English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Micke Dorsin
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 130, 131, 132  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5460

PostPosted: 26.11.2021 10:34    Post subject: Reply with quote

Syns Dorsin har gjort en god jobb. Det blir litt enkelt å peke på enkeltspillere som ikke holder nivået, det er jo laget som ikke henger sammen (dette gjelder forsåvidt også Hovland og Eyolf som jeg har kritisert mye) - jeg tror spesielt Andersson har lidd under dette. Tror alle disse spillerne kan skinne i et godt kollektiv. Syns med fordel RWP kan få mer spilletid og så må Augustinsson rett og slett bli frisk for å kunne vurderes nærmere.

Jeg var initielt en stor Vagic-fan, men han har hatt et par store blundere i de siste kampene som får en til å lure. Likevel ser man jo at han har solide kvaliteter og U21-plassen for Sverige vitner om det. Skulle Knutsen komme tror jeg Vagic kan utvikle seg meget bra.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 10.12.2021 12:53    Post subject: Reply with quote

Hvis denne "prosessen med tydelig kravspec" ender med Rekdal så er det bare å pakke sammen ASAP.

Men tar det for gitt at dette er trolling fra Sagbakken, noe han har dratt frem fra pungfestet sitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 10.12.2021 13:02    Post subject: Reply with quote

Ikke lett for Dorsin heller da om styret torpederer de to førstevalgene hans, dersom ryktene om at Knutsen takker nei pga styret stemmer, og nå skjer tilsynelatende det samme med Milos.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3251

PostPosted: 10.12.2021 13:09    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Hvis denne "prosessen med tydelig kravspec" ender med Rekdal så er det bare å pakke sammen ASAP.


En eldre versjon av Milos, med bedre CV.

Det skal Reka ha; når det kommer til å sette opp et lag taktisk etter motstanderen så er han sterk. Sannsynligvis sterkere enn Milos.
_________________
Sesongkortholder.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 10.12.2021 13:19    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Ikke lett for Dorsin heller da om styret torpederer de to førstevalgene hans, dersom ryktene om at Knutsen takker nei pga styret stemmer


Pga styret eventuelt? den var ny Neutral Hvor har du det ifra?
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 10.12.2021 13:19    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Hvis denne "prosessen med tydelig kravspec" ender med Rekdal


SÅNT BØR IKKE SPØKES MED
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 10.12.2021 13:21    Post subject: Reply with quote

Adressa erfarer at han er et av flere konkrete navn som det jobbes med, så det er ingen spøk nå lenger.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
Sobchak
Proff


Joined: 25 Jun 2021
Posts: 298
Location: Lillestrøm

PostPosted: 10.12.2021 13:30    Post subject: Reply with quote

Adressa "erfarte" ogsÃ¥ at Milojević ikke var aktuell, før han plutselig var aktuell likevel og Knutsen "hadde takka nei". Ikke alt de skriver bør tas for god fisk.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 10.12.2021 13:43    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig så velger man jo selv hva man vil tro på eller ikke. Det trodde jeg at var rimelig åpenbart.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 10.12.2021 15:29    Post subject: Reply with quote

Lukter litt at vår unge sportslige leder har blitt overkjørt/satt på plass av ymse tunge stemmer i noen vektklasser over han selv, dessverre.
Back to top
View user's profile Send private message
skien88
Rutinert


Joined: 06 Feb 2019
Posts: 862

PostPosted: 10.12.2021 15:35    Post subject: Reply with quote

Forstår ikke helt kritikken mot Rekdal. Han er kanskje top 3. treneren i Norge som er kvalifisert til jobben.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 10.12.2021 15:39    Post subject: Reply with quote

Det sier i så fall veldig mye om norske trenere heller enn Reka.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 10.12.2021 15:50    Post subject: Reply with quote

Det jeg ikke forstår er hvordan Rekdals filosofi samsvarer med klubbens. Noen som kan hjelpe meg her?
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 10.12.2021 16:08    Post subject: Reply with quote

Veldig enkelt:
Han er norsk
Han har trent noe som helst før
Han er villig til å trene oss

Ca de som teller når Koteng og Co ikke får førstevalget.
DYPT sjokkert over at Milos ble kastet ut på et grunnlag som hadde gitt kraftige bøter om det hadde vært noe som helst annet sted i arbeidslivet...
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 10.12.2021 16:18    Post subject: Reply with quote

Det er notert.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 10.12.2021 16:50    Post subject: Reply with quote

Reka er topp tre trenere i Norge som er kvalifisert for jobben?

Ok. Forklar. Det er tydeligvis mange her som liker Kjetil Rekdal, så opplys meg: hva er det som gjør han så høyaktuell? Hva er hans sterke sider? Hvordan passer han inn i vår filosofi? Hvorfor passer han tydeligvis ikke inn noe annet sted på ok minus nivå?

Forklar det gjerne, og så detaljert som mulig, for jeg forstår ikke denne fascinasjonen for Rekdal. Jeg driter faktisk i at han er moldenser, eller 'hater' Rosenborg (det gjør han jo åpenbart ikke); for meg er han bare absolutt alt jeg ikke ønsker i en fotballtrener, og med soleklar margin den mest overvurderte treneren i norsk fotball, samtidig som han er totalt stagnert, gammeldags og kvelende urnorsk. Store spørsmålstegn både sportslig og utenomsportslig, og virkelig den rake motsetningen av Knutsen, som åpenbart bor i samme kravspec. REkdal er jo akkurat nå en OBOS-trener, og det er det god grunn til.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 10.12.2021 16:54    Post subject: Reply with quote

For ordens skyld; jeg er IKKE for Rekdal.
Tror dette er den paniske rundansen vi så forrige gang vårt førstevalg forsvant.
Vi spurte vel halvparten av trenerene i Tippeligaen før Horneland til slutt sa ja til å steppe opp fra tiltenkt assistent.

Regner med at det har kommet en "Snakkes?!?" tikkende inn på mobilen til alle hvite menn over 50 som har trent noe i tippeligaen før den siste uka.
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 10.12.2021 17:22    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
Regner med at det har kommet en "Snakkes?!?" tikkende inn på mobilen til alle hvite menn over 50 som har trent noe i tippeligaen før den siste uka.


Sjefen min har riktignok ikke trent annet enn jentelag i 5 divisjon, men han var fraværende på jobb i dag... hmmm....
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 10.12.2021 17:32    Post subject: Reply with quote

6Strand wrote:
Det jeg ikke forstår er hvordan Rekdals filosofi samsvarer med klubbens. Noen som kan hjelpe meg her?


Nei, det er en.umulig.oppgave
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 413

PostPosted: 10.12.2021 17:42    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
RBKSandvika wrote:
Regner med at det har kommet en "Snakkes?!?" tikkende inn på mobilen til alle hvite menn over 50 som har trent noe i tippeligaen før den siste uka.


Sjefen min har riktignok ikke trent annet enn jentelag i 5 divisjon, men han var fraværende på jobb i dag... hmmm....
Mulig han tok en "Tom Nordlie" og sitter i politiavhør..
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 10.12.2021 17:46    Post subject: Reply with quote

Tvilsomt
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 10.12.2021 20:06    Post subject: Reply with quote

Å være i Dorsin sine sko nå.... Har brukt et halvt år på å lande på én kandidat han anbefaler til styret, bare for å oppleve at Rune Bratseth setter foten ned for heller å hente Kjetil Rekdal. Attpåtil lekkes alt til media så Dorsins kandidat nærmest blir persona non grata i sin nåværende klubb, mens Dorsin blir seende ut som en klovn.

Tenk et styre som viser en så total mistillit til en sportssjef de relativt nylig har ansatt. Hadde det vært meg ville jeg sagt opp.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 10.12.2021 20:29    Post subject: Reply with quote

Helt enig.
Uavhengig om man er enig/uenig å bli så totalt overkjørt når du prøver gjøre jobben din (så kan man diskutere om den gjøres bra eller dårlig), om ikke Dorsin slutter så blir jeg overrasket.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 10.12.2021 20:34    Post subject: Reply with quote

Er egentlig veldig betenkt over at man støtter seg på Eggen her. Ikke noe negativt ment, for jeg har uendelig respekt for mannen, men han er 80 år og har de siste årene slitt veldig med helsa. At han er noen kapasitet på hva Milojevic står for som trener og på det personlige plan har jeg faktisk veldig lite tro på.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 11.12.2021 00:11    Post subject: Reply with quote

Resten må gå fan account wrote:

Tenk et styre som viser en så total mistillit til en sportssjef de relativt nylig har ansatt. Hadde det vært meg ville jeg sagt opp.


Det er jo totalt unødvendig at det skulle bli sånn. Dette er et navn som tydeligvis har vært oppe siden mai, altså et halvår pluss, og så begynner man å avdekke dissens i styret først når kontraktsforslaget ligger klart.

Milos skulle selvsagt vært invitert opp i sommer med påfølgende debatt i styret, slik at man visste allerede da om dette var en reell kandidat eller ei. Så kunne man eventuelt begynt å kartlegge nye kandidater om det ikke ble klaff.

Sånn som det er nå har man prestert å kjøre en "prosess" som alle involverte kommer dårlig ut av.

Og nei, jeg kan heller ikke se hvordan sittende styre skal kunne samarbeide med Dorsin etter dette.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 130, 131, 132  Next
Page 114 of 132

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb