English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 203, 204, 205  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3460
Location: Trondheim

PostPosted: 14.03.2023 18:50    Post subject: Reply with quote

Ratatosk

Du må nesten fortelle oss hva Rekdal bygger for ingen ser det.
Gjerne kom med eksempler på hvordan han vill bygge opp angrepene sine. Hva som ikke fungerer siden vi ikke skaper muligheter osv. Hvilken bevegelser øves det på som du ser igjen i kampene.
Hva er forsvars spillet hans.
Du sier jo dette går rett vei og er en av en håndfull.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 14.03.2023 19:03    Post subject: Reply with quote

Jeg sier at man må ha tolmodighet. Ikke at alt står bra til. Kampen i Stavanger var fryktelig dårlig. Kanskje ikke så rart når man stilte med et av de dårligste lagene noen gang. Man har skader på/ eller solgt nøkkelspillere i laget. Noen av spillerne har trent sammen i under en uke, og har aldri spilt sammen i kamp.
Det er på ingen måte topp, men at Maalen eller en annen trener skulle kunne snu dette på et øyeblikk, er bare tull. Det er ekstremt mange ting som spiller inn. Blir merkelig og fremstille Rekdal som inkompetent og elendig. Historien viser vel at han er en av de mestvinnende trenerne i Eliteserien. Og det med mindre gode lag en RBK.
Vil heller si det er naturlig å stille spørsmål om enkelte av RBK fansen har et meget urealistisk syn på klubben sin nåværende posisjon, og urealistisk høye forventninger til laget. Vi tok 4 poeng mot B/G i fjor. Stiller første kamp i år, uten halvparten av spillerne fra i fjor, og taper knepent i Stavanger. Krise? Nei. Merkelig? Egentlig ikke. Må det bli bedre? Ja. Blir det bedre? Garantert, men ikke nødvendigvis den neste uka.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 14.03.2023 19:17    Post subject: Reply with quote

Historien viser før 2022 viser at Rekdal aldri skulle blitt ansatt.
Historien fra 2022 viser at Rekdal aldri skulle blitt ansatt.
Historien så langt i 2023 tyder på at historien gjentar seg.

Tålmodighet bør vi ikke ha så mye mer av, men tåpelig å sparke ham etter første tellende kamp.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2657
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 14.03.2023 19:17    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Hva er det Maalen har å vise til på toppnivå?
Ã…rets trener i Eliteserien?
_________________
"En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Back to top
View user's profile Send private message
Trolljkar
Rutinert


Joined: 01 Mar 2014
Posts: 865

PostPosted: 14.03.2023 19:19    Post subject: Reply with quote

Så du ser heller ikke hva vi prøver på utover "lange flate ballær" med andre ord.

Så er det vel 1 år med "rævvafotball" som er grunnen til at folk har sett seg lei, ikke kampen mot Viking ene og alene.
Vi hadde ikke noe klart offensivt-mønster i fjor, men Holse, Sæter og Tengstedt reddet oss fra å bli ett lag midt på tabellen.

Jeg tror det blir vondt å følge RBK i år, fram til Rekdal får fyken.
Så skal det sies at om Rekdal er dyktig eller ikke er ikke viktig, mange klubber og trenere som ikke blir en god kombinasjon og det er vel ingen som på papiret ville vært en dårligere match mtp. historie og spillestil.
Back to top
View user's profile Send private message
Buran
Senior


Joined: 17 Mar 2006
Posts: 187
Location: Trondheim

PostPosted: 14.03.2023 19:49    Post subject: Reply with quote

Fantastisk flink til å se og påpeke hva som ikke er bra, virker ikke å vite hvordan det i teorien skal gjøres riktig. Om han vet hvordan det skal gjøres, virker ute av stand til å lære det bort. Dette i kombinasjon med lav risikovilje = uegnet til å være RBK trener.

Håper inderlig jeg tar feil, sulteforet på suksess og god fotball. Trur også det nå sitter svært langt inne med endringer, da tenker jeg vi må være nær eller på nedrykk rundt sommeren.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 14.03.2023 19:53    Post subject: Reply with quote

Kjennetegnet på de gode lagene Geir og Kjetil har trent er 11 mann som jobber knallhardt. Derfor solgte man Vecchia.

Godt de kontraktene kun er på 3 år, vi skal få noen nitriste sesonger fremover. Stoke v2.0.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 14.03.2023 19:53    Post subject: Reply with quote

De kontraktene burde vært på to år.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 14.03.2023 20:21    Post subject: Reply with quote

Ja, vanvittig dumt å ha 11 mann som jobber hardt. Det er en uting.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3460
Location: Trondheim

PostPosted: 14.03.2023 20:26    Post subject: Reply with quote

Rata.
Vel ante meg at du ikke hadde noe å komme med,lå litt i kortene for å si det sånn
Det du skriver tyder jo på en alternativ forståelse av virkeligheten.
Fotball faglig kommer du med null som sakt.
Selvsagt vil laget bli noe bedre fremover på antifotballen til Rekdal Frigård.
De vil til og med vinne kamper. Det gjør også Stoke og Lillestrøm.
Ps. Stallen er også trenerens ansvar. Rekdal Frigård har vel kjøpt/lånt flere spillere enn noen andre hos oss i sin korte tid hos oss
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 14.03.2023 20:35    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Ja, vanvittig dumt å ha 11 mann som jobber hardt. Det er en uting.


Når innstillingen er å selge den beste spilleren vi har fordi han ikke løper like mye som en middelmådig coopertest-spesialist, så er vi langt ute å sykler.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 14.03.2023 20:39    Post subject: Reply with quote

Jeg har lært i løpet av mitt liv at det er liten vits i å diskutere med folk som har bestemt seg uansett hva som blir sagt, og i motsetning til enkelte andre ser jeg ikke poenget i å gnage om og om igjen på det samme. Jeg lever godt med at du ser mørkt på RBK- fremtiden. Selv velger jeg å holde meg til en mer positiv vinkling. Jeg skylder ikke deg eller noen andre en utvidende forklaring på mitt synspunkt, og ei heller brukere jeg noen kalorier på å bekymre meg over din vurdering av min forballintelligens.
Jeg vet at treneren har hovudansvar for stallen, men vet også at dagens hovedtrener ikke er ansvarlig får 100 millioner i underskudd de siste årene. Noe som gjør at man må selge en del spillere, og har mindre penger til kjøp og at klubben endrer strategi til å utvikle talenter, fremfor å kjøpe dyrt.
En smart strategi på sikt, men som er vanskelig i RBK ettersom man skal spille underholdende og bra og prestere top hele tiden.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 14.03.2023 20:41    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:

Når innstillingen er å selge den beste spilleren vi har fordi han ikke løper like mye som en middelmådig coopertest-spesialist, så er vi langt ute å sykler.

Dette er jo bare fri fantasi. Hovedgrunnen er sannsynligvis at Vecchia sterkt ønsket seg til Malmø.Og fullstendig ulogisk at Rekdal ønsker å selge en spiller som bidrar med målpoeng som Vecchia gjør når man helt mangler alternativer.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18476

PostPosted: 14.03.2023 20:43    Post subject: Reply with quote

Du må høre Rasmus & Saga, det er ikke 1972MD som påstår dette, det er Berdal som forklarer salget av Vecchia i podden.
Back to top
View user's profile Send private message
Kent23
Rutinert


Joined: 14 Dec 2022
Posts: 709

PostPosted: 14.03.2023 20:48    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Jeg sier at man må ha tolmodighet. Ikke at alt står bra til. Kampen i Stavanger var fryktelig dårlig. Kanskje ikke så rart når man stilte med et av de dårligste lagene noen gang. Man har skader på/ eller solgt nøkkelspillere i laget. Noen av spillerne har trent sammen i under en uke, og har aldri spilt sammen i kamp.
Det er på ingen måte topp, men at Maalen eller en annen trener skulle kunne snu dette på et øyeblikk, er bare tull. Det er ekstremt mange ting som spiller inn. Blir merkelig og fremstille Rekdal som inkompetent og elendig. Historien viser vel at han er en av de mestvinnende trenerne i Eliteserien. Og det med mindre gode lag en RBK.
Vil heller si det er naturlig å stille spørsmål om enkelte av RBK fansen har et meget urealistisk syn på klubben sin nåværende posisjon, og urealistisk høye forventninger til laget. Vi tok 4 poeng mot B/G i fjor. Stiller første kamp i år, uten halvparten av spillerne fra i fjor, og taper knepent i Stavanger. Krise? Nei. Merkelig? Egentlig ikke. Må det bli bedre? Ja. Blir det bedre? Garantert, men ikke nødvendigvis den neste uka.
[list=]

Tålmodighet? Jeg har ventet på fremgang siden 2004. Vi har fortsatt ikke klart å stabilisere klubben der den var. Over ett år med Reka tilsier null skudd på mål, ingen spill gjennom midten og vondfot taktikk som ikke utvikler spillere.

Vi så tidlig forbedring under Kåre i 2014. Da ble det trent rett. Samme gjelder Klopp. Man så forbedring fra ganske tidlig periode selv om det svingte så gikk det fremover. Forrige sesong var et blaff av meget gode enkeltmannsprestasjoner som vippet mange kamper i vårt favør. Vi endte med å bli rundspilt mot Sarpsborg på Lerkendal, mange har glemt dette. Nå er 2 viktige spillere som gjør meget gode enkeltmannsprestasjoner borte og ikke erstattet. Vi kommer til å synke som en blyklump på tabellen fordi vi har ikke offensivt spill og vil ikke få det før trenerne byttes. [/list]
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 14.03.2023 20:48    Post subject: Reply with quote

Om han forklarer eller forsvarer salget kan vel diskuteres da...
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 14.03.2023 20:49    Post subject: Reply with quote

Henri wrote:
Du må høre Rasmus & Saga, det er ikke 1972MD som påstår dette, det er Berdal som forklarer salget av Vecchia i podden.


Tommel'n opp!
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 14.03.2023 21:07    Post subject: Reply with quote

Sånn isolert sett, hvis hovedtrener mener at det ikke er viktig å beholde en spiller, budet er sånn passe bra, og spilleren selv gjerne ønsker seg til Malmø og antakelig er blant de best gasjerte....

Da selger man.

Men hvis Rekdal ikke vurderte Vecchia som vår soleklart beste spiss når han er skadefri så burde det blinke noen varsellamper hos Vikvang og Dorsin i det møtet.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 14.03.2023 21:54    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke at Rekdal vurderte Vecchia som vår dårligste spiss akkurat rent sportslig. Men han har jo hele tiden sagt at han ønsker spillere som er trenbare, altså spillere som sjeldent er skadet og som tåler store mengder med trening. Vecchia er jo på mange måter det stikk motsatte av dette og av det Rekdal ønsker seg.

Altså Rekdal har garantert sett kvalitetene til Vecchia, men mener han ikke er verdt å ha i troppen til tross for disse sportslige kvalitene fordi han mener totalpakka ikke blir godt nok i hans øyne.

Så er det vel slik at noen er uenig i konklusjonen til Rekdal, men jeg tviler på at han godtok et salg av Vecchia fordi han mente Vecchia var for dårlig ferdighetsmessig.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3460
Location: Trondheim

PostPosted: 14.03.2023 22:31    Post subject: Reply with quote

Berdal snakket om at i alle de gode lagene Rekdal/Frigård hadde trent så var det 11 mann somm presset hardt og ga Jernet.
Frigård har vel ikke trent noe spesielt med lag og ihvertfall ikke noe godt lag. Rekdal har vel et godt lag i sin bok og der var Steffen sentral som ikke hadde arbeidskapasitet som sin force.
Berdal er vel bare 35Ã¥r og manglet vel litt historie.

Vecchia puttet vel mot Ã…lesund sist.
Det må være rom for en kunstner i et RBK lag som i spillestil er på dinosaur nivå.
Pragmatisk kynisk resultat orientert fotball prøvd lært bort av amatører

Jeg hørte hvor frustrert Rasmus var over dette og er enig.
.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 14.03.2023 23:40    Post subject: Reply with quote

Ratatosk Tommel'n opp!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 15.03.2023 02:12    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Jeg sier at man må ha tolmodighet. Ikke at alt står bra til. Kampen i Stavanger var fryktelig dårlig. Kanskje ikke så rart når man stilte med et av de dårligste lagene noen gang. Man har skader på/ eller solgt nøkkelspillere i laget. Noen av spillerne har trent sammen i under en uke, og har aldri spilt sammen i kamp.
Det er på ingen måte topp, men at Maalen eller en annen trener skulle kunne snu dette på et øyeblikk, er bare tull. Det er ekstremt mange ting som spiller inn. Blir merkelig og fremstille Rekdal som inkompetent og elendig. Historien viser vel at han er en av de mestvinnende trenerne i Eliteserien. Og det med mindre gode lag en RBK.
Vil heller si det er naturlig å stille spørsmål om enkelte av RBK fansen har et meget urealistisk syn på klubben sin nåværende posisjon, og urealistisk høye forventninger til laget. Vi tok 4 poeng mot B/G i fjor. Stiller første kamp i år, uten halvparten av spillerne fra i fjor, og taper knepent i Stavanger. Krise? Nei. Merkelig? Egentlig ikke. Må det bli bedre? Ja. Blir det bedre? Garantert, men ikke nødvendigvis den neste uka.


Hvor lenge skal man være tålmodig, og hvilke forbedringer har skjedd som tilsier at man skal ha tillit til prosessen som er i gang? Problemet ligger ikke på den ene kampen, men på fjorårssesongen og skuet om hvor vi er på vei denne sesongen.

Sett bort i fra at spillere må ha tid på seg, så blir det for enkelt å peke på at vi har solgt de beste spillerne våre. Da må man anskaffe nye spillere, og det må legges en plan rundt det man har. Må også ligge en plan bak nye signeringer, men for all del - vi hadde jo ikke nok spillertyper som Bjørlo fra før av.

Har enkelte ett urealistisk syn på klubbens posisjon? Utvilsomt. Disse skal du derimot ikke blande med de som ønsker fremgang, og som forståelig nok har sett seg lei av hvor håpløs perioden under det nye trenerteamet har vært. Ser heller ingen poeng i at du peker på hvordan vi gjorde det mot B/G, da alt kan skje på enkeltkamper. Vi fikk ett fattig poeng mot Haugesund i fjor, hva forteller det oss? Du ser poenget?

Ser du bak resultatet i Viking, så er det langt i fra knepent. Vi produserer absolutt ingenting mot ett lag som selv spiller elendig. Vi har én endring i forsvaret fra fjoråret, og likevel klarer de ikke grunnleggende frispilling i formasjonen. Vi setter konsekvent opp dueller gjennom lange baller, på to spisser som forståelig nok taper så og si alt som kommer. Salg og manglende innkjøp av spillertyper vi trenger, er så kritikkverdig at det finnes nesten ikke ord på hvor svakt overgangsvinduet her er håndtert.

Skal letes godt om vi finner noen som faktisk er verdt å la holde på i flere år nå, så jeg skal som jeg har gjort fra starten av - støtte laget og håpe at vi kan snu trenden. Så stiller jeg meg skeptisk til at det kommer til å snu, da det er ingen piler som peker i den retningen.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 15.03.2023 16:37    Post subject: Reply with quote

Rekdal har vært her i et år, og det er ikke det minste tegn til bedring på noen verdens ting etter han tok over. Vi berget medalje og ecup-plass fordi man kom over en dansk spiss som viste seg å være mye bedre enn alle de andre spillerne i ligaen, men kollektivt er det absolutt null fremgang, både defensivt og offensivt. Vi skaper ingen verdens ting uten enkeltmannsprestasjoner og defensivt så gir vi bort like mange billige mål som under Horneland og Hareide.

Når man ikke evner å sette sitt preg på et lag i løpet av et helt år (bortsett fra å endre tallkombinasjonen på utgangsformasjonen) så kommer det sannsynligvis aldri til å skje.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 15.03.2023 17:30    Post subject: Reply with quote

Måten enkelte ordlegger seg på fascinerer meg, og viser litt av tilnærmingen man har.
Når klubben henter en spiss som Tengstedt, så «er man heldige å komme over en god spiller». Når man henter en spiller som ikke slår til umiddelbart, så har Rekdal «hentet» spilleren. Ikke lett å gjøre noe riktig, når man kun har ansvar for de dårlige endringene.
Dersom folk ikke så utvikling og endring sist sesong, så lurer jeg på om man så noen kamper i det hele.
Endringen var enorm utover sesongen. Tengstedt ble faktisk hentet fordi han var en spiller trenerteamet ville ha på grunn av egenskapene. Det er en del av konseptet «lagbygging». Virker som folk er irritert fordi man faktisk fikk tak i en god fotballspiller. I mine øyne er det fantastisk. Jeg vil ha flest mulig gode spillere i RBK.
Trenerteamet fikk den noe utakknemlige jobben å forynge laget, å gjøre det til en klubb med unge fremadstormende spillere. Når trenerne da påpeker at resultatene og prestasjonene vil svinge, blir det sett på som dårlige unnskyldinger.
Gi meg navnet på den RBK- treneren som har gitt spilletid til flere unggutter en dagens team. Dette har vært etterspurt her på Web’en lenge. Når det så blir gjort, og man ikke får umiddelbare resultater, så er det slakt.
Alle som kjenner meg vet at jeg aldri har vært særlig fan av personen Kjetil Rekdal. Han har endret seg til det bedre de siste årene, men er ikke den første personen jeg hadde valgt til trener. Han er derimot en type som setter krav, og som vet hva som kreves på norsk og internasjonalt nivå.
Jeg driter i hva treneren til RBK heter, så lenge klubben vinner kamper. Men man kan ikke sparke trener annenhver år, om man skal bli tatt seriøst.
Bare å se på Chelsea. Ikke treneren som er problemet der. Mange gode trener som har kommet inn og blitt kastet ut etter kort tid. Potter bygget er svært solid Brighton med fint spill og gode resultater. Er han blitt en dårligere trener nå? Vil det hjelpe å sparke han? Hva med Tuchel?
Man må for all del ikke bli en klubb der folk blir kastet på dør dersom det butter litt imot. Sesongen er ikke begynt ennå. Det er en måned igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 15.03.2023 17:48    Post subject: Reply with quote

Ser du hopper glatt over det mest sentrale problemet med Rekdal her, nemlig å ha en plan for det offensive spillet, utover å pælme langt på 2 spisser på 170cm. Grunnen ? Han har tilsynelatende ingen plan. I allefall går det ikke an å se hva de prøver på, ei heller om det er noe spillemessig fremgang. Vi endte i all hovedsak på en 3.plass i fjor pga. 3-4 spillere som leverte enormt individuelt, og sto for omtrent alt av målpoeng. Nå er de borte, og det manglende kollektivet blir desto mer synlig. Atpåtil velger man å prioritere løpskraft foran alt av individuelle ferdigheter. Man vil ha Aga og Ingason fremfor målgarantisten Vecchia, fordi de løper mer. Man henter inn rene løpsmaskiner på midtbanen, og vi stiller i all hovedsak med 3 sentrale midtbanespillere som er bedre defensivt enn offensivt.

RBK anno 2023 har ingen forutsetninger for å dominere kamper, fordi man ikke har en ambisjon om å gjøre det. Vi har ikke ferdigheter i laget til å gjøre det. I stedet skal man bare prøve å kjempe seg til poeng i jevne kamper, med innsats, løpskraft og tilfeldigheter. Det er ikke et RBK man blir begeistret av.Kontinuitet for kontinuitetens skyld er et garantert tapsprosjekt. Kontinuitet er kun fordelaktig når ting fungerer. Hadde man sett en fremgang i kollektivet gjennom det siste året, så skulle Rekdal fått både ett og to år til. Men det er ikke tilfelle, og å tro at det plutselig skjer i nærmeste fremtid blir veldig som å tro på julenissen i mine øyne.


Last edited by Sløvsekken on 15.03.2023 17:53; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 203, 204, 205  Next
Page 132 of 205

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb