English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 499, 500, 501 ... 536, 537, 538  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 19.10.2021 13:18    Post subject: Reply with quote

Humre……Kåre på veg inn i ny klubb han kan ødelegge.

Rosenborg
Ostendee
Apoel
Brann
Åsane….?

Lurer på hvor mange millioner han fikk med seg videre fra de andre klubbene. Han satt vel igjen med et sted mellom 10-15 mill fra oss. Han fikk nok grei etterbetaling fra Belgia og Kypros også. Til og med Brann må vel betale for å bryte kontrakten.

Herlighet! Jeg kunne ødelagt like mye for halvparten av pengene!
Dette er underlig nok visstnok også en karriere å bygge... Very Happy

https://direkte.vg.no/spo...row12_pos2
_________________
Å biiln går bra?


Last edited by eksil on 19.10.2021 14:44; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Robert81
Rutinert


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 560

PostPosted: 19.10.2021 14:20    Post subject: Reply with quote

Jeg vil tippe han kan komme til å bli en svært ettertraktet foredragsholder om noen år hvis han fortsetter i samme takt Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 19.10.2021 14:36    Post subject: Reply with quote

Men han er altså aktuell som sportssjef for Åsane, ikke trener, sant? Da lurer jeg på følgende: hva i alle dager på Ingebrigtsens CV er det som tilsier at han har noe relevant kompetanse som sportssjef?

Natlandsmyr wrote:
– Han skal være lederen og stake ut kursen, og kvalitetssikre utviklingsarbeidet vårt. Ikke en slik type sportssjef som flyr Europa rundt og leiter etter spillere, men heller ser mer i lokalmiljøet,


Kvalitetssikre utviklingsarbeidet der altså. Stake ut kursen for klubben. Om noe burde jo tiden i Rosenborg ha lært alle at det Kåre er, er en jovial humørspreder som er best på feltet i en kontekst der flest mulig allerede kjenner produktet han selger, og mindre bra jo større han skal tenke, og jo mer fjernet fra et rosenborg-skolert miljø han havner.

Klassisk firkantet kloss i rundt hull, men det er jaggu en dyr firkantet kloss.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 19.10.2021 15:51    Post subject: Reply with quote

Han fikk garantert en bra sluttpakke i Bergen. "Jeg kunne sagt mye, men velger å holde munn" koster penger fra den kanten der.

Og ja, jeg lurer også på hva han har gjort som gjør at folk, tydeligvis spesielt i Bergen, tror han er rett mann for all things football. Det har virkelig gått brutalt nedover i resultater og prestasjoner hvor enn han har vært siden 2016-ish.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 19.10.2021 18:31    Post subject: Reply with quote

Den er stilig, den "Matchups"-lista til Kåre Ingebrigtsen på clubelo.com:
http://clubelo.com/KareIngebrigtsen



Av alle trenere så var altså Kåre Ingebrigtsen best mot Ole Gunnar Solskjær. Noen som mener ManU trenger en bedre trener her? Svaret gir seg selv. Det ser du også om du snur innfallsvinkelen og ser på Solgudens clubelo-matchups:



Kåre er helt der oppe blandt "Weak against". Eneste som utfordrer er Kjell Jonevret, men der er det bare å gløtte tilbake på KIs matchups-liste igjen, hvor Jonevret er i kategorien "easy peasy"...
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 19.10.2021 19:06    Post subject: Reply with quote

KÃ¥re > Pep Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 19.10.2021 19:20    Post subject: Reply with quote

Den lista viser jo at Toro Supperud var blandt de som er sterkest mot KÃ¥re. Ville ikke ansatt han som saftblander en gang
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Nordlys
Rutinert


Joined: 02 Feb 2017
Posts: 982

PostPosted: 22.10.2021 17:47    Post subject: Reply with quote

Erik Botheim ble kåret til rundens spiller av UEFA etter hjemmekampen mot Roma.

https://twitter.com/europ...3353653250
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 22.10.2021 17:59    Post subject: Reply with quote

Skulle bare mangle. 5 målpoeng i én internasjonal, tellende kamp blir lagt merke til.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.10.2021 18:22    Post subject: Reply with quote

Ifølge danske medier, deriblant Ekstra Bladet, var Jevtovic en av de best betalte spillerne i klubben med en månedslønn på 175 000 danske kroner. Omregnet til norske kroner, blir det en årslønn på rundt 2,7 millioner. I tillegg er det gunstigere skatteordninger for fotballspillere i nabolandet, såkalt kunstnerskatt, som gir en betydelig bedre nettolønn enn for eksempel i Norge.

I Odd tjener han omtrent som de andre best betalte, og har en grunnlønn på rundt én million kroner. Han tok med andre ord et stort lønnskutt for å komme til Skien.

– Jeg trengte en ny sjanse til å spille, og jeg tror jeg har bedre muligheter her enn i Danmark. Jeg vil bruke denne sjansen nå, for kanskje å få til enda en overgang og en større kontrakt etter å ha vært i Odd.

– Men du kunne blitt i Danmark i tre år til og tjent mye bedre?

– Klart det. Men jeg er i en alder nå der jeg skal være på topp, og tror jeg har mer å gi som fotballspiller. Så å ta et skritt tilbake for å ta to nye fram, er planen nå. Jeg vil gjøre det så bra som mulig med Odd, og hjelpe klubben som jeg syns har veldig mye spennende i seg. Gjør jeg det, så er alt mulig.

Les mer: Har knapt sett familien de siste to årene: – Klart det er tøft, men jeg gjør dette for dem
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6470
Location: Heaven

PostPosted: 25.10.2021 16:00    Post subject: Reply with quote

Hæ???fikk kåre mellom 10-15 millioner av oss?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 25.10.2021 21:08    Post subject: Reply with quote

Noterte meg at Franklin Daddys Boy Nyenetue fikk drøye 25 minutter for Sandefjord mot oss. Noe som la merke til hvordan han presterte?

Han har faktisk vært på banen nesten alle Sandefjords kamper i år (20 av 23) noe jeg må si er litt overraskende all den tid jeg fikk inntrykk av at Stjørdals Blink vraket ham etter fjorårets sesong.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
elaberg
Senior


Joined: 05 Apr 2013
Posts: 190
Location: Øvre Årdal

PostPosted: 25.10.2021 21:12    Post subject: Reply with quote

Han var faktisk svært nær ei scoring mot gamleklubben Smile Ellers så såg ein kanskje ikkje så mykje til han.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 26.10.2021 08:23    Post subject: Reply with quote

Akkurat det var faktisk litt synd. Hadde for så vidt unt ham ei scoring på Lerkendal.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.10.2021 20:44    Post subject: Reply with quote

– Det kjennes veldig godt, forteller en fornøyd Harald Martin Brattbakk og bekrefter til NT24 at han er tilbake i 100 prosent stilling på Norwegians base på Værnes.

I fjor ble Brattbakk permittert fra jobben sin som pilot i Norwegian. NÃ¥ er han endelig tilbake bak spakene i cockpiten.

(...)

I påvente om å komme seg tilbake i lufta for Norwegian, jobbet han som leder for salgsteamet hos Melhus Bil i Trondheim.

Les mer: Fornøyd Brattbakk tilbake i full stilling: – Spennende å jobbe med å optimalisere flyvninger

Jeg trodde ærlig talt at han sluttet i Norwegian da han ble bilselger, men den gang ei.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 28.10.2021 22:20    Post subject: Reply with quote

Nytt mål for Samuel i kveld. Artig. Toppscorer i Allsvenskan med 15 mål så langt. 0,71 i snitt per kamp.

Hareide satset på Dino som spiss og han ble hauset opp av RBK selv i forkant av sesongstart som veldig skarp. Vi utenforstående kunne jo bare håpe at vi ikke hadde sett hva som bodde i Dino ifjor. Men vi hadde sett nok, han mangler ufattelig mye for å være en klassespiss. Hvordan Åge kunne unngå å se det samme sier sitt...
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 29.10.2021 16:19    Post subject: Reply with quote

KÃ¥re er ny sportssjef i Ã…sane.
Stakkars gjeng
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 29.10.2021 16:25    Post subject: Reply with quote

EGA wrote:
Nytt mål for Samuel i kveld. Artig. Toppscorer i Allsvenskan med 15 mål så langt. 0,71 i snitt per kamp.

Hareide satset på Dino som spiss og han ble hauset opp av RBK selv i forkant av sesongstart som veldig skarp. Vi utenforstående kunne jo bare håpe at vi ikke hadde sett hva som bodde i Dino ifjor. Men vi hadde sett nok, han mangler ufattelig mye for å være en klassespiss. Hvordan Åge kunne unngå å se det samme sier sitt...


Når man tenker på elendigheten, så er det vanskelig å se for seg at Samuel ville hindret fremgang.

For min del tror jeg vi hadde sittet med større poengfangst nå dersom vi hadde Samuel i laget.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 30.10.2021 23:27    Post subject: Reply with quote

Ogbu og Åsen nok en gang gode mot oss. Det gjør litt vondt, men unner dem samtidig all suksess
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 31.10.2021 11:24    Post subject: Reply with quote

Spesielt av Åsen å feire mot våre fans, selv om noen ropte noe til han i forkant. Har ikke orket lese hva Åsen ropte, men sikkert noe om at han er en fyr som "bryr seg om alle rundt seg, inkluderer alle i garderoben og liker å ha det morsomt med kompiser".
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 924

PostPosted: 31.10.2021 12:25    Post subject: Reply with quote

Generelt lei av fokuset på eks-spillere i alle tenkelige versjoner og trøndere i eksil som skal komme med sin historie når Rosenborg er motstander. Samme hvem vi møter er det en eks. som er såra og vonbroten. Ikke blir det bedre av at vi taper for dem heller. Kan vi ikke snart stable sammen et helvetes kollektiv av et fotballag og gruse dem, sånn at det blir stilt?
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1118
Location: Trondheim

PostPosted: 31.10.2021 20:29    Post subject: Reply with quote

Nytt mål av Adegbenro i dag, fortsatt toppscorer i Allsvenskan med 16 mål på 22 kamper.
For øvrig like mange mål som Islamovic presterte på to hele sesonger tilsammen i Østersund før Rosenborg fikk sikret seg signaturen hans.

Ifølge Transfermarkt fikk vi hele 10.000 euro for Samuel i overgangssum! RBK
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 01.11.2021 08:34    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Spesielt av Åsen å feire mot våre fans, selv om noen ropte noe til han i forkant. Har ikke orket lese hva Åsen ropte, men sikkert noe om at han er en fyr som "bryr seg om alle rundt seg, inkluderer alle i garderoben og liker å ha det morsomt med kompiser".


Haha catchy
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.11.2021 22:14    Post subject: Reply with quote

För Levi själv har det varit en lite konstig säsong, enligt honom själv. Under våren fick han bland annat spela tre matcher som vänster wingback, vilket var en helt ny position för honom. Annars har Levi främst spelat högerytter i Norrköpings 3-4-3.

- Det var en vår som var väldigt mycket åt fel håll, även fast jag vill säga att det inte var så dåligt som folk vill påstå. Det var någon prestation som var bra och sedan var det tre matcher på en helt annan position än jag spelat på någon gång under min karriär. Det är tre matcher av mig som är jättedåliga, och jag är den förste som står för det, men det var inte så dåligt som folk påstod att det var.

Sedan kom en trög sommar där Levi skadade sig och missade tre matcher. Därefter fick han nöja sig med att hoppa in i fem matcher innan tränare Rikard Norling gav honom förtroendet i startelvan på nytt.

- Efter att jag börjat starta igen känns det som att det har lyfts. Framför allt för mig själv, men jag känner också det var en boost för mina lagkamrater. Jag, (Linus) Wahlqvist och (Abdulrazak) Ishaq på högerkanten tycker det är kul att spela med varandra och gör vårt samarbete väldigt bra där.

Läs mera: Levi hyllar Elfsborg: "Där är de förmodligen bäst i allsvenskan"

Levi og Adegbenro spilte på hver sin ving - og sistnevnte ble matchvinner, da Norrköping slo Elfsborg 3-2 i går.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 04.11.2021 21:39    Post subject: Reply with quote

Hadde glemt Jacob Rasmussen. Men han spiller stopper for Vitesse, og har akkurat nå bidratt med mål begge veier i conference kampen mot spurs
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 499, 500, 501 ... 536, 537, 538  Next
Page 500 of 538

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb