English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Alexander Tettey
Goto page 1, 2, 3 ... 166, 167, 168  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Maradona
Veteran


Joined: 16 Sep 2005
Posts: 3227

PostPosted: 02.10.2005 22:55    Post subject: Alexander Tettey Reply with quote

Etter flere gode kamper i Skeid og for Rosenborg's junior lag nå i høst. Han var god i U19-EM, sammen med Per på midtbanen.. Jeg mener at RBK bør bruke han som midtbane anker i 4-3-3, i stedet for Berg, men med Solli og Per som indreløpere. Sammen med Solli som anker i et 4-2-3-1 system, i allfall neste år..

Alexsander Tettey's landslagskamper


Last edited by Maradona on 09.02.2009 22:40; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 02.10.2005 23:01    Post subject: Reply with quote

Det er ikke ett anker og to indreløpere i det systemet. Det er tilnærmet to anker og en offensiv midtbane. Systemet er nesten likt den omvendte v-en Perry prøvde ut. Jeg er forresten helt sikker på at Tettey får prøve seg etterhvert, men kanskje ikke før neste sesong. Det vi trenger nå er trygghet og sjøltillit til de få som faktisk starter kampen, men innhopp er jeg ikke imot.
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 03.10.2005 09:30    Post subject: Reply with quote

tettey vil spille a-lags fotball. om han ikke får det drar han. derfor håper jeg roar og ørjan legger opp.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 03.10.2005 11:02    Post subject: Reply with quote

herregud for en sutreunge...
Back to top
View user's profile Send private message
kms
Senior


Joined: 18 Sep 2002
Posts: 241

PostPosted: 03.10.2005 11:13    Post subject: Reply with quote

Hvis han aldri var blitt tatt ut i en eliteseriekamp hadde han sikkert ikke sagt noe sånt, men nå har han opplevd å bli med på tippeligakamper for så å "forsvinne" tilbake til juniorlaget. Samtidig ser han suksessen til lille-Per.

Men det er likevel sutrete for det. Han klarer da å lese tabellen like godt som alle andre, og forstå at RBK kanskje ikke skal satse på de meste risikofylte lagoppstillingene akkurat nå.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 03.10.2005 11:19    Post subject: Reply with quote

Forstår godt at han vil spille, men laget er viktigere enn noen enkeltspillere.
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran


Joined: 16 Sep 2005
Posts: 3227

PostPosted: 03.10.2005 12:04    Post subject: Reply with quote

I følge Per Joar Hansen så var Skjelbred den beste på trening i 2 mnd før han serie debuterte mot Start i år, og nå fortelller interne RBK'ere at Skjelbred og Tetty har vært veldig gode på trening i hele år, men har bare fått 7-8 kamper (Skjelbred) og 10 min (Tetty) av 23 seriekamper. Det mener jeg er veldig lite, når RBK har hatt store problemer, da mener jeg at evnen og viljen til å gi yngre spillere sjansen som minimal. Det hjelper ikke at Ørjan Berg kalles for "Norges beste midtbanespiller" av alle RBK trenerene, det er mulig han var det, selv tviler jeg, for hadde han vært Norges beste midbane spiller så han vært i utlandet enda, han spillte kun i middels utenlanske klubber... Fotballen utvikler seg og det tror jeg ikke gamle menn som Strand og Berg ikke gjør lengre, for løpskapasiteten til Roar Strand som de fleste mente var ekstrem, er nå helt normalt blandt fotballspillere, og at de har lik god teknikk og blikk som Berg, så det RBK har i 2 personer har de fleste gode ( de beste norske og utenlanske) lag i alle sine spillere nå.. RBK har sovnet i timen, og jeg håper at Per Skjelbred og juniorenes NM-gull gjør at trenerene i RBK våkner, før talente er spredd over fotball norge i andre klubber, for Tetty har anntydet klubbskifte, det vil de andre juniorene også gjøre hvis de gror fast i 2.div fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 03.10.2005 14:31    Post subject: Reply with quote

Tettey har fått smake 1. divisjonsspill i år, og han har jo sett at det er bedre enn andredivisjon. Så har han fått en og annen sjanse på a-laget, for så å bli "glemt igjen" på juniorlaget. Da sier det seg selv at han er litt misfornøyd.

Men jeg tror ikke vi skal legge for stor dramatikk i dette utsagnet. Tettey vil nok helt klart vurdere klubbskifte dersom han ikke får flere og større sjanser neste sesong. Han er jo i grunnen for god for juniorlaget, og vokser snart ifra kollegene på andrelaget, som stort sett er de samme som på juniorlaget. Skal Tettey utvikle seg og bli fremtidens midtbanedirigent i RBK, så må han få sjansen på a-laget, eller han må bli lånt ut/solgt til en annen Tippeligaklubb. Jeg mener Ørjan må degraderes mer neste sesong, og ser for meg at Solli, Eguren og Tettey må kjempe om hans plass.

Håper Høgmo skjønner at vi har overflod av sentrale midtbanespillere, og at om vi skal handle inn forsterkninger offensivt, så må det være på kant og på spissplass.

Neste sesong forventer jeg at Per Ciljan spiller tett opptil halvparten av kampene, så lenge han holder seg skadefri og i samme form som i år. Ørjan og Roar holder fortsatt et høyt bestenivå, men tåler stadig mindre, og jeg mener derfor at en av dem bør legge opp etter inneværende sesong.
Tettey bør minimum få sånn omtrent samme antall kamper som Skjelbred har fått i år. Helst mer.

Se på Lyn, se på Start. Der får talentene spille førstelagsfotball uke inn, uke ut, og det er vel ikke helt tilfeldig at Hæstad er etablert på landslaget allerede, er det?
Får Per Ciljan spille tilnærmet fast neste sesong, så tar det ikke lang tid før vi ser han på a-landslaget. Han har nok kommet for å bli på u21, vil jeg tro. På U21 bør vi snart også få inn Tettey. Og får å få til det, må Tettey få mange sjanser. Også fra start.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 03.10.2005 15:15    Post subject: Reply with quote

Utlån til B/G i 1.div sammen med Hoftun, Brattbakk og Berg-brødrene må jo kunne passe Tettey bra...

Dårlig timing av Tettey og jeg er usikker på at han kjenner sitt eget beste når han er ute i media i Frode Johnsen stil.

Han er ikke så god at han er sikker på førstelags-spill i NOEN eliteserieklubb, men kan med RBK`s trygge treningsmiljø ta steget opp på ett høyt eliteserienivå på to år.

Om andre klubber ønsker han så er det for fremtida, og den har han foran seg i RBK også...

Hvor ble det av Vålrenga`s Kah som var for stor for enga og ville ut og gjøre karriere ??
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 03.10.2005 15:21    Post subject: Reply with quote

Kah spiller for Roda i Holland.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Maradona
Veteran


Joined: 16 Sep 2005
Posts: 3227

PostPosted: 03.10.2005 15:23    Post subject: Reply with quote

Bodø/Glimt's Christian Berg og Runar Berg er ikke brødre, men Runar, Arild og Ørjan Berg er brødre.. Tetty hadde nok spillt for Aalesund om han ikke hadde valgt Skeid.. Han holder et bra tippeliganivå, uten tvil..
Back to top
View user's profile Send private message
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 03.10.2005 15:33    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
Bodø/Glimt's Christian Berg og Runar Berg er ikke brødre, men Runar, Arild og Ørjan Berg er brødre.. Tetty hadde nok spillt for Aalesund om han ikke hadde valgt Skeid.. Han holder et bra tippeliganivå, uten tvil..


Vet da det, men hvor tror du Ørjan havner neste år ?

Tviler på at det hadde vert plass for Tettey på en av Aafk`s to sentrale midtbaneplasser. Isåfall måtte han ha henvist to av trioen Fredriksen/Fagermo/Fjørtoft på benken og nyinnkjøpte Bechera.

Forskjellen på RBK`s midtbane og midtbanene rundt om i de andre lagene er mye mindre enn før. Faktisk så er endel av de andre midtbanene bedre, og få klubber har svake midtbaner. Ingen i mine øyne.

FFK, Tromsø, B/G, Molde, Aafk er bunnlaga men midtbanene er relativt bra.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 03.10.2005 15:40    Post subject: Reply with quote

Jeg mener tettey burde få komme inn litt ut i andre omgang i flere kampen... Spessielt når vi har full kontroll og leder solid, slik som de to siste tippeligakampene... Skjelbred har jo også blitt vant med a-lagsspill litt av gangen... Og når det gjelder han mener jeg han har ferdigheter som tilsier at han kan bli tatt ut på a-landslaget med engang... Men med tanke på han som spiller, så burde han nok få roe seg ned med tilnermet fast a-lagsspil en god stund... Det viktigste er jo trossalt at de får tatt et steg om gangen!
_________________
De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Storflor
Senior


Joined: 29 Sep 2005
Posts: 110
Location: Stjørdal

PostPosted: 03.10.2005 16:02    Post subject: Reply with quote

Jeg håper også at Tettey får spille mer til neste sesong.
Han har en syk fart!
_________________
Rosenborg e lage mitt!
Back to top
View user's profile Send private message
Patriot
Junior


Joined: 03 Oct 2005
Posts: 1
Location: Holmestrand

PostPosted: 03.10.2005 16:26    Post subject: Reply with quote

Synes at Tettey skulle fått spille mer denne sesongen. Men hvem skal vi ta ut av laget? Er vel litt risikofylt å bruke han nå, med tanke på at vi faktisk kan rykke ned. Men han får nok sjansen til neste år, det er jeg temmelig sikker på Smile
_________________
Mvh Patriot
****************
Ingen banke RBK!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 03.10.2005 18:06    Post subject: Reply with quote

Liker ikke spillere som suterer om spilletid... Han får sjansen når tiden er inne.
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran


Joined: 16 Sep 2005
Posts: 3227

PostPosted: 03.10.2005 22:16    Post subject: Reply with quote

Tetty og Eguren får skryt for innsatsen mot Mo for RBK2 i kveld. Jeg ser han som en sentral midbane spiller i stedet for Ørjan Berg.
Back to top
View user's profile Send private message
Skammels10
Veteran


Joined: 23 Feb 2005
Posts: 1966

PostPosted: 04.10.2005 00:07    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
Tetty og Eguren får skryt for innsatsen mot Mo for RBK2 i kveld. Jeg ser han som en sentral midbane spiller i stedet for Ørjan Berg.


Plusser vi på Eguren blant de tre offensive, så har vi en avtale!
Back to top
View user's profile Send private message
KristerK
Senior


Joined: 12 Mar 2003
Posts: 120
Location: Langevåg

PostPosted: 04.10.2005 02:08    Post subject: Reply with quote

Jeg tror garantert vi får se en anna midtbane neste år, enn ka vi gjør no.

Høgmo kjører det sikre, i og med at vi kjemper om nedrykk!
Det er ikke tid til å spille inn tettey og eguren no.

Skjelbred har rett og slett vært SÅ god at høgmo kunne ikke gjøre noe anna enn å gi han spilletid.

Neste år regner jeg med at Ørjan og Roar vil spille mindre enn inneværende sesongen(ørjan har spilte lite før høstsesongen,men det har vært pga skade)
De er veldig gode og ha i stallen neste år, og klarer fint og være på topp i 10-15 kamper,men spillere som tettey og eguren vil bli mer og mer fast på laget.

på midtbanen neste år ser jeg for meg at Solli spiller så og si alt. han er og blir en kvalitetspiller. han gjør sine feil,men det blir det mindre og mindre av. og blir han den nye dirigenten som jeg håper og tror, da frykter jeg han blir så god at større klubber plukker han opp:(
For den fyren der har ett internasjonalt snitt over seg!

Skjelbred vil nokspille en god del, men blir litt "spart" pga alder. Han må ikke bli kjørt for hardt no i beg, selv om han sjøl vil:P

Eguren tror jeg ville spille seg mer eller mindre fast inn på midtbanen neste år. bruker han vinteren godt og lærer seg å spille "rosenborsk" så blir dette bra. for det er ikke store tvil om at den fyren der har det som skal til!

Da har vi igjen tettey og gamle kara. Det er mange kamper, så litt rotering vil det bli, men dette tror jeg er store sjanser for at vil bli senarioet neste årSmile

Jeg har utelatt å nevne winsnes, og det har sine gode grunner.
Med Skjelbred(etablert vil jeg påstå) og tettey på vei, itillegg til alle de andre, så mener jeg vi rett og slett ikke har bruk for han.
Ute i europa blir han totalt fraløpt, og han er for sein i alt. og det er vel europeisk standard vi strekker oss etter?(selv om vi mest sannsynlig ikke blir å se der neste år)

Jeg mener vi har en så sinnsykt spennende midtbane no,med perfekt mix av gammelt og ungt, at vi ikke trenger forsterkninger der til neste år!

Det er helt perfekt å ha friske og raske bein på han ørjan og roar som kan trå til når det trengs. så regner jeg med at de har endel og lære vekk til eguren,tettey og de andre:)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Raem
Senior


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 164

PostPosted: 04.10.2005 08:23    Post subject: Reply with quote

Er ikke meninga å være negativ her, men tror noen av dere må komme dere tilbake til jorda.... PCS på landslaget ? Tettey inn i førte 11'en?
Tror nok PCS må spille seg inn på U21 før det er snakk om noe A landslag... Og jeg kan garantere dere at det går minst 3 år før han i det hele tatt blir vurdert i A troppen.... Det er et hav av dyktige midtbanespillere som står foran han i køen.....

Og hvem skulle Tettey spilt for på midtbanen? Ta forrige kamp hvor Ørjan var skada... Da spilte Per, Jan Gunnar og Roar... Mener dere seriøst at Tettey er på nivå med de? I tillegg har du Winsnes og Seb på benken.. Spørr du meg når ikke Tettey de til knærne som midtbanespiller engang.... Bor på Torshov og har sett samtlige hjemmekamper til skeid da Tettey spilte der og jeg ble mildt sagt IKKE imponert... Mulig han herjer der på juniornivå men det finnes ikke en eneste klubb i eliteserien hvor han hadde fått plass som midtbanespiller...

Som jeg har sagt tidligere bruk Tettey som STOPPER... Der hadde han blitt konge.... Rask, stor og relativt pasningsikker.... Der kan Tettey bli stor, og opparbeide seg både klubb og landslagsplass.. Men som midtbanespiller.... glem det....¨

Forøvrig så hadde jeg også vært forsiktig å sammenligne Tettey med Pah... Pah er en mye bedre midtbanespiller og playmaker... Det at han ikke ble en umiddelbar hit i enga er en myte da han faktisk spilte bra de fleste kampene og hadde vært fast inventar på U21 i lang tid.... han ble også belønna med litt alandslagsspill.... At vi ikke hører så mye av han nå kommer endel av at han spiller i en liga hvor man ikke får noe omtale/blir oversett... Bare spørr Nevland.....
_________________
Real people do real things...
Play your position
--Shyeim
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 04.10.2005 08:58    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:
Er ikke meninga å være negativ her, men tror noen av dere må komme dere tilbake til jorda.... PCS på landslaget ? Tettey inn i førte 11'en?
Tror nok PCS må spille seg inn på U21 før det er snakk om noe A landslag... Og jeg kan garantere dere at det går minst 3 år før han i det hele tatt blir vurdert i A troppen.... Det er et hav av dyktige midtbanespillere som står foran han i køen.....

Og hvem skulle Tettey spilt for på midtbanen? Ta forrige kamp hvor Ørjan var skada... Da spilte Per, Jan Gunnar og Roar... Mener dere seriøst at Tettey er på nivå med de?


PCS på landslaget er ikke så utopisk og langt frem som du fremstiller det. Får han spille kamper fremover kan han fort komme på et enda høyere nivå. Det skjer fort i den alderen der. Jeg regner det som mer enn 50% sannsynlig at PCS vil være med på den tradisjonelle utenlandsturneen til landslaget i januar. Imponerer han der, er han fort med i troppen på vårparten.

Per dato er jeg enig med deg i at Tettey ikke er på samme nivå som de rutinerte midtbanespillerne vi har. Men hvis han får spille noen kamper vil han, i likhet med PCS, kunne ta kjempesteg fremover. Han må få spille.

Om han er best som midtstopper kan godt være. Håper dagens RBK-trenerteam er kompetent nok til å se slike ting.
Back to top
View user's profile Send private message
Raem
Senior


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 164

PostPosted: 04.10.2005 09:25    Post subject: Reply with quote

Javel.. da ber jeg deg nevne en spiller som har blitt kalt opp til A-landslagsspill i en alder av18-19 i den senere tid(da etter Riise/Carew)... Hvilke plass skulle PCS isåfall ta på landslaget ? Jo det er så utopisk som jeg skal ha det til... han har jo ikke spilt en eneste U21 kamp og så mener dere han går rett inn på a'laget.. Neppe... Så lenge Grindheim/Hæstad/Andresen/Solli/Gashi/Hangleand MF ikke legger opp med det første så kommer aldri verden PCS til å spille seg inn i noen som helst landslagsvarme innen 3 år... Mulig jeg ser dette litt mer objektivt enn dere da jeg ikke er trønder, men jeg synes ikke PCS er så god som dere skal ha det til.... han er en typisk norsk indreløper... Han er en yngre utgave av Strand, bare med bedre basis teknikk... Vet at Recon er uenig med meg her men synes ikke PCS er på nivå til verken Gashi/Grindheim/Hæstad/Strømstad... Og det er de han konkurrerer med for en landslagsplass....


Og ang Tettey så håper jeg du har rett... At trenerteamet ser hvor han passer...
_________________
Real people do real things...
Play your position
--Shyeim
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 04.10.2005 09:40    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:
Javel.. da ber jeg deg nevne en spiller som har blitt kalt opp til A-landslagsspill i en alder av18-19 i den senere tid(da etter Riise/Carew)... Hvilke plass skulle PCS isåfall ta på landslaget ? Jo det er så utopisk som jeg skal ha det til... han har jo ikke spilt en eneste U21 kamp og så mener dere han går rett inn på a'laget.. Neppe... Så lenge Grindheim/Hæstad/Andresen/Solli/Gashi/Hangleand MF ikke legger opp med det første så kommer aldri verden PCS til å spille seg inn i noen som helst landslagsvarme innen 3 år...


Nå er ikke norske klubber akkurat beryktet for å slippe til unggutter på lagene, så du har helt rett i at det har vært dårlg med 18-19åringer på landslaget de siste årene. I andre land er det annerledes. Spillere som Cristiano Ronaldo og Wayne Rooney debuterte på sine respektive landslag i veldig ung alder.

Hvis PCS fortsetter utviklingen tror jeg han vil være på et høyere nivå enn samtlige av de midtbanespillerne vi har nå på meget kort tid. Han kan spille både indreløper, en av de to sentrale bakerst eller offensiv midtbane på landslaget.

Grunnen til at han ikke har spilt U-landskamp enda er jo fordi han ikke har sluppet til på RBK før nå i det siste. Hadde han spilt for Moss ville han vært u-landslagsspiller hele dette året iallfall.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 04.10.2005 10:20    Post subject: Reply with quote

Jeg ser ikke Tettey som noe stort stopperemne. Det er på midtbanen han er best. Han kommer garantert til å få prøve seg neste sesong. Raem: Tettey ser ikke god ut, fordi han er så rolig og slikt, men det er "skinnet som bedrar".

Jeg er litt usikker angående Ciljan og landslaget. Det tok jo en god del tid før Grindheim ble med på A-laget også, men jeg holder med deg (Brady) i at han muligens blir med på turneen på nyåret. Da har han sjansen, og vi vet han er god nok til å benytte den.

Roar Strand og Ørjan Berg har alltid vært mine favoritter, men til neste år mener jeg det er riktig å begynne å kjøre inn nye spillere. Da bør Ciljan og Solli være fast. Tettey bør få prøve seg, og hvis de andre i stallen ikke holder mål, så må vi forsterke, men det er ikke en absolutt nødvendighet.
Back to top
View user's profile Send private message
Raem
Senior


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 164

PostPosted: 04.10.2005 11:48    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at norske klubber og landslag ikke akkurat fronter unge spillere, og det er en av grunene til at jeg stiller meg sterkt tvilende til at pcs kommer på landsen med det første.... Om han blir kalt opp til asia turneen så er det ihvertfall fordi x antall andre har meldt forfall.... Det er naivt å tro at en spiller som ikke har spilt en eneste u21 kamp går rett opp til a stallen.... Det har og kommer aldri til å skje.... ivhertfall når du ser at spillere som DFH, PVM Soko, LIS, BHR fortsatt spiller på u21.... Synes det er helt merkelig at dere tror PCS kommer på opp før de..... Ikke bare had de prestert bedre over en lengre periode, de er også bedre fotballspillere.....

Synes også det er vittig at dere tror Grindheim og co slutter å utvikle seg som fotballspillere... Eller mener du at PCS kommer til å utvikle seg i en sånn fart at han overgår alle sammen?

jeg velger å se sammeligningen med Rooney og Ronaldo som et bilde på at andre land lettere lar unge spillere prøve seg enn at du faktisk sammenligner talent...... Rooney og Ronaldo herja i EM i en alder av 18 og 19 år, PCS når ingen av dem opp til lilletåa engang hva talent angår...

Og Attach, hvis det er på midtbanen Tettey skal spille, blir det ikke mye spilling på han fremover..... Har du sett han spille der? Det har jeg, får et bunnlag i 1. div... Og han var ikke imponerenes for å si det mildt.... Men å dømme noen etter en håndfull kamper blir vel litt dumt.... Så vi får vel vente og se
_________________
Real people do real things...
Play your position
--Shyeim
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 166, 167, 168  Next
Page 1 of 168

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb