English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - VÃ¥lerenga
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Faye
3%
 3%  [ 2 ]
Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Eyjolfsson
1%
 1%  [ 1 ]
Holse
5%
 5%  [ 3 ]
Skjelbred
16%
 16%  [ 9 ]
Vecchia
9%
 9%  [ 5 ]
Henriksen
0%
 0%  [ 0 ]
Holm
1%
 1%  [ 1 ]
Islamovic
1%
 1%  [ 1 ]
Ceide
60%
 60%  [ 33 ]
Tettey
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 55

Author Message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 13.10.2021 15:48    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
(Kanskje bare jeg som er opptatt av dette)


Wtf? Dette er rbkweb. Vi digger disse oppdateringene.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6632
Location: Heaven

PostPosted: 13.10.2021 17:22    Post subject: Reply with quote

Blir kanskje 20.000 da.Gleder meg til kamp igjen.

Men synes det er merkelig med så mye fri,Hører ikke annet enn trenerne klager på de ikke får trene mellom kamper,Men vi bruker ikke akkurat tiden godt når vi har lengre fri på struktur.

Hareide kan takke seg selv når det ikke jobbes godt nok.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4398
Location: Telt på wembley

PostPosted: 13.10.2021 18:21    Post subject: Reply with quote

OrionPax jobber livsjiten av seg for å få staut opp så vi kan få oppdateringer igjen på ordentlig
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 13.10.2021 19:35    Post subject: Reply with quote

Trondheim kommune stiller med vaksineteam utenfor Lerkendal fra klokka 15.30 på søndag. Dersom du ennå ikke har tatt koronavaksine, kan du stikke innom kommunens stand og få det gjort før du går inn på stadioen og ser kampen.

(...)

Alle som vaksinererer seg på Lerkendal søndag får to gratisbilletter til RBK-kampen som starter klokka 19.00.

- Vi stiller med kvalifisert helsepersonell og har akkurat de samme gode rutinene og rammene rundt denne vaksineringen som vi har på Sluppen. Alle forholdsregler ivaretas, og du må vente i 20 minutter etter det lille stikket før du kan gå inn på kampen, sier helse- og velferdsdirektør Wenche Dehli i Trondheim kommune.

Les mer: Vaksine og gratisbilletter til RBK-kamp

Åpningsfest på Lerkendal betyr ikke bare rimelige billetter på stadion, men også fullt av aktiviteter i forkant av kampen. Endelig er en fullverdig Fanzone tilbake på Nils Arne Eggens Plass.

(...)

Cirka 10 minutter før kampstart skal Tore Reginiussen hylles av Lerkendal-publikummet. Midtstopper-bautaen ga seg i Rosenborg ved nyttår, og har nå endelig lagt fotballskoene på hylla etter et halvt år i Tyskland.

Les mer: Dette skjer på åpningsfesten

Hadde vært trivelig med litt mer enn 5-6 grader på søndag. Jeg tviler nok på at det blir særlig mye mer enn 17-18 000.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1065

PostPosted: 13.10.2021 19:51    Post subject: Reply with quote

Over 18000 er stor suksess! Bortskjemt trønderpublikum fyller ikke stadion før vi vinner gull igjen
Back to top
View user's profile Send private message
ErdoganLomas
Proff


Joined: 14 Aug 2014
Posts: 399

PostPosted: 13.10.2021 20:05    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Blir kanskje 20.000 da.Gleder meg til kamp igjen.

Men synes det er merkelig med så mye fri,Hører ikke annet enn trenerne klager på de ikke får trene mellom kamper,Men vi bruker ikke akkurat tiden godt når vi har lengre fri på struktur.

Hareide kan takke seg selv når det ikke jobbes godt nok.


Hareide har reist til Molde i landslagspausen han Neutral
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2590

PostPosted: 13.10.2021 22:24    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
14 000 passert kl 13 idag (Kanskje bare jeg som er opptatt av dette)

Nope, bidragene er topp! Takk! 👍
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 13.10.2021 22:25    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
14 000 passert kl 13 idag (Kanskje bare jeg som er opptatt av dette)


Absolutt ikke bare deg. Jeg synes det er moro at vi omsider begynner å få ordentlig patriotisme og engasjement rundt landslaget, det har vi vel ikke hatt på 20 år. At folk ønsker å heie frem dette laget sier en del om laget i seg selv også, selv om halvannet år i lockdown fra slike arrangement naturligvis bidrar til møtelysten.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5501

PostPosted: 13.10.2021 23:02    Post subject: Reply with quote

Fortsetter bare jeg da: 14500 solgte kl 21 idag (RBK sin story på Instagram).
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 13.10.2021 23:27    Post subject: Reply with quote

Jeg blingset grovt, for øvrig. Var inne på landskamptråden og trodde det var der jeg kommenterte, men innholdet er overførbart skulle jeg mene. Kjør på uansett!
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1016

PostPosted: 14.10.2021 07:18    Post subject: Reply with quote

Alle mand klar på nær keeper. Spændt på om Åge tør slippe hestene og spille det stærkeste hold offensivt. Gætter på vi ser Markus, Per og Konradsen centralt. Og gætter på at Dino går direkte ind. Den skal vindes den her.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2603
Location: Heimdal

PostPosted: 14.10.2021 08:00    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
14 000 passert kl 13 idag (Kanskje bare jeg som er opptatt av dette)


Neida! Vi er flere Smile

Snart er STAut oppe igjen ogsÃ¥ 😊 (hÃ¥per jeg).

....nå sitter jeg bare og håper at noen kjøper den siste billetten på felt DB slik at vi får nok ett utsolgt felt. La det bli mange!
(har vurdert å kjøpe den selv, bare for å få den bort Confused Razz Cool )

Meldt greit vær også på søndag, det gledes!!

Så håper jeg Åge er litt offensiv i laguttaket. Med 17-19000 på plass, så MÅ vi kjenne vår besøkelsestid og underholde! Så kommer kanskje 11-12000 tilbake neste helg mot Sandefjord.
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5501

PostPosted: 14.10.2021 11:36    Post subject: Reply with quote

Er for øvrig kun to billetter igjen på felt PA og EA, samt tre på CA også.

Spent på hvordan billett mot vaksine også spiller inn. Om Trondheim Kommune allerede har kjøpt billetter fra RBK for å dele ut eller om de selges fortløpende på kampdag og dermed ikke vises på setekartet enda.
Back to top
View user's profile Send private message
Kom_igjen_troillan
Rutinert


Joined: 20 Jul 2018
Posts: 809

PostPosted: 14.10.2021 11:40    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
Macha wrote:
14 000 passert kl 13 idag (Kanskje bare jeg som er opptatt av dette)


Neida! Vi er flere Smile

Snart er STAut oppe igjen ogsÃ¥ 😊 (hÃ¥per jeg).

....nå sitter jeg bare og håper at noen kjøper den siste billetten på felt DB slik at vi får nok ett utsolgt felt. La det bli mange!
(har vurdert å kjøpe den selv, bare for å få den bort Confused Razz Cool )

Meldt greit vær også på søndag, det gledes!!

Så håper jeg Åge er litt offensiv i laguttaket. Med 17-19000 på plass, så MÅ vi kjenne vår besøkelsestid og underholde! Så kommer kanskje 11-12000 tilbake neste helg mot Sandefjord.


Jeg kjøpte den for deg, så nå er feltet utsolgt Wink
_________________
– På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.

Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE Love
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2603
Location: Heimdal

PostPosted: 14.10.2021 15:30    Post subject: Reply with quote

Hahaha!!

Knallbra!! Da får jeg sove godt i natt Cool Razz

Klubben melder nå 15000 på Twitter RBK

EDIT : Men nå må noen kjøpe den siste på PA Razz Razz Razz
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
MkBerg
Veteran


Joined: 26 Sep 2012
Posts: 1566
Location: Ski

PostPosted: 14.10.2021 19:44    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Spent på hvordan billett mot vaksine også spiller inn. Om Trondheim Kommune allerede har kjøpt billetter fra RBK for å dele ut eller om de selges fortløpende på kampdag og dermed ikke vises på setekartet enda.


Det mest pragmastiske er vel om de som vaksinerer seg får en tilgodelapp som umiddelbart veksles inn i billettluka. Noe annet ville vært konterintuitivt dersom målet er å fylle opp flest mulig seter.
Back to top
View user's profile Send private message
Robert81
Rutinert


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 560

PostPosted: 14.10.2021 19:50    Post subject: Reply with quote

Det skulle vært gratisbilletter for de som tok tredje dose. Da tenker jeg vi skulle klare å fylle opp Lerkendal og vel så det.

Spørs vel om de klarer å lokke så mange av vaksinemotstanderne med denne gulroten.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4398
Location: Telt på wembley

PostPosted: 14.10.2021 20:02    Post subject: Reply with quote

Vaksinemotstandere burde ikke få sånne gulrøtter uansett. Gulrota dems kan være at de kan sitte hjemme og beskyttes mot 5g stråling og magnetiske DNAendriger.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.10.2021 22:55    Post subject: Reply with quote

– André prøver seg fortsatt. Han var litt ute på feltet i dag, og så skal vi bruke dagene fram mot kamp for å trekke konklusjoner, sier klubblege Reidar Due i Rosenborg til Adresseavisen.

(...)

Alexander Tettey har heller ikke spilt på en god stund grunnet bruskmangel i knærne, men klubblege Due kan nå komme med gode nyheter.

– Han er på bedringens vei og trener for fullt i morgen. Det vil så bli foretatt en evaluering i etterkant, sier klubblegen.

Les mer: Gladmelding for RBK: Tettey trener for fullt

Tipper vel at vi fortsetter med snudd midtbane med Vecchia foran Skjelbred - og muligens Henriksen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 14.10.2021 23:23    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Alexander Tettey har heller ikke spilt på en god stund grunnet bruskmangel i knærne



_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Trondheim
Veteran


Joined: 10 Mar 2007
Posts: 3109

PostPosted: 15.10.2021 00:36    Post subject: Reply with quote

Flere medier melder om gode nyheter for RBK, Dino er klar til kampen mot VÃ¥lerenga!

Gode nyheter?? nei.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 15.10.2021 10:59    Post subject: Reply with quote

Jeg vil faktisk påstå å si at det er veldig positivt at vi får tilbake spillere fra skade. Islamovic er på ingen måte selvskrevet på dette laget lengre, men han og Noah kommer til å pushe hverandre i treningshverdagen, og det er positivt. Jeg håper for all del at Noah velges 10/10 ganger på bekostning av Islamovic. Mener likevel å huske at han ble markant bedre etter at han fikk konkurranse fra Børven i fjor sommer.

Blir spennende å se hvilket lag Hareide sender utpå. Kan Henriksen bli sendt utpå fra start?
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1659
Location: Trondheim

PostPosted: 15.10.2021 14:31    Post subject: Reply with quote

At spillere er tilbake fra skade er utelukkende positivt.
At folk får seg til å si annet er ganske sprøtt, og understreker ytterligere hvor dårlig gjennomsnittsnivået på dette forumet er i ferd med å bli..

Det å faktisk ha reell konkurranse og bredde i en tropp er sykt viktig. Både Noah og Dino blir bedre av det. Alle toppspillere må takle at plassen ikke kommer gratis. Det er kun et fåtall spillere som blomstrer fordi de får "gratismuligheter". Hvor mange av Stabæks spillersalg av spennende dyre unge spillere har i ettertid vist seg å være så fryktelig gode, egentlig? Det er vel stort sett Thorsby. De best beste (Thorstvedt og Trondsen) ble tom veid og funnet for lett.

I tillegg - vi har bare sett Dino i et Rosenborg som ikke spiller på hans styrker. Vi har slått langt på ham i kamper hvor han i realiteten har vært helt isolert fra lagkameratene, og med 3-4 motstandere i nærheten. Etter at Vecchia kom tilbake har spillet gradvis endret seg, og vi har vært dyktigere i frispillingen. Det har også gjort at betingelsene Noah har spilt under har vært bedre, og han har i større grad vært satt opp i 1 vs 1-dueller.

Dino var jævlig god i pre-season. Mot Molde i fjor på hjemmebane var han helt enorm i enkelte faser av spillet. Det samme mot Alanya, hvor han greide å holde ballen i omtrent umulige situasjoner.

Men han varierer også enormt. Det er mye ned Dino som irriterer meg også. Men ikke like mye som Hareides spillestil irriterer meg.

Hvis Dino får spille i et lag som bygger på styrkene hans tror jeg han er en veldig god spiss, akkurat som Noah.

Spørsmålet blir egentlig mer hvordan Hareide ønsker at vi skal bruke han. Det er det langt større grunn til å bekymre seg for. Viser det seg at Hareide har tenkt å slå mer langt fordi vi har Dino, blir det bare dumt - for det er ikke Dinos styrker. Dino er best feilvendt langs bakken, og kan potensielt være en enorm forse der.

Uansett, å ønske folk skadet eller ikke ønske folk friske og tilbake - det er knapt nok barneskolenivå.
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1016

PostPosted: 15.10.2021 14:56    Post subject: Reply with quote

Jeg tror stadig Åge vil vælge Dino før Noah - det er jeg ret sikker på. Forudsat at begge er i form og skadesfrie.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 15.10.2021 15:15    Post subject: Reply with quote

Jeg tror at med mangel på spillermønster og samhandling så er det bedre med Noah som har større register og aksjonsradius, Dino er nok en smule mer voksen i duellene, men det hjelper ikke allverdens siden vi stort sett skaper sjanser for tiden ved å sette fart langs bakken og kombinere, og sjelden skaper vi nok tyngde i boksen til at Dino kan bli farlig, da er det Holse, Ceide, Vecchia og Holm som er våre sterkeste kort framover, og helst bør de støttes av Tagseth, Skjelbred, Skarsem og muligens Henriksen fra lenger bak i banen.

Hareide har sikkert sett for seg noe litt annerledes hvor spillere som Dino, Doff, Konradsen og Henriksen skulle komme mer til sin rett, disse vil jo fort gjøre livet surt for motstander hvis vi får gode innlegg, men den planen kan neppe reddes, så da bør man heller stole på individuelle ferdigheter framover slik ting har blitt.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next
Page 2 of 13

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb