English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 203, 204, 205  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Iziba Jaja
Veteran


Joined: 08 Dec 2007
Posts: 1412

PostPosted: 26.06.2009 00:28    Post subject: Reply with quote

Er du alltid en grinebiter??
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 26.06.2009 00:30    Post subject: Reply with quote

Kan hende at noen oppfatter meg slik. Jeg håper ikke alle gjør det. Men jeg er kanskje litt mer politisk korrekt enn flertallet på de diskusjonsforumene jeg engasjerer meg.

Det er nå bare å lese gjennom postene mine her de siste årene, på andre forum og i Adressas debattspalter, så kan folk gjøre seg opp en mening om jeg er en grinebiter eller en som prøver å se ulike saker i perspektiv.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17355
Location: Stavanger

PostPosted: 26.06.2009 00:33    Post subject: Reply with quote

Harald Aabrekk sitt pinlig filming er vel det nærmeste en kommer.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 26.06.2009 00:36    Post subject: Reply with quote

Var ikke helt bra den heller. Verste var jo at han spilte den helt til ambulansen kom. Heldigvis har også Aabrekk beklaget hendelsen flere ganger i ettertid. Både overfor Glimt, fysio Klaussen og resten av fotballnorge.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Peter Storey
Veteran


Joined: 29 Jul 2008
Posts: 5529
Location: Ystad

PostPosted: 26.06.2009 00:37    Post subject: Reply with quote

Iziba Jaja wrote:
Er du alltid en grinebiter??

Det är fel karakteristik på en som kritiserar ett klart övertramp från Rekdals sida. Det är berättigat att ställa krav på ett värdigt uppträdande från en elittränares sida.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17355
Location: Stavanger

PostPosted: 26.06.2009 00:44    Post subject: Reply with quote

En kan gjerne være kritisk ,men jeg synes ihvertfall det var utrolig morsomt og så lenge ingen har tatt "varige men" av det som er sagt så ler jeg godt. Bakke taklet det hele på en utmerket måte etter at en hadde fått roet seg ned.
Back to top
View user's profile Send private message
Forumsjef
Veteran


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 2116

PostPosted: 26.06.2009 00:45    Post subject: Reply with quote

Kjempemorsomt! Godt vi har en litt utradisjonell type som Rekdal i Tippeligaen også.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 26.06.2009 00:50    Post subject: Reply with quote

Gleder meg til Rekdal kommer i klinsj med den sedelighetsdømte toppspilleren om et år eller to. Da blir det vel virkelig moro for åpen mikrofon skulle jeg tro. NOT.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Roar1961
Senior


Joined: 11 Feb 2006
Posts: 127
Location: Trondheim

PostPosted: 26.06.2009 00:53    Post subject: Reply with quote

Støtter deg Kristobal! Rekdal er stor i kjeften stadig i media, og balanserer ofte på en hårfin line. Det han gjorde i dag var et grovt overtråkk, og ikke en fotballtrener verdig. Han var tydelig irritert på Bakke, og i steden for å holde seg til saken så smalt det et slag under beltestedet. Hensikten var å nedverdige Bakke, men slik argumentering slår tilbake.

Bakke? Synes ikke synd på ham. Hvorfor kunne han ikke bare gått i garderoben og holdt kjeft? Blir ikke forundra om han også får en disiplinærstraff? Ut på banen hadde begge blitt utvist.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17355
Location: Stavanger

PostPosted: 26.06.2009 00:54    Post subject: Reply with quote

Rekdal og Riseth vet virkelig hvordan en skal skape liv etter en kamp på Brann stadion etter en har tapt. Tiraden til Riseth ifjor var også et fantastisk morsomt tv øyeblikk. Herlig å se at det er noen trenere med litt action i selvom jeg forstår hvorfor en synes har gått for langt. Vi trenger litt sånn i trauste tippeligaen.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7860

PostPosted: 26.06.2009 01:00    Post subject: Reply with quote

Bakke og Rekdal havner i litt verbal klammeri etter Bakkes intervju med NRK der han hevder Phillips filmer. Rekdal står opp for sin egen spiller og ber Bakke sjekke ut TV-klippet før han uttaler seg. Så tar det seg litt opp:

Rekdal: Ha deg vekk

Bakke: Du e en taper

Rekdal: Hæ?

Bakke: Du e en taper

Rekdal: Javel, du en alkis. Drikk mer no

Bakke "tilter" og går opp i trynet på Rekdal før han blir ført i garderoben. På vei dit roper han "din feite gris"

Fortsatt ikke noe som forsvarer Rekdal sin utblåsning, men Bakke er faen meg ett rasshøl.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.06.2009 01:05    Post subject: Reply with quote

På en måte skjønner jeg ikke helt hva Rekdal kunne gjort annerledes, rart som det høres ut. Han er den han er og en kommentar som dette plumper ut spontant uten at man rekker å tenke over konsekvensene. Man bør heller legge mer vekt på hva han sier etterpå etter å ha fått tenkt seg litt om. Det før han har merket det store presset fra alt og alle om at det han gjorde var feil. Det kom han frem til selv.

Last edited by attach on 26.06.2009 01:06; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17355
Location: Stavanger

PostPosted: 26.06.2009 01:05    Post subject: Reply with quote

Er vel egentlig et strålende comeback av Rekdal som Bakke kun klarer å parrere med tamme "du er en feit gris". Knockout seier til Rekdal selvom det kan diskuteres om han skal diskes for slag under beltestedet.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10960

PostPosted: 26.06.2009 01:29    Post subject: Reply with quote

Jada, han gikk sikkert over streken. Men personlig støtter jeg Rekdal 100%. For det første er Bakke akkurat så lite sjarmerende som man etterhvert venter seg fra han, og provoserer Rekdal. For det andre fortjener han tyn for fyllekjøring. For det tredje prøver han til slutt å bagatellisere fyllekjøringen sin. Knockout til Rekdal.
Back to top
View user's profile Send private message
Guffen
Rutinert


Joined: 05 May 2006
Posts: 716

PostPosted: 26.06.2009 01:37    Post subject: Reply with quote

Kristoball: Før du fortsetter å være politisk korrekt meget dreven skribent - vet du hva 1,85 i promille bak rattet på en stor bil kan forårsake? Har du sett et påkjørt barn? Har du vært innom Sunnås og hilst på de unge fyllekjøringsofrene der? Kan du fortelle meg noe mer meningsløst enn død og lemlestelse forårsaket av folk som setter seg full bak rattet?

http://www.nrksport.no/fo.../1.1151310

Du er så jævlig bekymret for hva Rekdal gjør med forbilderollen sin. Hæ? Du henger deg opp i en latterlig bagatell her. Hvorfor bruker du ikke heller energien din på Bakke og hans forbilderolle? Den forbannende idioten burde aldri kjøre bil igjen. Og om alle kaller han Alkis på hver eneste kamp han spiller, så er det ikke en eneste gang for mye.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17355
Location: Stavanger

PostPosted: 26.06.2009 02:15    Post subject: Reply with quote

Runde 2 av Bakke - Rekdal kampen, vil si at denne ender uavgjort. Rekdal oppfører seg litt teit da ,men Bakke kunne ha vist storhet.

Her sier Rekdal unskyld

Vær obs på at det er Brann tv.


Last edited by Keenoir on 26.06.2009 02:19; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Socrates
Veteran


Joined: 09 Jul 2005
Posts: 1118

PostPosted: 26.06.2009 02:17    Post subject: Reply with quote

Heia Rekdal! Når du fyllekjører så fortjener du å høre det.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17355
Location: Stavanger

PostPosted: 26.06.2009 02:22    Post subject: Reply with quote



Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Hedley
Veteran


Joined: 02 May 2006
Posts: 6498
Location: Trd

PostPosted: 26.06.2009 02:26    Post subject: Reply with quote

Haha, tidenes Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 26.06.2009 02:39    Post subject: Reply with quote

Flaut hele opptrinnet synes jeg. To karer som hisser seg unødvendig opp over piss og går til angrep på hverandre i barneskole-stil.

Rekdal minner meg om en tverr drittunge - de går ofte til angrep under beltestedet de vet kommer til å treffe. Bakke på sin side svarer med å kjøre en stare-down som nesten blir fysisk.

Apekatter begge to. Veldig underholdende å se på, men svært uheldig for dem begge slik jeg ser det. Regner med svar fra NFF hvor det blir lagt vekt på dette med "forbilder for de unge" og offentlig skittentøyvask.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Peter Storey
Veteran


Joined: 29 Jul 2008
Posts: 5529
Location: Ystad

PostPosted: 26.06.2009 02:47    Post subject: Reply with quote

Guffen wrote:
Kristoball: Før du fortsetter å være politisk korrekt meget dreven skribent - vet du hva 1,85 i promille bak rattet på en stor bil kan forårsake? Har du sett et påkjørt barn? Har du vært innom Sunnås og hilst på de unge fyllekjøringsofrene der? Kan du fortelle meg noe mer meningsløst enn død og lemlestelse forårsaket av folk som setter seg full bak rattet?

http://www.nrksport.no/fo.../1.1151310

Du er så jævlig bekymret for hva Rekdal gjør med forbilderollen sin. Hæ? Du henger deg opp i en latterlig bagatell her. Hvorfor bruker du ikke heller energien din på Bakke og hans forbilderolle? Den forbannende idioten burde aldri kjøre bil igjen. Og om alle kaller han Alkis på hver eneste kamp han spiller, så er det ikke en eneste gang for mye.


Du vill med andra ord att man skall införa gapstokken igen i Norge - där rattfyllerister hängs ut i TV. Men är inte det lite primitivt?
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18398
Location: Oslo

PostPosted: 26.06.2009 05:03    Post subject: Reply with quote

Det er jo helt latterlig å skulle "heie" opp Rekdal for møkkaoppførselen sin her. Han går langt over streken og (nå vet ikke jeg om Bakke har unger) men hvis han har det, så kan det være et helvete for unga i lang tid. Det er også noe som sevsagt ikke skal tas opp i en sånn situasjon.
Å ja, Sunnås er et fint comeback, jeg har vokst opp 5 min fra sunnås å har sett nok av skada folk, men det er fullstendig irrelevant! Med den tankegangen så må man sette forbrytere på torget i håndgjern å la befolkningen velge hvordan vi vil strafffe dem (tror det er bra det ikke skjer).
Å det holder ikke å si at Rekdal sikkert ikke viste at det var kamera der, selvsagt var det et kamera der, etter kamp er det kamera rundt alle.
At Rekdal er iunderholdende får være noens mening, det er ikke lenge siden han stod på tv å sa: Rbk har brukt 100 mill på kjøp og spiller fortsatt rævvafotball. Jævli sjarmerende å burde i så måte applauderes på forumet her. ..
Uttalleser som dette burde straffes. Begge parter.
Nå fins jeg ikke politisk korrekt og jeg er ingen skribent ( Razz) men det er drøyt å si noe sånt på tv, og det er enda drøyere å applaudere det. '
Å til forbilderollen: Rekdal er et forbilde, han skal ikke oppføre sseg som en klovn. At Bakke har gjort noe ille fritar selvsagt kke Rekdal.
Å at Bakke bagatelliserer fyllekjøringa si er tullete, han sier vel han gjorde en uhedig feil tidligere..? hva faen skal man si da? jeg er et bedritent rasshøl som gjorde noe dumt for mange år siden? (faktisk så hadde det vært konge Smile) men selvsagt kommer ingen til å si noe sånt på tv hehe
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18537

PostPosted: 26.06.2009 09:06    Post subject: Reply with quote

Den useriøse delen av meg synes dette var stor underholdning, tenk hvis Bakke hadde klinka ned Rekdal! Hadde jo vært fantastisk. Jeg har også stor forståelse for at i en oppheta situasjon så kommer det mye rart, noe som er helt greit dersom man skværer opp etterpå, men nå kommer selvfølgelig denne saken til å bli blåst ut av alle proporsjoner (snart kommer alle verdens moralister/ideelle organisasjoner på banen for å fordømme den ene og den andre).

Når hjernen kicker inn så er det selvfølgelig uholdbart og uprofesjonelt av Rekdal å miste kontrollen slik og han går langt over streken. Han bør selvfølgelig straffes av forbundet. Taper og feite gris er relativt uskyldig i forhold til alkis, og at Bakke har fyllekjørt gir ikke Rekdal rett til å skvaldre i vei som han vil.
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2320

PostPosted: 26.06.2009 09:23    Post subject: Reply with quote

Jeg ser aerlig talt ikke hva som er saa galt med aa kalle en person en "alkis"? Skjoenner ikke helt hvorfor folk synes dette er under beltestedet - tvert imot syntes jeg det var et herlig originalt og forholdsvis uskyldig "comeback" av Rekdal som mer eller mindre maalbandt en normalt snakkesalig Bakke.

For meg var dette underholdning paa sitt beste og jeg satt og humret lenge etter aa ha lest hva som ble sagt i krangelen.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 26.06.2009 09:34    Post subject: Reply with quote

jeg tror slike drittkastinger er ganske vanlig. det som er uvanlig her, er at det skjer foran åpen mikrofon og kamera. dermed blir en situasjon som ganske sikkert oppstår titt og ofte, et skremmende innblikk i hvordan man snakker og oppfører seg på fotballbanen.

alle som spiller fotball, vet at drittkasting etter kamp forekommer. men når det skjer på eliteserienivå, øker det "toleransen" for slik oppførsel over hele fjøla.

barnslig og teit. fryktelig underholdende sjølsagt, men her blir det ganske sikkert karantene og / eller bøter.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 203, 204, 205  Next
Page 3 of 205

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb