English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Carlo Holse
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 39, 40, 41  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 06.08.2022 23:58    Post subject: Reply with quote

Vi får være glade for hver dag vi har han. Ufattelig viktig spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 07.08.2022 00:55    Post subject: Reply with quote

Holse har vært hjernen i det offensive etter at han kom i form. For så vidt meget viktig spiller defensivt også.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.08.2022 08:30    Post subject: Reply with quote

Ja, den siste måneden har han vært strålende, endelig får han ut potensialet igjen. Og vi skal håpe at han tiltrekker seg interesse fra utlandet, vi er på alle måter avhengig av å gjøre store salg med jevne mellomrom.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 18.09.2022 23:18    Post subject: Reply with quote

Må gi litt skryt til han i dag. Jobber rævva av seg og får 2 nye målgivende.

Har nå 12 i ligaen. Nestemann på lista har 8.

Har bare 1 år igjen av kontrakten når sesongen er over, og frykter at han ikke har tålmodighet til å bli en sesong til, selv om det skulle bli Europa på RBK.

Rett og slett en veldig god spiller. Kan se for meg at han passer bra i Danskeklubben Brentford. Når man får 50 for Holm så kan man kanskje forvente 25 for Holse, som er eldre og har da bare 1 år igjen av kontrakten.

Kostet vel 12 ish når han kom.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Sylta
Veteran


Joined: 23 Mar 2010
Posts: 1406
Location: Trondheim

PostPosted: 18.09.2022 23:26    Post subject: Reply with quote

Holse forlenget før sesongen og er Rosenborg-spiller til 2024.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 18.09.2022 23:26    Post subject: Reply with quote

Holse har kontrakt ut 2024. Men det nærmer seg tidspunktet for når man burde selge. Om ikke Holse trives så godt at han forlenger kontrakten enda lengre.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 19.09.2022 00:49    Post subject: Reply with quote

Med mindre vi får heftig betalt eller han ønsker seg bort er det vell ingen grunn til å selge Carlo.
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 19.09.2022 06:34    Post subject: Reply with quote

Vores i forvejen ikke alt for systematiserede offensive spil vil være så ringe og tilfældigt uden Holse. Det er ham, der får det til at ligne noget og får tingene til at ske. Han ligner mere og mere den spiller vil slet ikke kan undvære. Omvendt må større klubber stå på spring, han har så meget foldbold i sig kombineret med en meget stor defensiv løbeindsats. Men mon ikke han også nyder tilliden og spilletiden.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 20.09.2022 07:34    Post subject: Reply with quote

https://www.tv2.no/sport/.../15117659/

23-åringen er imidlertid tydelig på at han har ambisjoner.

– Ja, selvfølgelig har jeg det. Jeg ønsker å prøve meg i en topp fem-liga, det er målet. Men akkurat nå er jeg glad, og det er det eneste som betyr noe for meg.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1171
Location: Trondheim

PostPosted: 20.09.2022 08:09    Post subject: Reply with quote

Holse er en spiller det er naturlig å selge i vintervinduet eller senest til sommeren. Da har han en alder/kontrkatslendge som gjør at markedsverdien er på sitt høyeste. Blir viktig at vi får ordentlig godt betalt når vi først får frem unge spennende spillere som dette. Ingen grunn til at han skal være billigere en Ceide, Hauge, Berg som vel alle har blitt solgt for over 40 mill.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 20.09.2022 08:51    Post subject: Reply with quote

Enig. Et salg på 40 mill etter sesongen vil være gull. Da er økonomien reddet i første omgang, og så får man håpe at feks Broholm tar det neste steget.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 20.09.2022 09:12    Post subject: Reply with quote

Vi bør holde han til sommervinduet neste sesong.

Dette fordi
1) Pengene sitter løsere hos de fleste kjøpende klubber enn når de er midt i sesong, og
2) Holse er egentlig en "referansespiller" som Molde har hatt i Hestad og Eikrem (og fremover Mannsverk), og trengs neste sesong når vi skal forsøke å nærme oss Molde. Det trengs typer som han for å bygge vinnerkultur. Jeg har troa på Broholm, men han blir trolig litt for lett nå til å begynne med.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3592

PostPosted: 20.09.2022 16:07    Post subject: Reply with quote

Hvis ikke Holse hadde spilt i Norge tror jeg han hadde vært oppe og luktet på en landslagsplass. Det er for all del veldig stor konkurranse der, men kanskje det kan åpne seg en mulighet etter VM?
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 20.09.2022 22:30    Post subject: Reply with quote

Jeg klarer liksom ikke helt å fatte Holse fortsatt bare er 23. Med fartstida hos oss, kontraktsforlengelser og generell impact føles det mer "riktig" å slenge på to-tre år.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 21.09.2022 05:27    Post subject: Reply with quote

Der er ingen tvivl om han har potentialet til at komme på det danske landshold med tiden. Det kræver dog nok et salg til en større liga. Jeg ser ham faktisk som et større talent end en Mathias Jensen der render rundt i Brentford. Det bliver nok vanskeligt at komme på fra Rosenborg med mindre vi vinder guldet og spiller med i Europa.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3592

PostPosted: 21.09.2022 16:36    Post subject: Reply with quote

Tja, det holder kanskje at vi kvalifiserer oss for Europa så han får vist seg fram i noen kamper der, men jeg tror han blir solgt før vi kommer så langt.

Jeg tror dessverre vi ikke får noen særlig over 40 millioner for han, men det er kun basert på hva vi som klubb kan forvente å selge spillere for, ikke basert på Holse sin kvalitet.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.09.2022 21:47    Post subject: Reply with quote

Da Casper Tengstedt feilaktig fikk satt inn 1-0, var det med Carlo Holse som servitør. Også Sæter sin første scoring ble servert av Holse, etter egen gjenvinning.

– Det første var litt flaks kanskje, for det var vel et skudd. Det er alltid fett å være med framover, og det er noe som betyr mye for meg. Det har blitt en liten trademark at det skal være assist og ikke mål, sier han.

Og hvis Rosenborg ønsker mål fra Holse, så har dansken oppskriften klar.

– Jeg tror jeg er mer målfarlig på høyresiden av midtbanen, mens det er mer assister til venstre. Det handler om hva trenerteamet vil ha, ønsker de assist eller mål, sier Holse og ler.

Les mer: RBK-profilen forvandlet i løpet av året: – Vanskelig å svare på hvorfor
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.10.2022 21:48    Post subject: Reply with quote

Målet tilbake i 2020 var å spille fast. Han hadde aldri klart å slå gjennom helt i København. Det tok litt tid, men nå er Carlo Holse en bærebjelke i RBK.

– Det har endret seg. Da jeg kom hit var tanken «ned med hodet» og så score mine mål og lage mine assists. Nå skal jeg ikke bare bidra offensivt, men også defensivt. Skal du til topp 5-ligaene er det mange lag som ser etter hva du kan gjøre begge veier, sier Holse.

– Jeg var 19 år da jeg kom. Ung og dum. Nå føler jeg at jeg alltid er en som laget tror på og som de vet alltid er der til lagets tjeneste.

Han er Eliteseriens assistkonge. Men også historisk er tallene dansken leverer i år sterke.

Svært sterke.

NTB har statistikk på målgivende pasninger tilbake til 2005. Siden den gang har ingen RBK-spiller levert flere målgivende på en sesong enn de 14 Holse har til nå.

Marek Sapara kom aldri høyere enn 13, for eksempel.

Landsmann Philip Zinkernagel serverte 18 for Bodø/Glimt i 2020. Før det må vi tilbake til Veigar Pall Gunnarson da han herjet for Stabbæk [sic] i 2007 og 2008.

Les mer: Ting har endret seg for RBK-stjernen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vemundo
Veteran


Joined: 31 Jan 2006
Posts: 1377

PostPosted: 30.10.2022 21:11    Post subject: Reply with quote

For en herlig dreng dette er. Morsom og sjarmerende fra episoder med Innsiden, lagspiller som jobber hardt, produserer masse med assists og er også en målscorer.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 30.10.2022 23:46    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Virker som en kjempegutt. Fantastisk dersom vi beholder han en sesong til.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.11.2022 22:36    Post subject: Reply with quote

Artig hvordan han dessuten blander inn trøndersk i intervjuer: "Æ skjønne itj koffer." Smile

Henriksen:

- Han har hatt en kjempefin sesong. Du har alltid sett at Holse har noe, men han har vært litt for mye opp og ned i prestasjonene sine. Det syns jeg at han har tatt veldig tak i i år.

- Selv om tallene hans snakker for seg sjøl i det offensive spillet, er det viktig ikke å ta fra ham det defensive som han gjør: Han er en arbeidsmaur, som flytter føttene kvikt og vinner utrolig mange baller. Så det er ikke noen tvil om at Holse er en viktig spiller for oss.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pavel londak fan account
Rutinert


Joined: 19 Aug 2008
Posts: 671

PostPosted: 04.11.2022 11:28    Post subject: Reply with quote

Holse fikk en skade på trening og mister resten av sesongen. Vridning i kneet, og må opereres.

Link: https://www.rbk.no/nyhete...v-sesongen
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 04.11.2022 11:34    Post subject: Reply with quote

Svarte Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Rallepus
Veteran


Joined: 02 Feb 2012
Posts: 1205

PostPosted: 04.11.2022 11:35    Post subject: Reply with quote

Veldig, veldig synd. Men da blir han i alle fall ikke solgt i vinter ...

God bedring, Carlo!
_________________
Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2074
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 04.11.2022 11:53    Post subject: Reply with quote

Helvete, men hvis det medfører at vi kan beholde han litt lenger så er det kanskje greit. Samtidig er det et stykke mellom boksåpnerne våre denne sesongen. Han er sjukt god når vi overtar ball etter bra presspill.
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 39, 40, 41  Next
Page 25 of 41

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb