Life is good, life is fotball
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Troinndern
Veteran


Joined: 12 May 2004
Posts: 1124
Location: Drammen

PostPosted: 29.06.2004 02:10    Post subject: Reply with quote

i år er et nytt år, og jeg tror rosenborg kommer til å gjøre det bra, hvis de kommer til gruppespillet...de er seedet, men møter sikkkerrt det beste laget..tror de kommer til uefacupen, eller da 3.plass i gruppespillgruppa!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Stano_11
Veteran


Joined: 16 Feb 2004
Posts: 2974

PostPosted: 29.06.2004 10:32    Post subject: Reply with quote

Hvis det ikke kommer inn en ny angrepsspiller som er god nok til å slå ut en av de tre som allerede er i angrepsrekka skal vi være fornøyd med å kvalifisere oss til Mesterligaen i år. Defensivt synes jeg Rosenborg har vært bra i år. Det er offensivt det har vært store mangler. Vi trenger en midtspiss som kan ha noe å bidra med. Pr idag så har vi ikke det. Langt unna er det også. Helt tragisk hvis ikke vi henter inn Sæternes eller noen av samme kalliberet. Det mest optimale hadde vært en ny midtspiss og en ny kantspiller.

Var på Ullevål i går og merket meg en ting: Alt skal trenges inn i midten når man er i angrep. Da blir det vanskeligere å lage mål. man må få inn bredden i spillet igjen. Det som er selve kjennetegnet til Rosenborg. Hva med å hente inn både Sæternes og Helstad, selv om Helstad ikke er noen utpreget kantspiller. Det går iallefall ikke å fortsette som vi gjør nå. Hva med å bytte Sæternes med F. Johnsen? Sollied var hvist ute etter F. Johnsen før han kom til Rosenborg. Han angrer vel ikke all verden tror jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 29.06.2004 10:37    Post subject: Reply with quote

Tror vi skal være glade om vi først nå kommer igjennom 2. kvalikrunde jeg...
Gruppespillet får være en ren bonus med dette laget...

sansynligvis en pinlig bonus, men det er jo penger i kassa...
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
kms
Senior


Joined: 18 Sep 2002
Posts: 241

PostPosted: 29.06.2004 15:16    Post subject: Ch. League Reply with quote

Quote:
Tror vi skal være glade om vi først nå kommer igjennom 2. kvalikrunde jeg...


Det synes jeg er å være i overkant pessimistisk, 2. runde bør vi sannelig kunne ta oss gjennom uten de store problemene.

3. runde derimot kan by på en del neglebiting, til tross for seedingen....
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 29.06.2004 18:10    Post subject: Reply with quote

8-dels finale er ikke umulig?
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 30.06.2004 07:48    Post subject: Reply with quote

Neida, det er ikke mer umulig enn det er for Hellas å nå semifinalen i EM.

Spiller vi godt, har flaks, og er mer effektive foran mål enn det vi vanligvis er i Europa, pluss havner i en overkommelig gruppe, er det alltids muligheter.

Jeg synes Lyn-kampen var positiv i CL-sammenheng; vi hadde en litt annen tilnærming til den defensive organiseringen enn vanlig. Rett og slett en god gammel norsk 4-5-1, var det ikke? Nesten rørende å se Brattbakk rødde opp nede ved egen 16-meter.

Men fremdeles trenger vi kanskje litt for mange sjanser før vi skårer.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 30.06.2004 10:12    Post subject: Reply with quote

Vi må gjerne være så optimistiske som bare det, men se på spillermaterialet vårt!
Vi har rett og slett ikke mange spillere som holder mål internasjonalt lenger, og lagenheten gir oss bare så mye!
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 30.06.2004 12:46    Post subject: Reply with quote

Spillermaterialet til Hellas tilsier heller ikke semifinale i EM.
Back to top
View user's profile Send private message
sander a
Senior


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 135

PostPosted: 30.06.2004 14:49    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Spillermaterialet til Hellas tilsier heller ikke semifinale i EM.


Hvis du studerer spillermaterialet til Hellas, ser du at ferdighetsnivået faktisk ikke er så dårlig som man kan få inntrykk av ved første øyekast. Hellas kan eksempelvis stille med spillere som er minst en klasse over det som det norske landslaget kan gjøre.

Hvis man studerer spillermaterialet til RBK i dag, sammenlignet med det vi hadde disponibelt for 3, 4 og 5 år siden, er det rett og slett et langt dårligere lag vi stiller med i år. Unntaket er på keeperplass og i forsvar. Hvis man også sammenligner selve spillet som er presetert i år med tidligere år, er årets prestasjoner rimelig skrale i sammenligning.

Dette tilsier en kjapp exit fra CL, hvis vi overhodet klarer å komme dit.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 30.06.2004 15:31    Post subject: Reply with quote

På den annen side, hvis du bare ser på spillermateriellet skulle ikke Hellas ha noen sjanse til å ta 7 poeng i kampene mot Spania, Portugal og Frankrike.

Jeg sier slett ikke at vi kommer til å ta en Hellas, men det er alltid en viss mulighet for å komme seg videre.
Back to top
View user's profile Send private message
olaola80
Senior


Joined: 26 Sep 2003
Posts: 146

PostPosted: 30.06.2004 16:05    Post subject: Reply with quote

Tror RBK tek ein tredjeplass i gruppespillet i Champions League, og dermed takk og farvel til videre spill blant de beste.. Men det blir da Europacup videre med en 3.plass..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb