English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Viking - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
2%
 2%  [ 1 ]
Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
6%
 6%  [ 3 ]
Augustinsson
0%
 0%  [ 0 ]
Andersson
0%
 0%  [ 0 ]
Skjelbred
66%
 66%  [ 33 ]
Tagseth
8%
 8%  [ 4 ]
Holse
14%
 14%  [ 7 ]
Holm
0%
 0%  [ 0 ]
Skarsem
2%
 2%  [ 1 ]
Ceide
2%
 2%  [ 1 ]
Total Votes : 50

Author Message
Ræven
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 580

PostPosted: 22.09.2021 22:01    Post subject: Reply with quote

RoSolum wrote:
Jeg, for min del, ser ganske mye potensiale i dette laget, og med noen justeringer og salg/kjøp til neste år, så skal jeg ha bra trua på en knallsesong i 2022.


Det gjør det jo bare mer frustrerende. For det er faktisk potensiale i mannskapet, sett bort fra en total krise på midtstopperplass. Hareide får utrolig lite ut av potensialet. Heldigvis har han bare 11 kamper igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
RoSolum
Proff


Joined: 28 Aug 2012
Posts: 289

PostPosted: 22.09.2021 22:01    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
RoSolum wrote:
Jeg, for min del, ser ganske mye potensiale i dette laget, og med noen justeringer og salg/kjøp til neste år, så skal jeg ha bra trua på en knallsesong i 2022.

Ganske så drøyt å se all svartmalingen som foregår her til tider.. Forslag til løsning: Skaff dere jobb på Brakka og gjør endringene dere ønsker. Eller send en mail til Micke eller noe.. Å sitte å furte innpå et forum er hvertfall ikke en god løsning på sinneproblemene deres.


Har du sett kampen? Er det greit å bli pissa på av Viking ?

Har sett kampen, I rest my case.. Men så lider jeg heller ikke av den vrangforestilligen av at alle kamper SKAL vinnes. Mener du noe annet, så må du nok se på din egen fotballforståelse.
_________________
Stopp negativismen rundt Rosenborg!

Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 22.09.2021 22:02    Post subject: Reply with quote

Hakkespett wrote:
Jeg tror kanskje poenget hans er at han ser hvor ille det er, og da trengs det ikke nok en kontinuerlig påminnelse om det for å gni salt i såret. Bare fordi han ikke påpeker at han ser elendigheten, betyr ikke det at han ikke gjør det.


Det er ikke et forsøk på å gni salt i såret. Vi må bare innse elendigheten. Vi er ikke bedre. Vi har ingenting å gjøre som topp 3 i denne elendige ligaen dessverre. Nok et uår!
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6525
Location: Heaven

PostPosted: 22.09.2021 22:03    Post subject: Reply with quote

Største forskjellen er viljen til og vinne,vi mangler vinner skaller!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 22.09.2021 22:03    Post subject: Reply with quote

Stakkarslige greier.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18474

PostPosted: 22.09.2021 22:04    Post subject: Reply with quote

På Viking skulle man tro de hadde vunnet mot et lag fra en høyere divisjon. Men ja, vi mangler vinnerskaller og vinnermentalitet.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 22.09.2021 22:04    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
Taper 2-1

Berisha og Tripic
Brainfart x 4 av Hovland som blir to mål.
Trøstemål av Konradsen etter lillestrømkaos på en corner


Ikke 100% treff, men ikke langt unna heller.
HVORDAN FÃ…R HOVLAND FORTSATT SPILLE???
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 22.09.2021 22:05    Post subject: Reply with quote

Eneste jeg tar med meg fra denne kampen er hvor fantastisk instilling Viking hadde til denne kampen og måten de løste det på.
Fantastisk å se, og ingen grunn til at vi ikke skal kunne få til det samme!

Gratulerer til Viking med fortjent seier.

Heim å træn!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2547

PostPosted: 22.09.2021 22:06    Post subject: Reply with quote

Zzz. Ræva kamp i pissregnet.

Lovende lag, men det behøves fortsatt mye jobb på overgangsmarkedet og treningsfeltet.

Vi er et topp 6 lag pdd. Dette kan endre seg til neste år (med nevnte arbeid). Ser potensiale i spillermaterialet.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3453
Location: Trondheim

PostPosted: 22.09.2021 22:07    Post subject: Reply with quote

Vi har spillere til å vinne alt i Norge. Men dessverre så gjør Åge det vanskelig for dem.
I rest ny case.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 22.09.2021 22:08    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
Zzz. Ræva kamp i pissregnet.

Lovende lag, men det behøves fortsatt mye jobb på overgangsmarkedet og treningsfeltet.

Vi er et topp 6 lag pdd. Dette kan endre seg til neste år (med nevnte arbeid). Ser potensiale i spillermaterialet.


Vi må ha penger. Noe vi har mistet. Uten topp 3 er det enda verre stilt. Folk møter heller ikke opp på Lerkendal.
Back to top
View user's profile Send private message
Ræven
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 580

PostPosted: 22.09.2021 22:08    Post subject: Reply with quote

Mangler først og fremst en tro på egne ferdigheter og en egen plan. Utenkelig at dette Rosenborglaget skal kunne vinne krigen mot Viking. Kriging er alt Viking kan, og det holder i lange baner når et puslete Rosenborglag prøver å ta opp den kampen. Rosenborg har bedre fotballspillere enn Viking, men en brytekamp vinner de ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2066

PostPosted: 22.09.2021 22:09    Post subject: Reply with quote

Tap som fortjent igjen. Holder ikke med 30 minutter bra spill når vi konsekvent opptrer som hodeløse høns i forsvar. Offensivt går det tregt og unøyaktig, en dårlig kombinasjon.
Tagset BB for meg, både vilje og ferdigheter. EDR og Skarsem soleklare stolper, EDR må virkelig gå i seg selv fremover sammen med trenerteamet, det mangler mye både offensivt og defensivt.
Ellers flust med svale prestasjoner, Emil også uhyre svak og puslete i dag.
Behøver dog ikke å budsjettere med Oslohelg i mai da…
Back to top
View user's profile Send private message
orz
Proff


Joined: 19 Mar 2005
Posts: 422
Location: Østlandet et sted

PostPosted: 22.09.2021 22:11    Post subject: Reply with quote

For Viking er jo dette utrolig stort. Du ser hvor mye det betyr for dem og fansen. Enorm innstilling og innsats i bunn. Nesten så jeg får assosiasjoner til RBK-Ajax.

Og likevel spiller vi helt jevnt. På 2-1 står kampen og bikker, og vi har egentlig momentum. Så får de 3-1 i stedet for at vi utligner. På det tidspunktet ser Vikingspillerne utkjørt ut, og vi kan sette på gassen. Så går lufta ut av ballongen i stedet.

At vi blir pissa på er bare piss. Helt jevn kamp som kan bikke begge veier.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 22.09.2021 22:12    Post subject: Reply with quote

orz wrote:
For Viking er jo dette utrolig stort. Du ser hvor mye det betyr for dem og fansen. Enorm innstilling og innsats i bunn. Nesten så jeg får assosiasjoner til RBK-Ajax.

Og likevel spiller vi helt jevnt. På 2-1 står kampen og bikker, og vi har egentlig momentum. Så får de 3-1 i stedet for at vi utligner. På det tidspunktet ser Vikingspillerne utkjørt ut, og vi kan sette på gassen. Så går lufta ut av ballongen i stedet.

At vi blir pissa på er bare piss. Helt jevn kamp som kan bikke begge veier.


Nei, Viking vinner fortjent med dårligere fotballspillere. Hadde de vært BG, Molde eller KBK ville det vært 5,6 mål utpå der.
Back to top
View user's profile Send private message
Valderrama
Rutinert


Joined: 13 Mar 2013
Posts: 538

PostPosted: 22.09.2021 22:19    Post subject: Reply with quote

Som orz sier, står kampen og vipper på 2-1. Uten stoppet i spillet på grunn av Løkberg, tipper jeg vi hadde utlignet. Så du kampen, senador? Vi hadde et voldsomt press da. KBK røk ut for KFUM i dag, Glimt klarte så vidt å slå Alta.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 22.09.2021 22:23    Post subject: Reply with quote

Valderrama wrote:
Som orz sier, står kampen og vipper på 2-1. Uten stoppet i spillet på grunn av Løkberg, tipper jeg vi hadde utlignet. Så du kampen, senador? Vi hadde et voldsomt press da. KBK røk ut for KFUM i dag, Glimt klarte så vidt å slå Alta.


Tja, vi hadde momentum der, så detter vi sammen som et korthus etterpå og taper fortjent 3-1. Du vet når Viking vinner ball er alt mye farligere gang på gang. Hva andre lag gjør spiller liten rolle. Vi snakker om RBK og vi skal ikke bli pissa på av Viking ! Hva om Bayern München hadde gjentatte ganger tapt mot middelmådig lag i Bundesliga? Det hadde ikke blitt akseptert.
Back to top
View user's profile Send private message
Platon.XI.XI
Senior


Joined: 09 Oct 2019
Posts: 204
Location: Trondheim

PostPosted: 22.09.2021 22:25    Post subject: Reply with quote

Mye potensiale, det har vi. Det tror jeg også mange kan se. Slik det er nå så kan vi se at utviklingen av potensiale ikke blir utnyttet i stor nok grad. Hvis styret som er valgt evner å ta gode valg fremover, og i tillegg har litt gli, så kan dette bli bra. Nå skal vi glede oss til fullsatt(halvsatt) kamp mot mjøndalen, også skal vi feire Eggens 80-års dag, og mimre tilbake til de gode stunder! Vi har en historie og lene oss på, og den kan vi benytte oss av nå. God kveld.
_________________
Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.


Nils A. Eggen
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 22.09.2021 22:30    Post subject: Reply with quote

Her blir vi utkjempet og det føles som gutter mot menn dessverre.

Vi slipper til Viking alt for lett på kantene og marginene på topp er typ stang ut.

Men kanskje ikke så dumt med fokus på serien framover.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3887
Location: Levanger

PostPosted: 22.09.2021 22:33    Post subject: Reply with quote

Å ryke ut av cupen forholder jeg meg til med hvilepuls, men å ryke på denne måten, ved inngangen til en rekordjevn ES-høst, er forjævlig og får varsellampene til å blinke. De uler ikke, men de blinker.
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 22.09.2021 22:38    Post subject: Reply with quote

Indreløper wrote:
Å ryke ut av cupen forholder jeg meg til med hvilepuls, men å ryke på denne måten, ved inngangen til en rekordjevn ES-høst, er forjævlig og får varsellampene til å blinke. De uler ikke, men de blinker.


De har blinket i lang tid. Problemet er at folk tror alt er løst bare man slår Sarp og kjøper noen unggutter som scorer mål på Lerkendal. Klubben er fortsatt råtten. Det er holdningsproblemer i troppen! Kulturen er pill råtten og slike ting tar lang tid å endre!
Back to top
View user's profile Send private message
Valderrama
Rutinert


Joined: 13 Mar 2013
Posts: 538

PostPosted: 22.09.2021 22:41    Post subject: Reply with quote

Og likevel er vi med og kjemper om seriegullet? Det må da være en enorm prestasjon med det bakteppet du beskriver?
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 22.09.2021 22:48    Post subject: Reply with quote

Valderrama wrote:
Og likevel er vi med og kjemper om seriegullet? Det må da være en enorm prestasjon med det bakteppet du beskriver?


Gjør vi i praksis det med slikt nivå i bortekamper? Vi har igjen KBK som vinner så å si alt på hjemmebane og Molde. Vi vinner ikke disse kampene. Vi vinner heller ikke andre bortekamper. Vi vinner aldri bortekamper mot ok TL motstand.

Jeg tror vi også skal slite mot BG på hjemmebane. Da blir det for tøft.
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1015

PostPosted: 22.09.2021 22:57    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Indreløper wrote:
Å ryke ut av cupen forholder jeg meg til med hvilepuls, men å ryke på denne måten, ved inngangen til en rekordjevn ES-høst, er forjævlig og får varsellampene til å blinke. De uler ikke, men de blinker.


De har blinket i lang tid. Problemet er at folk tror alt er løst bare man slår Sarp og kjøper noen unggutter som scorer mål på Lerkendal. Klubben er fortsatt råtten. Det er holdningsproblemer i troppen! Kulturen er pill råtten og slike ting tar lang tid å endre!


her har du ret. Ceide og Noah holder slet ikke niveau i dag og bidrager med nul og niks både i boldomgang og i presset. Så kan folk falde på røven over de scorer imod 2. div hold - men når det gælder så er de der jo slet ikke. Jeg vil vove den påstand at de begge mangler tekniske basisfærdigheder.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 22.09.2021 23:37    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Høljregn og basseng. Blir ikke finspill i denne. Spørs hvordan ungguttene våre takler grisekamp i elendige forhold.

_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
Page 10 of 11

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb