English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK-bøker
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 26.08.2019 06:46    Post subject: Reply with quote

Det var jo et gunstig tidspunkt å angre på mtp boksalget..
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 26.08.2019 10:11    Post subject: Reply with quote

Quote:
– Jeg har ingenting med lanseringen av boka å gjøre, men det er uansett tilfeldig. Den skulle vært ferdig langt før. Vi visste ikke at Rosenborg skulle spille playoff da vi satte datoen i mai. Akkurat da tror jeg ikke mange trodde det, humrer Ingebrigtsen.


Puke.
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5304

PostPosted: 26.08.2019 10:36    Post subject: Reply with quote

Motbydelig fyr! Overgår alt som beveger seg i Molde når det gjelder uspiselighet!
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 26.08.2019 10:54    Post subject: Reply with quote

Skal komme med en litt upopulær mening her nå, siden det virker å gå litt sport i å rakke ned på Kåre her inne for øyeblikket.

Har han gjort alt riktig og er uten skyld? Nei. Samtidig så virker det som at uansett hva han gjør så er alt feil og han er et rasshøl uten videre. Jeg kjenner ikke Kåre, jeg har aldri prata med Kåre så jeg vet ikke om han er et rasshøl eller ikke.

Vi snakker uansett om en av våre mest suksessfulle trenere noensinne her, og uansett om det ikke var et pent brudd, så fortjener han litt respekt og anerkjennelse for de resultatene han klarte å oppnå. Han tok vel det første gullet vårt siden 2010, og endte opp med 3 seriegull og to cupgull samt 2 gruppespill i Europa. Han var også med på å bygge opp økonomien i klubben igjen ved at vi klarte disse resultatene. Det er ikke åpenbart at hvem som helst hadde klart det.

Så jeg mener at vi kan holde oss litt for god til å bare slenge dritt om Kåre, uavhengig av hva han gjør. Vi kan godt kritisere han, være uenig det han sier eller gjør, vi må ikke unne han suksess i Belgia eller senere i hans trenerkarriere. Det er opp til hver enkelt av oss hva vi tenker og mener, men jeg synes vi kan forholde oss saklig når vi omtaler Kåre og tenke litt over hva slags karakteristikker vi kommer med.
Han har tross alt også gjort mye bra for oss og for klubben, og også gitt oss mange gode opplevelser og minner! Ikke glem det positive på grunn av alt det negative. Jeg tror at hvis vi klarer å ta vare på de positive så vil vi over tid klarer å heve oss over det negative.

Men jeg tror ikke Kåre vil bli sett på som en legende. Men navnet hans bør være skrevet i historiebøkene for alltid.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 26.08.2019 11:03    Post subject: Reply with quote

Rasshøl! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 26.08.2019 11:15    Post subject: Reply with quote

waterfalls: Jeg tror nok dette blir lettere når litt mer vann har passert under brua, og man kan se ting litt klarere. Ingen tvil om at han er vår nest beste trener i historien rent resultatmessig (selv om vi ikke vet hva som hadde skjedd om f.eks. Hareide, Hamrén eller Sollied hadde blitt her flere sesonger), men han har også vært i en rettslig konflikt med klubben og kommet med flere grunner til å mislike ham etter at han fikk sparken.

Så ja, forsåvidt enig, men for de som lar seg irritere av en del av det negative er det litt for tidlig å glemme det...
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 26.08.2019 11:16    Post subject: Reply with quote

waterfalls wrote:
Men jeg tror ikke Kåre vil bli sett på som en legende. Men navnet hans bør være skrevet i historiebøkene for alltid.


Stemmer at navnet hans er skrevet i historiebøkene - fyren som saksøkte "sin egen" klubb.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 26.08.2019 11:21    Post subject: Reply with quote

Judas har også navnet sitt skrevet i historiebøkene til evig tid. Han var sikkert en populær kar som må ha kommet godt overens med resten av kompisgjengen i de årene de hang sammen, men en kan vel ikke akkurat si at han tok en for laget til slutt.

Historien om Kåre i Rosenborg er litt som når en leser en bok. Man husker begynnelsen og slutten best.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 26.08.2019 11:44    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
waterfalls: Jeg tror nok dette blir lettere når litt mer vann har passert under brua, og man kan se ting litt klarere. Ingen tvil om at han er vår nest beste trener i historien rent resultatmessig (selv om vi ikke vet hva som hadde skjedd om f.eks. Hareide, Hamrén eller Sollied hadde blitt her flere sesonger), men han har også vært i en rettslig konflikt med klubben og kommet med flere grunner til å mislike ham etter at han fikk sparken.

Så ja, forsåvidt enig, men for de som lar seg irritere av en del av det negative er det litt for tidlig å glemme det...


Sier ikke at vi skal glemme, og det er lov å mislike Kåre. Mener bare at det går an å holde seg for god til usaklig drittslenging. Men som du sier, det har ikke gått særlig lang tid og supportere er jo følelsesmennesker. Følte bare for å si det jeg tenker om det hele.

Og for å presisere, jeg var enig i sparkingen av Kåre og jeg forstår fullt ut at han ikke er den mest populære personen blant våre supportere.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 26.08.2019 11:49    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
Judas har også navnet sitt skrevet i historiebøkene til evig tid. Han var sikkert en populær kar som må ha kommet godt overens med resten av kompisgjengen i de årene de hang sammen, men en kan vel ikke akkurat si at han tok en for laget til slutt.

Historien om Kåre i Rosenborg er litt som når en leser en bok. Man husker begynnelsen og slutten best.


Å sammenligne Kåre med Judas blir litt søkt for min del. Kåre gjorde jo mer enn å være en populær kar, noe dyktig og riktig må han ha gjort for at vi klarte å oppnå de resultatene vi fikk. Jeg skal ikke si at vi vant på grunn av Kåre, men jeg føler meg trygg på at vi ikke bare vant på tross av Kåre. Som alltid er nok svaret en plass midt i mellom, han gjorde mye riktig også mye feil også er det også en helhet å tenke på. Men totalsummen hele veien var i pluss, selv om summen etterhvert kom nærmere og nærmere minus.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 26.08.2019 12:24    Post subject: Reply with quote

Kåre var en fantastisk trener i en periode og jeg var lenge villig til å se bort fra dramaet etter sparkinga, jeg kan forstå bitterheten hans i tiden rett etter sparkinga. Men når han ikke klarer å holde kjeft etter rettssaken heller og på toppen av alt kommer med ei bok hvor han fortsetter å sutre, da ble det nok for meg.
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 26.08.2019 13:18    Post subject: Reply with quote

Blir det boklansering foran billettbrakka?
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4271
Location: Stiftstaden

PostPosted: 26.08.2019 14:28    Post subject: Reply with quote

Er vel de såkalte "Rosenborg Ballklubs trofaste supportere" som arrangerer det, må nesten høre med de? Cool https://www.facebook.com/...highlights
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 26.08.2019 20:05    Post subject: Reply with quote

"Jeg vet ikke. For min del ... Jeg er drittlei saken «Ingebrigtsen/Rosenborg», men jeg visste at det ikke ville bli lagt lokk på den før boken hadde vært ute.
Derfor har jeg vært veldig rolig mellom rettssaken og nå."


Det siste der, syns det har vært noe ganske jevnt og trutt jeg da.


Last edited by Hodor on 27.08.2019 05:31; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Ellepo
Proff


Joined: 18 Feb 2007
Posts: 339
Location: Trondheim

PostPosted: 26.08.2019 20:14    Post subject: Reply with quote

"Det er ingen som har lyst til å gå gjennom en rettssak, aller minst mot klubben du er mest glad i. Jeg følte at jeg og Erik (Hoftun) ikke hadde noe valg. Det har vært jævla tøft, sier Ingebrigtsen til VG."

"– Det trengs jo når faren er halvkriminell og i rettssaker. Da lønner det seg å bygge opp et godt fundament i familien, forteller Ingebrigtsen og ler."

Kåre fornekter seg ikke. For en jævlig uspiselig type. Kos deg med millionene dine din gjøk
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 26.08.2019 20:45    Post subject: Reply with quote

ekkel type
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 26.08.2019 20:55    Post subject: Reply with quote

"Så har du den minste datteren på fem som må dra i barnehagen og fortelle at faren har fått sparken"

Herregud for en gjøk.
Back to top
View user's profile Send private message
stenex
Rutinert


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 628

PostPosted: 26.08.2019 21:00    Post subject: Reply with quote

I svarte for en komplett ubrukelig anusnisse.

Kos deg i Belgia, håper det går til hælvett! Du behøver ikke krysse fylkesgrensa igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 26.08.2019 21:06    Post subject: Reply with quote

For en trist figur han har blitt. Det er nok nå Kåre!
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 26.08.2019 21:56    Post subject: Reply with quote

VG med nært og varmt intervju. Det har jo vært tøft..stakkar. Hvor skal han putte alle millionene liksom..

https://www.vg.no/sport/f...tent=row-1
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Socrates
Veteran


Joined: 09 Jul 2005
Posts: 1114

PostPosted: 26.08.2019 22:05    Post subject: Reply with quote

Han kan holde seg langt, langt unna Lerkendal de neste årene ihvertfall.
Back to top
View user's profile Send private message
BBQsaus
Rutinert


Joined: 09 Aug 2011
Posts: 634

PostPosted: 26.08.2019 22:09    Post subject: Reply with quote

Hva er det egentlig han ønsker å oppnå mer nå?
Han fikk sympati - masse sympati! Hadde han holdt kjeft hadde han gått ut med æren i behold og vi hadde sikkert sittet og mimret tilbake til tiden under Kåre. Nå blir jeg kvalm av hele fyren.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 26.08.2019 22:13    Post subject: Reply with quote

BBQsaus wrote:
Hva er det egentlig han ønsker å oppnå mer nå?


Akkurat som de fleste andre som gir ut halvinteressante biografier.

Penger.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 26.08.2019 22:27    Post subject: Reply with quote

KÃ¥re = Judas-faen
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 26.08.2019 22:35    Post subject: Reply with quote

kjenner jeg begynner å bli litt lei opplegget jeg også, men ikke mer enn at jeg håper boka "Bruttern'n" ligger pent innpakket under treet når vi ringer Jula 2019 inn.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next
Page 10 of 12

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb