English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
André Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 70, 71, 72  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
BGFE_1916
Proff


Joined: 10 Dec 2021
Posts: 288

PostPosted: 06.01.2022 10:44    Post subject: Reply with quote

Han har jo rett da. Samtidig som han også startet sin nedadgående kurve på omtrent første uttalelse der. Så skjønner han at han ikke får spilt på et høyere nivå, og da gjelder det å tviholde på millionlønna i RBK. 32 år, og blir bare svakere.
Back to top
View user's profile Send private message
tobbis1
Senior


Joined: 05 Feb 2015
Posts: 153

PostPosted: 06.01.2022 11:07    Post subject: Reply with quote

Han skrev 5-Ã¥rs kontrakt i 2016,har den blitt forlenget?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 06.01.2022 11:10    Post subject: Reply with quote

Han har kontrakt ut 2023
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.01.2022 22:37    Post subject: Reply with quote

RBK-keeperen har jobbet i Bjerkan Stav Advokatfirma siden 2016, hvor de to første årene var som trainee. Nå har han byttet til BDO, som holder til på Lerkendal.

– Hverdagen er hektisk nok fra før av med det som skal gjøres i Rosenborg og familielivet ved siden av. BDO ligger på Lerkendal, og det gjør det mer praktisk for meg å få mer tid i miljøet. Det er ikke mer hokuspokus enn det, forteller Hansen.

– Jeg håper å få jobbet litt mer kontinuerlig, og mer kontinuerlig i et annet miljø enn fotballmiljøet. Jeg har begynt i stillingen nå rett etter nyttår. Jeg er ny og rookie, så jeg må gjøre et godt inntrykk fra starten, fortsetter keeperen.

Hansen leverte masteroppgaven høsten 2017, og har siden jobbet som advokatfullmektig. Nå har han byttet firma midt i en hjemmekontorperiode.

– Det er litt spesielt, for man vil jo være tilstede. Det er ikke mange jeg får hilst på, sier han.

Les mer: Ny jobb for RBK-profilen: – Jeg håper å få jobbet litt mer kontinuerlig

Tyder vel på at han ikke tenker å flytte utenlands med det første.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pettergomes
Proff


Joined: 26 Jun 2019
Posts: 277

PostPosted: 21.01.2022 16:38    Post subject: Reply with quote

Åpenhjertig André Hansen: - I 2022 må vi rutinerte gå mer foran.

André Hansen spiller på Norges femte beste lag ved inngangen til 2022. I dette intervjuet tar han for seg status foran 2022-sesongen - der Rosenborg skal slå tilbake etter flere svake år.

https://www.youtube.com/w...O32TUm_YQw
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.03.2022 23:07    Post subject: Reply with quote

Gjest hos Lyng og Sagbakken
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 04.03.2022 12:22    Post subject: Reply with quote

Skuffende å høre det han sier om manglende egentrening på corner/frispark/innlegg og det om de yngre som sitter i garderoben og trykker på telefonen mens det 5 eldste trener i styrkerommet.
Bra det er tatt opp i garderoben! Håper de og trenerteamet fortsetter å ta tak i det og at de yngre tar tegninga!
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Rbkforalltid
Proff


Joined: 21 Nov 2021
Posts: 317

PostPosted: 04.03.2022 12:40    Post subject: Reply with quote

Det er enkelt å gjøre noe med dette. Mobil skal legges i en boks når spillerne entrer Lerkendal om morgenen Mobilen får de tilbake når dagen er ferdig, helst kl 16 eller senere. Dette skal være heltidsutøvere. Ikke løker som sitter og leker på tik tok før trening. Hvor er mental trener? Han bør jo ha sagt noe om fokus og tilstedeværelse. Rekdal og co bør jo slå ned på dette og si hva som kreves. Ser jo på innsiden hvem som sluntrer unna med mobilen. Disse bør beklage for manglende fokus. Mobilbruk bør gå inn i sanksjonssystemet.
Back to top
View user's profile Send private message
Bonzo
Veteran


Joined: 02 Aug 2005
Posts: 1126
Location: Drammen

PostPosted: 04.03.2022 13:48    Post subject: Reply with quote

Det med telefonbruk gjaldt vel mest det med fellesskap(?)
Det å kunne bidra i det sosiale samværet og det å bygge lagmoral er og blir viktig. Når det gjaldt egentreninga uttalte vel André at han ikke visste om unggutta stilte på eksempelvis styrketrening på ettermiddagen, og kunne ikke se bort fra dette, men at det manglet at han så at unge spillere terpet på ting som var viktig i sin rolle på egenhånd.
_________________
«Æ si' og påstår - og har sjølsagt helt rætt ...»
Back to top
View user's profile Send private message
Rbkforalltid
Proff


Joined: 21 Nov 2021
Posts: 317

PostPosted: 04.03.2022 14:01    Post subject: Reply with quote

De trener for lite. Mange av dem er for puslete fysisk. Feks Eddie og Ceide holder ikke i duellspill. Det er ingen bedring fra i fjor så langt. Det er mye tull og tøys fra disse og flere andre.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.03.2022 22:12    Post subject: Reply with quote

Hansen ble senest tirsdag tatt ut i Ståle Solbakkens Norge-tropp til landskamper i slutten av mars.

- Det er et nytt år hvor plassen (førstekeeper, red.anm.) egentlig er ganske åpen. Mye ligger på en selv og om man griper muligheten når man får den, sier han om den kommende samlingen.

(...)

Rekdal har så langt i oppkjøringen gitt Hansen og Julian Faye Lund tilnærmet likt med spilletid. En avgjørelse rundt hvem som blir klubbens førstekeeper nærmer seg naturlig nok.

- Det er rettferdig å gi alle blanke ark og se alle i et nytt lys. Jeg lever fint med det og er trygg på hva jeg kan tilby laget. Det må være opp til treneren å ta den avgjørelsen, sier Hansen om sin egen rolle inn i 2022-sesongen.

Les mer: Rosenborg-profilen mener forventningene må dempes: - Kan ikke skjønne at det skal være et problem
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 11.04.2022 02:12    Post subject: Reply with quote

Hansen 1 mot 1 er topp verdensklasse. Det har jeg i hvert fall tenkt for meg selv hvert eneste år siden han kom til klubben. Det føles som om han redder hver eneste gang i sånne situasjoner.
Back to top
View user's profile Send private message
Snabeltann
Rutinert


Joined: 07 Jul 2012
Posts: 957

PostPosted: 11.04.2022 13:57    Post subject: Reply with quote

1v1 er uten tvils hans største styrke. Når han i tillegg er OK til OK+ i de fleste andre situasjoner og delferdigheter, er komfortabel med begge beina og har den rutinen han har så er det ikke rart Faye Lund ikke blir satsa på. Er absolutt ingeting å hente på å sette inn Faye Lund enn så lenge Hansen er under kontrakt, skadefri og motivert.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 11.04.2022 21:26    Post subject: Reply with quote

Er vel tidvis litt for passiv i feltarbeidet som er det store ankepunktet mot ham, så blir det lite hurtige igangsettinger, men det kan vel også være av mangel på muligheter.

En og annen blemmert har det vel også vært.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 11.04.2022 22:29    Post subject: Reply with quote

Igangsetting har han jo i repertoaret. Han var god på dette sist gang vi faktisk spilte artig og angrepsvillig fotball kort tid etter at han ble trønder. Jeg synes også han viser det glimtvis fortsatt, blant annet merket jeg meg et utkast rett i bakrom på Holse(?) mot Odd nå sist.

Feltarbeidet er den store hemskoen og den er ganske markant. Dårlig på å ta for seg i feltet, og svak på timing/rekkevidde når han først gjør det. Virker rett og slett utrygg i slike situasjoner.

Ellers synes jeg tabbekvoten er akseptabel. Han gjør vel sjelden mer enn et par-tre ordentlige blundere, om så mye, i løpet av en sesong?

Og jeg er enig med Vegard; én mot én er han sannsynligvis den beste keeperen vi noen gang har hatt i ligaen. Han slipper knapt til noe på disse situasjonene noen gang, og jeg er jaggu ikke sikker på at det er mange keepere i verden som er nevneverdig bedre på dette - selv om mange keepere møter bedre spisser jevnlig, selvsagt.

Hansen har etter mitt syn én klar svakhet og én ekstrem styrke (pluss kommunikasjon som går litt utenfor det tekniske), og er ellers jevnt over bra klasse på vårt nivå. Noe mer, i hvert fall som vi får beholde over tid, er urealistisk å forvente. Så skal det sies at han har tapt seg noe de siste årene, men jeg ser ikke bort ifra at dette ligger mye på det mentale/motivasjon og at han kan "vekkes" igjen om vi omsider får på plass et lag som ønsker å dominere.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 15.06.2022 17:29    Post subject: Reply with quote

VIF interessert i Hansen skriver TV2. Sies at han kanskje ønsker seg hjemover. Overraskende i så fall om det stemmer.
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 858

PostPosted: 15.06.2022 17:42    Post subject: Reply with quote

Får vi noen kroner for han, så er det bare å selge. Dette innebærer åpenbart at vi har en erstatter i sikte, noe som ville vært typisk oss å ikke ha.
Back to top
View user's profile Send private message
pavel londak fan account
Rutinert


Joined: 19 Aug 2008
Posts: 671

PostPosted: 15.06.2022 17:42    Post subject: Reply with quote

Passer perfekt i VIF. Der kan han rope så mye han vil om at man skal være stolte av å spille uavgjort hjemme mot Molde.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 15.06.2022 17:49    Post subject: Reply with quote

Greit nok man kan være både positiv og negativ her, men Hansen har vært bunnsolid for oss i en liten mannsalder og verken Faye eller Tangvik er i nærheten når det gjelder nivå så VIL han hjem med kontrakt på 1.5 år så SKAL vi ha betalt!

Og hvem skal vi eventuelt signere i stede?

Har ikke hatt noe imot en som var kjappere i igangsetting, men regner med reka har en plan...
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 948
Location: Trønderlainne

PostPosted: 15.06.2022 17:59    Post subject: Reply with quote

Da må vi signere Mads Hedenstad Christiansen fra LSK som erstatter i allefall!
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 15.06.2022 18:00    Post subject: Reply with quote

Svært negativ til salg. Er fortsatt en svært bra keeper, tviler veldig på at vi kan finne noen bedre, og er samtidig en veldig oppegående fyr som stiller krav til de rundt seg.

Har han barn som starter på skolen til høsten?
Back to top
View user's profile Send private message
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2456

PostPosted: 15.06.2022 18:04    Post subject: Reply with quote

Ser ikke hvordan vi skal finne noen på samme nivå.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 15.06.2022 18:06    Post subject: Reply with quote

pavel londak fan account wrote:
Passer perfekt i VIF. Der kan han rope så mye han vil om at man skal være stolte av å spille uavgjort hjemme mot Molde.


André har vært en bauta for oss i mange år, har spilt over 260 offisielle kamper for RBK og er helt der oppe blant Ciljan, Bjørn Otto, Trond, ToReg, Mike, Ørjan og Mini, så denne kommentaren syns jeg var smålig Mad
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
digre
Proff


Joined: 24 Oct 2012
Posts: 262

PostPosted: 15.06.2022 18:06    Post subject: Reply with quote

Stemmer det at familien vil hjem, synes jeg vi skal takke for lang, tro og ryddig tjeneste. Vi har to keepere som er for gode til å være reserve, så jeg skulle tro at Faye fungerer fint som erstatter. Og er Tangvik så talentfull som de sier, så trenger han å lukte på plass.

Det eneste som irriterer meg med dette, er at overraskende mange spillere jeg er glad i, spiller for klubber jeg ikke liker.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 15.06.2022 18:08    Post subject: Reply with quote

Klar svekkelse hvis vi mister Hansen da jeg ikke kan se at vi har penger til å erstatte han ordentlig.
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 70, 71, 72  Next
Page 61 of 72

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb