English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Besim Å erbecic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 28.08.2021 11:33    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Ja som stall fyll.
1 han er ingen Hoftun/Demidov med ballen.
2. han er ingen Bragstad/Kvarme i duell spillet.
3. han er ingen Stadsgård/Riseth i fart dueller.
Han er helt ordinære minus.
Derfor får han tydeligvis et så dårlig tilbud at selv Beveren med 7000 tilskuere matcher det.
Han er borte og kommer til å bli fort glemte.

Håper ikke speiderne scouter på denne måten. Blir lite spillere å hente da!
Serbecic er mye bedre enn Bragstad/Kvarme med ballen, har større fart en Hoftun og vel så god i duellene som Stadsgaard. Det er også en måte å se det på. Så blir det jo selvsagt en prioriteringssak. Hovland/Eyolfsson er i allefall ikke gode nok.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 28.08.2021 13:35    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Neeskens wrote:
Vi skal ikke fase inn en spiller som ikke holder et særlig høyt nivå.
Alt for mange klarer ikke se nivået.Hvilke mangler spillere har individuelt og kollektivt og den totale ferdighets-kapasitet.
Han har fått nok muligheter til at trente fotball øyne ser potensialet.
Som jeg har sakt nå over lang tid så vil han bli en parantes i vår historie og det ble han.
Vi får avslutte tråden nå for denne middelmådige stopperen.
Ønske ham lykke til videre. Han ender snart igjen i sin hjemme liga.

En parentes i vår historie er ikke nødvendigvis et svakhetstegn. Bare spør Sibaya, Eguren, Sørloth og Konan Ya!

What he said!

Desverre tror jeg at Besim hadde vært et soleklart førstevalg for oss om han bare hadde fått tillit… Det fikk han aldri, og vi må ut på jakt på ny.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 28.08.2021 13:53    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner ikke helt denne kampanjen (riktignok enmanns) mot Serbesic når vi har to nolduser som spiller hver eneste kamp.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 28.08.2021 14:12    Post subject: Reply with quote

Jeg ser bare at det trengs litt balanse rundt dette ensidige skryte og haussingen fra 98% av forumet Har dere 98% tenkt på det.!!
Spilleren har fått mange muligheter uten å imponere. Det må vi være enige om eller.!! Han er ingen ny stor stopper det ser nok også dere 98%.
Vi har 2 gamle helt greie stoppere nå. Men vi må da sikte på disse Leo Hjelde typene. Og dit kommer aldri besim det skjønner dere også eller !!!.
Dette blir for dumt. Jeg melder meg på besim tråden om et par år, hvis han fortsatt spiller. Nå et han endelig borte fra RBK.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 28.08.2021 14:19    Post subject: Reply with quote

Vi blir jo frustrerte over at trenerne gang på gang foretrekker rutinerte spillere for å få resultat uten å få disse resultatene likevel når vi har yngre spillere som råtner på rot som også viser tegn til å inneha de kvalitetene som laget trenger som de rutinerte ikke har.

Omtrent bare i dette vinduet at RBK har oppført seg som om de tenker langsiktig, men så spiller de fremdeles med Konradsen, Eyolfsen, Hovland og Islamovic om de ikke er skadet.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 28.08.2021 14:31    Post subject: Reply with quote

Jeg tipper det er sånn ca. 98% sjanse for at du fortsetter å spamme ned denne tråden jeg.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 28.08.2021 15:09    Post subject: Reply with quote

Ja, det hadde vel knapt vært aktivitet i denne tråden de siste månedene om det ikke var for "balansering". Litt som da en viss bruker holdt liv i "debatten" rundt Ingebrigtsens avgang lenge etter at resten hadde gått videre.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 28.08.2021 19:26    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:

Spilleren har fått mange muligheter uten å imponere. Det må vi være enige om eller.!!

Ja hva lander han på i antall kamper/sjangser?
14-15 offisielle kamper siden 2018? Og langtifra alle fra start eller hele kampen…
Så nei jeg tror de fleste av oss vil vel ikke si at han har fått mange muligheter…
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 28.08.2021 19:38    Post subject: Reply with quote

Nå er denne spilleren etter alle solemerker ferdig i klubben. Man kan gjerne diskutere hvor god han er eller blir, men uansett så blir det i en annen klubb. Hovedproblemet er at klubben velger rutine foran potensial. Serbecic har fått få sjanser, og han har ikke vært noe dårligere enn alternativene i midtforsvaret. Så nei, han har ikke fått nok sjanser. Minner meg litt om Selnæs situasjonen. Han fikk ikke spille under Perry, og var på vei til Viking. Inn kom Ingebrigtsen og ga han tillit. Han var ikke spesielt god i starten. Både treig og heit i toppen. Likevel fikk han spille. Nå er han malen som alle defensive midtbanespillere vil bli målt opp mot. Det triste er at dersom Knutsen blir by trener i klubben, så ville nok Serbecic blitt fast i ventar.
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2004
Location: Bodø

PostPosted: 28.08.2021 19:53    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Greit at de 98% som mener det ikke er RBK trenere da tenker Jeg.
I følge dere er han jo den nye store stopperen.
Jeg tenket Åge Hareide med sine 50 år i topp fotball kan se om denne Besim er noe annet enn en grei stopper. Han har tross alt trent noen av dem. Så får dere 98% mene hva dere vil. Det var vel en gang i tiden at 98% mente jorda var flat også.


Så du forsto ikke den biten om at RBKs trenere åpenbart mener de ser et potensial når klubben faktisk har gitt ham tre kontraktsforslag?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 28.08.2021 21:13    Post subject: Reply with quote

Ja, han har fått ganske nøyaktig tre ganger så mange kontraktstilbud som kromtappen i midtforsvaret. Det virker som om trenerteamet kanskje ikke er like entusiastiske som oss "98 prosent", men de virker å være vesentlig lenger unna konklusjonen om at han "knapt holder OBOS-nivå".

Nuvel, Besim har takket nei til alle forslagene, og veien videre får bli som den blir. På sett og vis håper jeg at han ikke lykkes andre steder, selv om jeg selvfølgelig håper det for hans del.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 28.08.2021 23:49    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Jeg ser bare at det trengs litt balanse rundt dette ensidige skryte og haussingen fra 98% av forumet Har dere 98% tenkt på det.!!
Spilleren har fått mange muligheter uten å imponere. Det må vi være enige om eller.!! Han er ingen ny stor stopper det ser nok også dere 98%.
Vi har 2 gamle helt greie stoppere nå. Men vi må da sikte på disse Leo Hjelde typene. Og dit kommer aldri besim det skjønner dere også eller !!!.
Dette blir for dumt. Jeg melder meg på besim tråden om et par år, hvis han fortsatt spiller. Nå et han endelig borte fra RBK.


Et par motsvar så er 98% av forumet i mot deg ? Selv om de aller fleste forumbrukerne sannsynligvis ikke har brydd seg om å kommentere i tråden overhodet ?

Besim er en ok ES stopper, som sannsynligvis vil kunne heve spillet sitt med forbedring i kommunikasjonen og noe veiledning på det å bedre bruke ferdighetene sine, spesielt i det oppbyggende spillet. Personlig hadde jeg heller beholdt han som et alternativ enn Hovland og Eyolfsson, som begge har gått ut på dato og bare kommer til å bli svakere fremover. Om Serbecic bør være førstevalg er mer usikkert. Sannsynligvis ikke på nåværende tidspunkt, men han har betydelig bedre forutsetninger for å heve seg enn de 2 andre har. Noe også klubben/Hareide sannsynligvis har sett, all den tid de har gitt han opp til flere tilbud om fornyelse av kontrakten.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 29.08.2021 13:48    Post subject: Reply with quote

Han har vel fått et dårlig tilbud og ngen lovnad om spill osv.
Så er det nok også sannsynlig at den ene stopper plassen går til enten Henriksen/Augustinsson/Vadgic!!.
Belgisk 2divisjon med en klubb som har 4-5.000 på hjemmebane er i bakgården. Det er vel svar nok på hvor attraktiv han er dessverre.
Vi må se fremover og finne stoppere på mye høyere nivå.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 31.08.2021 11:32    Post subject: Reply with quote

Nidaros skriver at vi har godtatt et bud på Serbecic, men at Serbecic visstnok har takket nei til tilbudet fra den andre klubben (er nok Beveren).
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 31.08.2021 12:00    Post subject: Reply with quote

Besim satser vel på å få en sign on fee i januar, penger som i dag i stedet ville ha havnet som en overgangssum til RBK for spilleren.....
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5304

PostPosted: 31.08.2021 12:21    Post subject: Reply with quote

Skjønner godt at han ikke vil til nivå to i Belgia..
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 31.08.2021 13:22    Post subject: Reply with quote

Det sier vel litt når det er det eneste alternativet han har.
Og vi vil selge.
Her kan vi bli hengende med en spiller vi vil selge og som ikke vil få særlig med spille tid for oss.
Suppe!!
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 31.08.2021 13:48    Post subject: Reply with quote

Gleder meg til Serbecic slår i gjennom i en større klubb enn Rosenborg og virkelig blottlegger inkompetansen til Hareide og i hovedsak RBK. Forferdelig håndtering av talent fra RBK- igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 31.08.2021 14:08    Post subject: Reply with quote

Bekreftet til meg direkte i dag at han mest sannsyneligvis er ferdig i klubben så da er det bare å ønske ham lykke til RBK
Case closed.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 31.08.2021 14:28    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Det sier vel litt når det er det eneste alternativet han har.
Og vi vil selge.
Her kan vi bli hengende med en spiller vi vil selge og som ikke vil få særlig med spille tid for oss.
Suppe!!

Det er vel den eneste klubben som har bydd på han. Sikkert en del som tenker at de bare kan hente han gratis til jul. Ikke spillerens feil at han ikke får spilletid.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 28.09.2021 07:11    Post subject: Reply with quote

Det er selvfølgelig treneren som tar ut laget. Men trenere stiller alltid med det laget de tror vil gjøre det best, alltid.
De taper ikke kamper bare forde de ikke vil spille med den beste spilleren.
SÃ¥ er det opp til spilleren og vise at han er dyktig nok.
NÃ¥ er vel Besim ca 5 valg.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1171
Location: Trondheim

PostPosted: 28.09.2021 08:58    Post subject: Reply with quote

Merkelig kommentar. Trenere stiller difinitivt ikke alltid med det laget som de tror er best. Trenere må balansere prestasjonen til laget i en gitt kamp, opp mot kampbelastning, spillerutvikling osv. RBK stiller jo f.eks sjelden toppet lag i cup'ens første runder.

Når det gjelder vel Serbecic spesifikt, så er det vel få som argumenterer for at han er den soleklart beste stopperen i klubben p.d.d. Men i motsetning til Hovland og Eyjolfsson mener mange at han kan utvikle seg til å bli en bedre stopper enn de to nevnte, hvis han får spille (tilnærmet) fast over tid.

Nå er jo dette uansett irrelevant, da han forlater klubben ved nyttår, og RBK har dermed ingen interesse av å bidra til hans videre utvikling, så naturlig at han er bakerst i køen.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 29.09.2021 08:09    Post subject: Reply with quote

Synes egentlig hele denne saken er trist, for Serbecic har grunnferdigheter til å bli en meget, meget god midtstopper for oss. Skjønner faktisk ikke hvorfor vi skal bruke Hovland og ikke Serbecic, når de begge er på utgående og har avslått kontraktstilbud. Tror faktisk at det kunne vært en avgjørende faktor for at Serbecic skulle valgt å signere en ny kontrakt.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 29.09.2021 08:24    Post subject: Reply with quote

Første runde i cupen, jezees.
Treneren stiller alltid med det beste laget han har til rådighet til en hver tid. Punktum.
Serbecic har fått mange muligheter uten å imponere.
Han vil forsvinne ut anonymt i fotball Europas bak gård.
Fin gutt virker det som så ønsker ham all lykke til videre. Som jeg har sakt heletiden så blir han en parantes i vår historie så greit å ha hatt 100% rett hele veien. Mitt siste innlegg på denne tråden.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 29.09.2021 08:37    Post subject: Reply with quote

Du, det tviler jeg på, gitt.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Next
Page 45 of 49

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb