English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
SFK Lyn
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lloyd
Senior


Joined: 20 Dec 2004
Posts: 242
Location: Manilla, Ph.

PostPosted: 05.10.2012 18:13    Post subject: Reply with quote

Sola wrote:
Fordi Soko dro til Viking?


Først var Soko ute og skjellte ut Lars Kristian Eriksen og Espen Hoff som sommeren før deres kontrakter gikk ut signerte med andre klubber. Deretter gav Lyn gav Soko et meget generøst tilbud (som vi strengt tatt ikke hadde råd til...) og han svarte at han skulle tenke på saken. Etter sesongslutt hvor han da er Bosman flørter han først med Enga, deretter skryter han på seg interesse fra Tyskland som visstnok ikke var reell før han ender opp i Viking. Lyn ønsket ham på kontrakt både med tanke på hvor viktig han var som symbol og med tanke på å kunne selge ham. Når han først er ute å disser de som er så ærlige å faktisk si fra i god tid at de ikke kom til å fortsette og deretter flørter med Enga og til slutt putter alle penger i egen lomme etter at klubben så til de grader har bygd ham opp, ja da blir du hat-objekt.

Når det er sagt, Soko er vel i så måte ikke unik blant dagens fotballspillere

edit: jeg glemte vel å legge til at Soko i mange år før denne episoden hadde snakket om hvor mye Lyn betydde for ham, at han hadde tatovert Lyn i hjertet (ham om det), og i det hele tatt bygget opp en rimelig stor fallhøyde.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 08.10.2012 17:37    Post subject: Reply with quote

Blir/ble det noe nytt ekstraordinært årsmøte i Lyn?
Back to top
View user's profile Send private message
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 19.01.2013 17:37    Post subject: Reply with quote

Lyn-supporterne fortsetter å imponere meg!

http://www.lyn1896.no/201...ar-for-lyn

- Responsen har vært kjempegod. Det har vært veldig hyggelig å være “selger” i dette prosjektet. Rundt regnet tipper jeg at 4 av 5 som ble spurt om å forplikte seg til 350-500 kroner i måneden i ett år ble med, forteller Bastionen-veteran Øystein Kvam, som har vært sentral i jobben med å skaffe medlemmer til spleiselaget.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Lloyd
Senior


Joined: 20 Dec 2004
Posts: 242
Location: Manilla, Ph.

PostPosted: 30.01.2013 23:11    Post subject: Reply with quote

- Takk Rånny, den feedbacken setter vi pris på.

Vi gjør et nytt forsøk og ryktene vil ha det til at avtalen er innenfor rekkevidde;

http://www.bastionen.no/N...sp?id=2507

Hadde vært veldig hyggelig å få Andreas tilbake til moderklubben.

edit; forresten morsom avdeling i år (synes i det minste jeg), borteturer til Harstad og Alta, gjensyn med Frigg (for oss som fremdeles drømmer om trikkeserien fra 60-tallet) og møte med gamle kjente som Pors Grenland.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 01.02.2013 12:47    Post subject: Reply with quote

Leser at supporterne lyktes med oppgaven også. Kudos.

"Andreas Moen signerte for Lyn i dag, etter en fantastisk kronerulling i Bastionen og andre Lyn-supportere!"
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
FKLyn
Senior


Joined: 15 Jun 2010
Posts: 102
Location: Lyns nedslagsfelt

PostPosted: 01.02.2013 15:12    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Blir/ble det noe nytt ekstraordinært årsmøte i Lyn?


Nei, det ble det ikke. Ønsket om et slikt årsmøte hadde med Bohinen å gjøre, og der ombestemte heldigvis klubben seg. Når Bohinen senere blir ansatt i Asker og uttaler at "Her har jeg muligheten til å prøve og feile litt", er vel det bevis godt nok på at skepsisen var berettiget.

gisp! wrote:
Leser at supporterne lyktes med oppgaven også. Kudos.


Takk for rosen. Moen er en solid forsterkning, og det er en ekte Lyn-gutt som kommer hjem. I lokalavisen uttalte også KIL at det overhodet ikke var sportslige hensyn til at Moen gikk, det var ren økonomi. Lover godt at han ifølge dem holder Adecco-nivået med god margin.

Alt i alt har vi nå tre nye spillere i stallen: Didrik Sereba fra juniorlaget er flyttet opp, Gøran van den Burgt er hentet tilbake fra Strømmen og Andreas Moen er hentet tilbake etter åtte år i andre klubber. I tillegg har Tarjei Omenås (som har vært på banen for oss i Tippeligaen) egentlig returnert fra Skeid, men han står ikke oppført i spillerstallen på hjemmesiden. Enda mer moro når det er de gamle Lyn-gutta som vender hjem, fremfor at vi bruker klubbnavnet til å hente gode 2.-divisjonsspillere uten tilknytning til klubben.

Oddsen på Lyn-opprykk er, hos Betsafe, 2.50 nå. Den var 4.50 eller 4.75 til å begynne med. Det ser altså lysere og lysere ut, og troen på nytt opprykk begynner for alvor å melde seg nå.

Til slutt kan jeg legge til at Faisal Dahir, som en del nok husker fra 1. mai-cupkampen mot VIF i fjor, er tatt ut på G19-landslaget tross at han ikke har spilt seniorfotball høyere enn nivå 4. Det er sterkt.
_________________
Vi kommer tilbake.
Lyn for alltid - Alt for Oslo!
Back to top
View user's profile Send private message
FKLyn
Senior


Joined: 15 Jun 2010
Posts: 102
Location: Lyns nedslagsfelt

PostPosted: 29.04.2014 15:33    Post subject: Reply with quote

Lenge siden forrige oppdatering, så jeg tenkte jeg kunne ta en til.

Forrige sesong ble en liten nedtur etter opprykk på opprykk i årene før. Det var vel naturlig at det måtte ta slutt en gang, selv om dette var under forventning selv med tøffere motstand. Høydepunktene rent sportslig var borteseire mot Raufoss og Alta, men på tabellen seilte Alta tidlig fra og man var egentlig ikke i nærheten av opprykk noen gang. Lyn endte på en fjerdeplass, 16 poeng bak Alta. Tom Kristoffersen ga seg før halvspilt sesong i fjor, så han fikk vi ikke all verdens glede av.

Siden den gang har vi hatt en innholdsrik vinter på overgangsfronten. Ut har blant andre Andreas Moen, Birger Rasmussen (som scoret 30 i 3.-divisjon), Shåresh Ahmadi, Tresor Egholm og Morten Bjørnskau Johannesen gått. I tillegg er Endre Fotland Knudsen borte, men han kommer muligens tilbake til sommeren. Inn har vi fått Armin Sistek, Kim Holmen, Jørgen Richardsen, Qendrim Lipoveci, Nikolai Djupesland og Emil Borkø i tillegg til at juniorer er tatt opp til førstelaget.

Særlig de tre førstnevnte er ventet å spille fast utover i sesongen: Sistek og Holmen er vel kjent for de fleste, mens Richardsen var en av Altas beste spillere i fjor. Lipoveci har vært bra i treningskampene, og det er mulig å spille seg inn som stoppermakker til Mads Dahm. Faktisk har alle seks nevnte startet kamper til nå: Borkø startet seriepremieren, Lipoveci startet i cupen og Djupesland startet mot Stabæk 2 i går.

Vi har flyttet til Bislett før denne sesongen. Banedekket på Frogner stadion var dårlig, og ved et eventuelt opprykk måtte man uansett flyttet. Frogner stadion har vært fantastisk på alle andre måter enn for spillernes knær de siste årene, men det er greit nok at dette skiftet kommer nå. Bislett er en veldig fin arena, om enn litt stor for et Lyn på nivå 3, og tribunene er såpass bratte at man kan leve med løpebaner.

Avdelingen vår i år er satt sammen i fylla, så Lyn har havnet i avdeling med elleve lag fra Vestlandet i tillegg til Grorud og Stabæk 2. 18. mai spiller vi vår siste bortekamp på Østlandet, ellers er det to turer til Sogn og Fjordane, fem til Hordaland og fire til Rogaland. Jeg forstår at det ikke alltid går opp, men Lyn er vel omtrent det eneste laget på dette nivået med et bortefølge av betydning. Lite å gjøre ved, men det er besynderlig. Vard Haugesund er den store favoritten etter en fenomenal høstsesong i Adeccoligaen i fjor, tross et arbeidsuhell i forrige kamp.

Denne sesongen har startet katastrofalt dårlig. Mot Fyllingsdalen ble det et fortjent 1-2-tap foran 2350 tilskuere på vår nye hjemmebane Bislett. Deretter fikk vi en liten opptur med 4-0 over Skeid i cupen, før vi var tilbake til gamle synder med 2-1-tap for Stabæk 2 i går. Stabæk 2 stilte på ingen måte sterkt. Det virker, for å bruke en gammel fotballklisjé, fullstendig planløst. Det positive i går var oppmøtet på bortebane, det var flere hundre med Lyn-sympatier som gadd å ta turen på bortekamp. I dag fikk vi vite at vi skal spille borte mot Bærum i andre runde i cupen, slik at det verken blir penger eller interessant motstand. Med deres sesongstart ser det tøft ut, selv om man ga Mjøndalen kamp i fjor.

Vi får se om trenden snur fremover, men i øyeblikket er stemningen laber og moroa må lages selv. Den harde kjernen forsvinner aldri, men jeg skulle virkelig ønske vi klarte å henge med i toppen et stykke utover sesongen. Stallen er definitivt god nok til å kjempe om opprykk hvis man får opp dampen, men starten har vært altfor dårlig. Det blir i hvert fall spennende utover våren.
_________________
Vi kommer tilbake.
Lyn for alltid - Alt for Oslo!
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 29.04.2014 20:02    Post subject: Reply with quote

Artig med oppdatering! Jeg får ta turen til Bislett i løpet av våren og se en kamp Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 25.10.2014 12:22    Post subject: Reply with quote

Nedrykksdrama for Lyn nå. Ligger to poeng foran Brann 2 og ligger under 1-2 hjemme mot Florø etter 20 min. 0-0 mellom Brann 2 og Stabæk 2 i Bergen.
Back to top
View user's profile Send private message
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 25.10.2014 14:15    Post subject: Reply with quote

Beholdt plassen på målforskjellen, Brann2 ned Tommel'n opp!
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.07.2015 11:58    Post subject: Reply with quote

Nå blir det igjen snakket høyt om frisk kapital inn, halvannen million skal ha blitt sprøytet inn av en redningsgruppe. Midlene er beregnet til å hente spillere. Da skal de få et godt råd. Glem det.

Mangt kan sies om den gjengen unge spillere som nå garantert kommer til å rykke ned til nivå fire.

Veien fram og opp for Lyn går samme vei som for resten av Oslo-fotballen. Sats heller på å bygge klubb og helhet framfor enkeltspillere og et nytt luftslott.

Invester i kompetanse hos trenerne og lederne som skal utvikle framtidens spillere. Bruk heller noen friske midler til å lønne trofaste hverdagshelter blant tillitsvalgte enn å gi lønn til nye «lykkejegere».

Og det aller viktigste: Ta ekstremt godt vare på de trofaste som fortsatt støtter klubben uansett. Noen av de som satt ved siden av meg i dag hadde brukt tid og penger på en flybillett til Finnsnes for å se laget sitt ryke på enda et tap.

Les mer: Lars Tjærnås sjokkert over Lyn: - Har aldri sett noe dårligere
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.07.2015 12:12    Post subject: Reply with quote

Det er herlig herlig. Finnsnes og Senja har altså nå banka Lyn henholdsvis 4-2 og 6-1. Fotballen i Troms stiger.
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 17.10.2015 20:25    Post subject: Reply with quote

Lyn rykket i dag ned til tredje divisjon, veldig synd da det tross alt er et tradisjonsrikt lag. De har dessuten hatt en fantastisk høst under Egholm og Aaserud. Og det var ikke langt unna at de reddet plassen etter å kun ha tatt to poeng etter halvspilt serie.

Trenerduoen Tresor Egholm og Mikal Aaserud ønsket hjelp fra Vålerengen men fikk det aldri. Vif2 tapte overraskende nok borte mot Ullern.

Men dødsdommen fra Lars Tjærnås ble fullbyrdet i dag.



Savner for øvrig FKLyn sine rapporter i det siste.
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lloyd
Senior


Joined: 20 Dec 2004
Posts: 242
Location: Manilla, Ph.

PostPosted: 25.10.2015 13:42    Post subject: Reply with quote

Hei folkens,

Jeg har ikke fått fulgt denne sesongen godt så håperat FKLyn gir dere en langt bedre oppsummering enn det jeg er i stand til (jeg håper imidlertid å være på plass i Oslo neste sesong....). Denne artikkelen fraAftenposten oppsummerer vel så langt jeg kan se sesongen, supportereog steming i klubben;

http://www.aftenposten.no...4702_1.snd

Håper jeg kan få kommet meg hjem for sesongen 2016 vil jeg være med på. Forøvrig (og dette er ikke smiger fordi jeg er inne hos dere, det er det verste jeg vet); Veldig happy for at dere vinner denne sesongen. Den fine fotballen er tilbake og Norge trengerer et RBK som et lag som legger lista høyerefor alle lag i TL. Ikke så opptatt av resultater i åretsEuroa-liga, mer oppdatt avat dere får en sesong ute før dere skal spille CL-kval igjen.

Ellers er det deprimerende å se hvor lite lokalt næringsliv gidder å engasjere seg i Oslo-fotballen. Vel og merke er de dårlige tider, men det bør finnes noen der ute (utover Spetdalen, Fredriksen og Trøim) som burde ha kjærlighet nok til byen (penger har de) til å satse på klubber som Lyn og Skeid. Så krysser vi fingre for at FKLyn kan komme med en bedre oppsummering Wink
Back to top
View user's profile Send private message
FKLyn
Senior


Joined: 15 Jun 2010
Posts: 102
Location: Lyns nedslagsfelt

PostPosted: 31.10.2015 01:17    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Savner for øvrig FKLyn sine rapporter i det siste.

Lloyd wrote:
Så krysser vi fingre for at FKLyn kan komme med en bedre oppsummering Wink


Som bestilt!

Artikkelen Lloyd viser til oppsummerer forsåvidt sesongen greit nok. Etter 2014-sesongen mistet vi de aller, aller fleste spillerne som hadde bidratt. Rett nok var fjorårssesongen begredelig, vi berget oss på målforskjell etter å ha hentet opp 0-2 hjemme mot Florø i siste serierunde, men tapene av f.eks. Armin Sistek og Rune Isaksen var tunge. De to var involvert i det aller meste av scoringer i 2014. Noen helter ble igjen, men de aller fleste forsvant.

Ny trener i år var Trond Andersen. I 2014 trente han juniorlaget tilbake til interkrets (et juniorlag som i år plasserte seg trygt på øvre halvdel i interkrets selv om syv-åtte juniorspillere har spilt for A-laget i høst), og han var vel egentlig et ganske naturlig valg som hovedtrener. Han fikk med seg VIF-dödaren Henrik Dahl som assistent. De satte igang med å sette sammen et helt nytt lag. Utover et par hjemvendte Lyn-gutter var det stort sett helt ukjente navn som kom inn, og allerede etter 0-7 for et reservepreget Mjøndalen i første treningskamp så man at man var langt unna. 1-6 for Moss og 1-3 for Fløy var heller ikke all verden. Vi fikk en liten opptur med 1-1 borte mot HamKam i siste treningskamp, men det var et mildt sagt flatterende resultat.

Det er vel mange som har fått med seg sånn cirka hvordan vårsesongen var. De første ni seriekampene ga ett eneste poeng, et meget heldig bortepoeng mot Skeid. Det skal sies at vi var veldig nær ved å slå Fram Larvik ut av cupen borte, vi burde ha punktert kampen og tapte til slutt i ekstraomganger etter en sen utligning, men det var et unntak. Vi ble ydmyket. Vi var heldige som hadde ett poeng.

Etter tap borte mot Finnsnes 14. juni var det slutt. Trond Andersen fikk fyken. Inn kom Mikal Aaserud og Tresor Egholm. Egholm er et kjent futsalnavn har spilt for Lyn tidligere, og han prøvde seg også i Adecco/OBOS for Alta. Det ble uavgjort mot Ullern i deres første kamp, etterfulgt av to stygge tap (særlig 1-6 for Senja var vondt), men mot Holmen 11. juli hadde vi flere nye spillere med. Det endte med årets første ufortjente tap. Klar bedring, men med to poeng halvspilt så det likevel helt umulig ut.

Så kom høstsesongen. Den begynte med et 5-3-tap for Grorud, et meget respektabelt resultat mot et lag som var med i opprykkskampen helt til slutten. En drøy uke senere kom endelig første seier siden oktober 2014: 3-1 over Stabæk 2. Den ble fulgt opp med seier mot Skeid noen dager senere. Riktignok tapte vi borte mot Harstad, KFUM og Tromsdalen, men hjemme på Bislett har vi vært best i alle kamper i høst. Vi har bare blitt bedre og bedre utover høsten, og de siste syv seriekampene i år har vi tatt flest poeng i avdelingen. Vi vant de fire siste kampene. I siste serierunde scoret vi ni mål. Vår- og høstsesongen har vært som natt og dag, og jeg tør påstå at jeg ikke har sett Lyn bedre etter konkursen enn vi har vært i oktober 2015.

De kampene som svir mest nå er Holmen borte, Finnsnes hjemme og ikke minst Vålerenga 2 sin høyst ufortjente utligning på overtid av overtiden. Vi fortjente bedre enn vi fikk i alle de tre kampene, og ett eneste poeng mer hadde gjort at vi holdt oss. Samtidig er det bare å stikke fingeren i jorda: Tar du to poeng på de første fjorten kan du ikke være altfor overrasket over at du rykker ned.

Så nå er det den tunge turen ned i breddefotballen igjen. Det blir spennende å se hvilke spillere som blir. Det blir helt sikkert flere enn i fjor tross nedrykket. I tillegg blir trenerne, og det er veldig viktig. Jeg håper og tror at mange av spillerne innser at det er morsommere å spille i Lyn i 3. enn i Frigg i 2., særlig fordi lagene ganske sikkert bytter plass igjen om et år. Vi vet allerede om en del som blir. Blant annet ser det ut til at stopperparet, bestående av Lyn-gutten Ola Sætherbakken og en meget sympatisk og god trønder ved navn Benjamin Nyheim, er med ned. Hvis vi klarer å beholde stammen i laget tror jeg vi kan være like overlegne som forrige gang var på nivå fire. På dette nivået vet man dessverre veldig lite om spillerstallen neste år allerede i oktober, siden alle i teorien kan gå dit de vil. Likevel har jeg troen på at vi skal beholde mange spillere. Denne høsten har vært en helvetes vitamininnsprøytning, tross det forferdelig sure utfallet.

Det er igrunn ikke det sportslige som bekymrer meg mest. Vi kommer tilbake. Vi er Oslos soleklart største fotballklubb målt i antall spillere, og vi karrer oss greit opp igjen. Den harde kjernen av supportere er også med ned. Breddefotballen er sjarmerende nok, selv om vi begynner å få nok av den. Det jeg er mest bekymret for er de nest mest engasjerte. De som lar været og dagsformen avgjøre om de drar på kamp eller ikke. Kommer de neste år? Hvis nei, kommer de tilbake i 2017? Jeg håper i hvert fall det. For dette var definitivt ikke slutten på Lyn.
_________________
Vi kommer tilbake.
Lyn for alltid - Alt for Oslo!
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 31.10.2015 23:17    Post subject: Reply with quote

Håper det blir opprykk igjen! Lyn er med sin nåværende struktur det absolutt mest tiltalende laget i Oslo-gryta, selv om KFUM også er sjarmerende. Men det er akkurst det - KFUM har en uttalt strategi om å ikke bli profesjonelle, og derfor håper jeg at Lyn kan bli en samlingsklubben hovedstaden trenger -Vålerengas sjarm forsvant for lenge siden.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
hellvikrunner
Veteran


Joined: 25 Feb 2013
Posts: 2741

PostPosted: 31.10.2015 23:25    Post subject: Reply with quote

Bye wrote:
Vålerengas sjarm forsvant for lenge siden.


Vålerenga...sjarm? Når!?
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1061

PostPosted: 01.11.2015 00:11    Post subject: Reply with quote

Bye wrote:
Men det er akkurst det - KFUM har en uttalt strategi om å ikke bli profesjonelle


Hvorfor?
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 01.11.2015 00:20    Post subject: Reply with quote

De er jo en kristen organisasjon for unge menn som har et litt annet fokus enn å lønne spillere og trenere på profesjonelt nivå. Jeg har f.eks hørt at det ikke er lov å banne hvis du spiller på KFUM og at ingen spillere mottar noe form for godtgjørelse.
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1061

PostPosted: 01.11.2015 00:36    Post subject: Reply with quote

Det er både beundringsverdig og litt trist, er vel ikke å gå for langt å tenke seg til at de som spiller for kåffa i det minste kan være semi-profesjonelle.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 01.11.2015 00:54    Post subject: Reply with quote

Spørs om de kanskje må endre på det nå som de rykker opp da. Er det ikke sånn at en spiller må ha proffkontrakt for å spille i OBOS? Det er vel noen tusen i måneden som må betales for at det skal betegnes som det.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 01.11.2015 02:37    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
De er jo en kristen organisasjon for unge menn som har et litt annet fokus enn å lønne spillere og trenere på profesjonelt nivå. Jeg har f.eks hørt at det ikke er lov å banne hvis du spiller på KFUM og at ingen spillere mottar noe form for godtgjørelse.


Nja, liv og lære.. Ble som regel litt bannig i kampene mot dem, men de var riktignok det eneste laget fra østkanten som ikke oppførte seg som dyr.
Back to top
View user's profile Send private message
gollumLAD legend
Veteran


Joined: 15 Jul 2012
Posts: 1294
Location: Trondheim

PostPosted: 01.11.2015 05:02    Post subject: Reply with quote

Vi er stabæk og lyn og rosenborg
_________________
"Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
Rånny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1061

PostPosted: 01.11.2015 06:22    Post subject: Reply with quote

gollumLAD legend wrote:
Vi er stabæk og lyn og rosenborg


Menes med det?
Back to top
View user's profile Send private message
Ten8y
Rutinert


Joined: 15 Sep 2007
Posts: 730
Location: Trondheim

PostPosted: 01.11.2015 08:15    Post subject: Reply with quote

Nachspiel skriblerier uten mening.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Next
Page 28 of 30

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb