English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
André Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 70, 71, 72  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 16.06.2022 07:55    Post subject: Reply with quote

Vi skal selvfølgelig ikke slippe Hansen til Enga for småpenger bare fordi han 'vil flytte til Oslo'. Kontraktslengde, bitch. Vi blir garantert svekket på keeperplassen på kort sikt hvis vi selger André, vår eneste ordentlige landslagsspiller, og skal heller bruke det neste året på å finne en verdig erstatter, ikke sette oss selv i møkka nå. Faye Lund er dessverre minst ett nivå under.

Han får vise at han har noe lojalitet, og stå i kontrakten. Vi har hatt uendelig tålmodighet med hans ønske om å spille i større liga, lønner ham ut av øynene, og skylder ham ingen ting. Vålerenga får ta en 1,5 år eldre keeper, det kler de.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3431
Location: Trondheim

PostPosted: 16.06.2022 08:16    Post subject: Reply with quote

Hansen er blant Norges 3 beste keepere. Han har vært bedre enn nå, men er fortsatt en match vinner.
Samtidig så kan det hende at klubben har godt av at han flytter på seg. Er han like motviert som før og har han en positiv innvirkning på laget fortsatt??
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 16.06.2022 08:38    Post subject: Reply with quote

Er det noen grunn til å tro noe annet? I R&S-podcasten viste han at han er mer reflektert enn de fleste på hva som kreves og at man må sette tydeligere krav til de yngre spillerne. På Innsiden er han én av få som tar ordet i garderoben. Virker som mange har hengt seg opp i at han slår langt og tror at det er noe han selv har funnet på, og tror at det er lett å finne en spillende keeper på landslagsnivå til å erstatte han.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 16.06.2022 08:40    Post subject: Reply with quote

Nå er standarden på norske keepere på sitt svakeste på 40-50 år da, så det sier ikke så voldsomt mye isolert sett Wink

Støtter Zaphod her, han kan bli ut kontraktstiden på halvannen sesong til. Da kanskje Tangvik begynner å nærme seg klar til å ta steget også. Et betydelig større talent enn Faye.

Og om vi ender opp med å la han gå, så skal selvsagt Vålerengen betale full markedspris for norsk landslagskeeper.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Rutinert


Joined: 27 May 2016
Posts: 991

PostPosted: 16.06.2022 08:46    Post subject: Reply with quote

Vi har vel solgt nok edelt metall til gråsteinspris de siste årene, så om kanskje den av våre spillere som har bevist at han holder gullkvalitet så tar jeg det som en selvfølge at prisen reflekterer dette... Og det vil overraske med om VIF ønsker å betale så mye for en spiller som beviselig holder høy kvalitet men sannsynligvis har lavt potensiale når det gjelder både videreutvikling og videresalg. Derfor regner jeg med at han blir værende ut kontraktsperioden. Det gir oss tid til å være klar med en erstatter også.
Back to top
View user's profile Send private message
Bagwell
Rutinert


Joined: 04 Jul 2010
Posts: 514
Location: Hatet og foraktens høyborg.

PostPosted: 16.06.2022 11:24    Post subject: Reply with quote

Quote:


– Det jeg kan si er at jeg registrerer at det tydeligvis er interesse. Utover det er det ikke så mye annet å kommentere. Jeg vil stadfeste at jeg trives veldig godt i Trondheim og familien trives veldig godt. Så alt som handler om interesse fra andre må jeg ta med min arbeidsgiver, sier André Hansen til Adresseavisen torsdag.


https://www.adressa.no/sp...-trondheim

Smile
_________________
sur feskak!
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 16.06.2022 13:30    Post subject: Reply with quote

Han begynner å dra på årene men synes ikke 33 er noen alder for en god keeper.
Fremdeles veldig god på strek og reaksjonssterk, og ikke mindst den beste keeperen i klubben med god magin.

Hvis han går så synes jeg vi skal se mot nabolandet igjen. Tim Rönning på Elfsborg er et spennende alternativ. Utover det har jeg ikke peiling annet en nat jeg føler Faye ikke er og ikke kommer til å bli god nok. (Sorry Faye).
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 16.06.2022 16:01    Post subject: Reply with quote

Vålerenga. Leser jeg rett. De tror de kan kjøpe Hansen? Fast for oss siden istiden og alltid i landslagsdiskusjonen. Jajøss.
Back to top
View user's profile Send private message
Bagwell
Rutinert


Joined: 04 Jul 2010
Posts: 514
Location: Hatet og foraktens høyborg.

PostPosted: 16.06.2022 16:24    Post subject: Reply with quote

Han og familien trives i Trondheim. Han trives i klubben. Vi vil ikke selge. Hansen avkrefter at han vil dra (jeg VELGER å tolke det slik når han slår fast hvor godt han og folka hans trives etc). Han er 32 og langt i fra gammel som keeper. Skal han vekk må vi ha inn noe nytt. Faye er langt ifra god nok.
Hvor kommer ryktet at han vil til vif fra? en stuslig notis i tv2 som adressa snapper opp og bruker klipp og lim? JJ viste ikke engang at han ville hjem.

Kan vi ta det litt med ro her??
_________________
sur feskak!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.06.2022 19:53    Post subject: Reply with quote

– Det nærmer seg et overgangsvindu, og da begynner spekulasjonene å komme. Vi har i utgangspunktet ikke tenkt å selge noen av spillerne vi har i sommer, men ting kan endre seg. Skal André videre til noen andre, så må det ganske mye penger på bordet, sier Rekdal.

– Har det noe å si at Vålerenga er en rival?

– Hvis det kommer et bud, så vil jo det bestemme om det er noe vits å diskutere eller ikke. På kort og lang sikt, så er det en del av businessen. Jeg vet ikke om det har kommet noe fra Vålerenga heller, sier Rekdal.

Les mer: RBK-profilen om interessen: – Jeg har registrert det

Tror nok Rekdal har ganske fornuftig forhold til situasjonen. Altså vanskelig helt å avskrive muligheten for VIF-overgangen sjøl Hansen sier at han trives her i byen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 16.06.2022 21:22    Post subject: Reply with quote

Ryker Hansen må vi på keeperjakt. Når vi klager på Hansens ballspill med beina så vil vi få store problemer med Faye-Lund. Jeg har forstått det slik at Hansen ønsker seg tilbake til Oslo nå kontrakstiden går ut, og at media hauser dette opp som spekulasjoner og klikkartikler.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 16.06.2022 21:51    Post subject: Reply with quote

Virker mer sannsynlig det ja. Da vil han jo være moden for å bli utskiftet i RBK uansett.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 19.06.2022 19:23    Post subject: Reply with quote

Hvis VIF er interessert så selg.

Elendig med bena og nå har rekkevidde/spenst komme ned på Ørlund-nivå
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 19.06.2022 20:59    Post subject: Reply with quote

Du har glemt hvor ille Ölhund var.
Back to top
View user's profile Send private message
Snabeltann
Rutinert


Joined: 07 Jul 2012
Posts: 957

PostPosted: 20.06.2022 10:11    Post subject: Reply with quote

i heksejakten på syndebukker og mette spillere så er det fascinerende å se at det er Andre Hansen som skal kastes under bussen. Han er nøktern og ønsker ikke å fyre opp forventninger når han blir spurt om ting, så han må være helt ferdig og bare å kvitte seg med.

RBK per nå er forøvrig et lag som på ingen måte helst måte begrenses av at keeper ikke er Neuer med ball i beina. Det er ikke Hansens påståtte mangler i pasningsspillet som gjør at RBK klinker hver 5-meter langt til tross for nye regler som tillater medspillere inn i 16-meter, det er Kjetil Rekdal som ønsker å spille på lavest mulig risiko til enhver tid. Hadde Reka ønsket at RBK skal spille seg ut bakfra så hadde spillerne prøvd, og Hansen er med enn god nok med ball i beina til å spille ballen til en av stopperne og så ta ut dybde for å være vendingspunkt. Men det er ikke slik Rekdal vil at RBK skal spille fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 20.06.2022 14:47    Post subject: Reply with quote

Ikke spille ut bakfra samtidig som 10 spillere ligger lavt. Lurer på hvorfor vi kaster bort ballen. Sikkert keeper.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 20.06.2022 15:37    Post subject: Reply with quote

Hansen er et problem for oss.
Lange utspill når vi en trio med Skjelbred og de to danskene på midten?
Provoserende spiller…
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 20.06.2022 15:41    Post subject: Reply with quote

Det kan man si. Det var riktignok flere ganger hvor det ble satt i gang kort også. Det gikk ikke noe bedre det heller.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 26.06.2022 22:01    Post subject: Reply with quote

VIF har solgt Haug. Vil de prøve seg på Hansen?
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 26.06.2022 22:17    Post subject: Reply with quote

Hansen er en veldig god keeper men om det stemmer at han ønsker seg til Oslo burde vi strengt tatt økonomisk sett satset på Faye og solgt Hansen.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 27.06.2022 10:28    Post subject: Reply with quote

Blir ikke noen enorme summer for Hansen heller med så kort tid igjen på kontrakt. De har nok kontroll på situasjonen hans, og Hansen er så profesjonell at han nok har få problemer med å fullføre kontrakten sin. Han er også en vesentlig bedre keeper enn Faye pr. dato, og vi har Tangvik i bakhånd (som er et større talent enn Faye) som fort er klar til å overta om Hansen drar når kontrakten utløper etter neste sesong.
Back to top
View user's profile Send private message
martibs
Veteran


Joined: 09 Apr 2006
Posts: 1112
Location: Oslo

PostPosted: 27.06.2022 12:01    Post subject: Reply with quote

Hansen er over middagshøyden, kan like gjerne få inn en erstatter med det samme.
Back to top
View user's profile Send private message
Huber
Veteran


Joined: 17 Mar 2011
Posts: 2073

PostPosted: 27.06.2022 14:27    Post subject: Reply with quote

Og hvem er det som skal erstatte han da?
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 27.06.2022 15:13    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Hansen er en veldig god keeper men om det stemmer at han ønsker seg til Oslo burde vi strengt tatt økonomisk sett satset på Faye og solgt Hansen.


Jeg er helt enig i dette, men det kan være Faye ikke vurderes som god nok og vi har napp på en annen keeper ala Wahlstedt eller tilsvarende.
Back to top
View user's profile Send private message
Snabeltann
Rutinert


Joined: 07 Jul 2012
Posts: 957

PostPosted: 27.06.2022 15:49    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
VIF har solgt Haug. Vil de prøve seg på Hansen?


Vil Hansen dra til en nedrykkskandidat bare for å bo i Oslo-området? RBK selger ikke med mindre det er utenlandsk interesse eller Hansen tvinger gjennom selv, og det tviler jeg på.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 70, 71, 72  Next
Page 63 of 72

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb