English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
IK Start
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 19.08.2020 21:55    Post subject: Reply with quote

Off, ikke minn meg på den.
Husker enda Rade og Clay Goodson.

Kompisen min som var på besøk rømte leiligheten når 3-2 kom
Meget lurt vel og merke
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 19.10.2022 17:14    Post subject: Reply with quote

Søndag skal Start-rekruttene spille en skjebnekamp i siste serierunde av 3. divisjon mot Vindbjart. Trolig må Starts nest beste menn ta alle tre poengene på Sparebanken Sør Arena dersom de ikke skal ta den tunge turen ned til nivå fem.

Den kampen vil bli spilt uten Erik «Myggen» Mykland på sidelinja. 51-åringen fra Risør har gjennom hele sesongen hatt hovedansvaret for Starts andrelag i kamper, men nå har klubben besluttet at han ikke skal lede den avgjørende kampen i siste serierunde mot Vindbjart.

Kampen mot venndølene vil i stedet bli ledet av Jahn Robert Holmgren, som er toppspillerutvikler og assistenttrener til Sindre Tjelmeland. Myggen kommer ikke til å være involvert på feltet denne uka, får Fædrelandsvennen bekreftet av klubben.

– Vi har hele tiden samtaler i teamet. Vi har blitt enige om at siden så mange a-lagsspillere vil være involvert på søndag, er det naturlig at Mini (Jahn Robert Holmgren, assistent på a-laget) leder laget, forteller Markovski til Fædrelandsvennen.

Les mer. Myggen leder ikke skjebne­kamp: – Vi prøver å skape energi inn mot den siste kampen

Meget spesiell avgjørelse dersom klubben tenker å ha Myggen ansatt også neste år.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.04.2023 23:48    Post subject: Reply with quote

Som Espen Johnsen sjøl påpekte i Rasmus og Saga: eldstesønn Herman er tatt opp i A-stallen. Målmann naturligvis.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.05.2023 21:57    Post subject: Reply with quote

Tekstutgaven:

- Hermann er 17 år, og kan bli bra. Og så har jeg noen stykker til som kommer nedenifra. De to eldste er i hvert fall keepere nå, og så får vi se hvor langt de tar det.

– Hva om keeper-sønnen din en vakker dag forteller deg at det kan være aktuelt å dra til Rosenborg. Hva slags tips og råd får han av deg da?

– Da er det bare å dra. Det er jo den beste og største klubben i Norge, og skal jo være på topp. Nå har det vært noen år hvor RBK ikke har vært best, men det tror jeg bare er sunt. Jeg tror RBK kommer tilbake igjen og får en ny ære på topp med Champions League og den greia der. De har en god historie og et veldgi profesjonelt apparat rundt. Så det er ingenting som skal stå i veien for at RBK kan nå nye høyder igjen.

Les mer: Nye keepertalent gror i familien, og Espen sender gjerne sønnen til RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.05.2023 22:18    Post subject: Reply with quote

– Akkurat nå har vi cirka halve stallen skadet. Mye av grunnen til det handler om Sparebanken Sør Arena. Den holder ikke mål og er tøff for kroppen. Det er min plikt å si ifra som medisinsk ansvarlig. Banen holder ikke mål, sier Espen Johnsen til Fædrelandsvennen.

(...)

– Problemet er at banen er knallhard. Det er i tillegg ulik friksjon i gresset på ulike steder på banen. Heldigvis har vi en utrolig flink fysioterapeut i Pål Erik Pedersen. Uten ham hadde det vært enda flere skader, sier Johnsen.

Les mer: Start-legen roper varsko: – Det er min plikt å si ifra
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 05.01.2024 17:45    Post subject: Reply with quote

Amerikanske investorer ønsker seg inn i Start; https://www.nettavisen.no...95-1561615

Blir det som da disse inderne skulle gjøre storklubb ut av Viking? Høres merkelig ut.
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 10.01.2024 19:19    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/f...isposisjon

Den klubben der slutter aldri å overraske, maken til kaos klubb.
Back to top
View user's profile Send private message
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2649
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 11.01.2024 15:18    Post subject: Reply with quote

Når jeg først skal bo og jobbe i eksil i en annen landsdel, er det HELT GREIT at det lokale fotballaget er enda dårligere drevet enn RBK.

Nå har det til og med blitt stille fra han kollegaen min som har pleid å komme innom med "godmodig" nedrakking hver gang vi taper/dummer oss ut.
_________________
"En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33
Page 33 of 33

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb