English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Brann - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
12%
 12%  [ 6 ]
Reitan
22%
 22%  [ 11 ]
Vagic
4%
 4%  [ 2 ]
Hovland
22%
 22%  [ 11 ]
Andersson
0%
 0%  [ 0 ]
Skarsem
6%
 6%  [ 3 ]
Tagseth
0%
 0%  [ 0 ]
Islamovic
2%
 2%  [ 1 ]
Holse
20%
 20%  [ 10 ]
Holm
0%
 0%  [ 0 ]
Ceide
8%
 8%  [ 4 ]
Total Votes : 48

Author Message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 06.11.2021 19:59    Post subject: Reply with quote

Litt er det oss supportere sin feil også, valgkomiteen tok affere og satte ut Koteng, men vi banket han inn igjen til tross for at store deler av tiden hans preges av elendig sportslig styring og valg av styret han har ledet.

Fisken rotner fra hodet og nå bør vi kvitte oss med de som er ansvarlig for gjentatte dårlige valg i ansettelser av ledelsen.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 06.11.2021 20:00    Post subject: Reply with quote

Lillegutt11 wrote:
Zarm93 wrote:

Personlig så synes jeg det ville vært verre å tape mot dette Brannlaget enn å spille uavgjort mot det, men det er kanskje bare meg.


Det er ikke mulig å tape mot dette drittlaget


Vi gjorde det i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 06.11.2021 20:03    Post subject: Reply with quote

Har styret ett snev av skamvett så stiller de sine plasser til disposisjon etter 2021 sesongen. Sportslig fiasko på alle områder.
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 06.11.2021 20:03    Post subject: Reply with quote

Er så lei Hareide, elendig forsvarsspill og planløse angrep. Holm har jo ikke fått til noe etter de første kampene. Rart det det, hvordan alle spisser ser elendige ut når de spiller for RBK...

Og hva har skjedd med Adam A? Etter noe gode uker hvor han var vår beste, er han blitt kanskje den mest usynlige spilleren utpå der.
_________________
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7405
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 06.11.2021 20:07    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Har styret ett snev av skamvett så stiller de sine plasser til disposisjon etter 2021 sesongen. Sportslig fiasko på alle områder.


Bør vel gå an å kreve ekstraordinært årsmøte og stille mistillit mot Koteng & co? Men er vel for mange av innavlgjengen aktive enda til at slikt ville fått flertall blant medlemsmassen Sad
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Gofoten
Proff


Joined: 25 Jul 2019
Posts: 263
Location: Hent tribunen

PostPosted: 06.11.2021 20:07    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Har styret ett snev av skamvett så stiller de sine plasser til disposisjon etter 2021 sesongen. Sportslig fiasko på alle områder.


Helt enig. Hvorfor må kun treneren gå når det er det inkompetente styret som er problemet?
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 06.11.2021 20:10    Post subject: Reply with quote

Surrealistisk å se at Hovland er blant våre beste i dag, eller minst dårlige om man vil… Neutral
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Sobchak
Proff


Joined: 25 Jun 2021
Posts: 293
Location: Lillestrøm

PostPosted: 06.11.2021 20:34    Post subject: Reply with quote

Hareide uttaler i intervjuet etter kampen at vi må komme oss opp på hesten igjen. Er det Perrys ånd som hjemsøker oss? Ser for meg at han bruker svart magi for å kanalisere ondskapen sin gjennom Hareide og ta hevn for at han ble avskjediget ved hele to tilfeller. Kan vi hyre inn han presten i Kjernen til å utføre en eksorsisme?
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 06.11.2021 20:35    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke spesielt stor på spillerbørser, men har bestemt meg for å gjøre et forsøk i kveld.

Adam Andersson - 1
Treffer ikke på en eneste pasning, og alle klareringer går rett i fotene til motspiller. For øvrig elendig defensivt, men nå også elendig offensivt.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 06.11.2021 20:39    Post subject: Reply with quote

Styret og de andre i leder roller i Klubben blir nok reddet av Knudsen.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6472
Location: Heaven

PostPosted: 06.11.2021 20:43    Post subject: Reply with quote

Hesten hjemsøker rbk.


Før så klarerte forsvarspillerne i rbk langt i det minste,no gir vi fra oss ballen så motstanderen kan spasere fram og score.

Hadde vi møtt et bra lag i europa,hadde det blitt to siffret,så dårlige er vi bakover.
Bør ringe flere alarmer.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 06.11.2021 20:48    Post subject: Reply with quote

Åge joda.......men jaggu er det andre tomme tønner som reiser rundt med dette sirkuset. Og noen må pinadø være både døv og stum......og fast ansatt.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 06.11.2021 20:49    Post subject: Reply with quote

Nå har vi 4 spillere uten go'fot i bakre 4er. Nytter ikke be hest slå lissepasning.
Back to top
View user's profile Send private message
Platon.XI.XI
Senior


Joined: 09 Oct 2019
Posts: 204
Location: Trondheim

PostPosted: 06.11.2021 21:32    Post subject: Reply with quote

Og det her skjer foran en fullpakket borteseksjon. Fansen 1 - Spillerne/styret/hareide+++ 0

#AlleMåGå!
_________________
Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.


Nils A. Eggen
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 06.11.2021 22:20    Post subject: Reply with quote

Analyse kongen og nå konge speider Hansen var også med til Bergen så jeg.
Kunne vært artig å fått målt hans betydning på/for lagets prestasjoner.
Hadde vi vært enda dårligere uten ham så blir det jo ende morsommere.
Hvilket sirkus av udugelighet
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 06.11.2021 22:38    Post subject: Reply with quote

Jeg legger merke til at noen faktisk har stemt på Vagic på spillerbørsen.
Man skal jaggumeg være blodfan av spilleren, for å kunne stemme på Vagic etter dagens kamp, for dette var noe av det værste jeg har sett i ES.. Ikke en jævla klarering klarte han gjøre rett. Jeg stiller også spørsmål om Åge satt og sov i første omg, da Vagic på egen hånd forærte Brann to mål.. han klarte faktisk nesten gi dem et tredje også, men takket være dårlig avslutning av Brann ble det med de to. Vagic skulle vært tatt av banen til pause.. Banens desidert dårligste spiller, og som i forrige kamp, helt elendig i forsvar.
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
JER
Senior


Joined: 15 Aug 2017
Posts: 165
Location: Østfold

PostPosted: 06.11.2021 22:56    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Jeg legger merke til at noen faktisk har stemt på Vagic på spillerbørsen.
Man skal jaggumeg være blodfan av spilleren, for å kunne stemme på Vagic etter dagens kamp, for dette var noe av det værste jeg har sett i ES.. Ikke en jævla klarering klarte han gjøre rett. Jeg stiller også spørsmål om Åge satt og sov i første omg, da Vagic på egen hånd forærte Brann to mål.. han klarte faktisk nesten gi dem et tredje også, men takket være dårlig avslutning av Brann ble det med de to. Vagic skulle vært tatt av banen til pause.. Banens desidert dårligste spiller, og som i forrige kamp, helt elendig i forsvar.


Vi har vel både noen Molde og Glimt-supportere her inne, regner med de liker å se oss blø.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 06.11.2021 23:19    Post subject: Reply with quote

Jeg må jo igjen stille meg litt undrende til hvordan vi behandler Serbecic når vi samtidig er villig til å spise alle fluene for å ha en spillende stopper på banen. De to er jo ganske like typer, men Serbecic er en mye mer rutinert spiller som gjør mye mindre og færre feil. Nå stod vi jo med Hovland og Hovland der ute, og Vagic fikk jaggu makkeren til å se god ut. Nesten, for herlighet som Even vaser rundt på overganger imot, men det var Vagic som tok rollen som ballgutt for Brann.

Generelt kanskje det dårligste Rosenborg-laget jeg noen gang har sett. På veldig lenge i alle fall. Hva skjer med hjernene til spillerne? Prøver seg på pasninger de annonserer ti sekunder i forveien? Klarer ikke elementær posisjonering verken offensivt eller defensivt, men står som malplasserte kjegler? Ingen tunge initiativ, ingen markering, det ser ut som de forsøker å spare kreftene til helga. Grell teknikk og verre presisjon, og sirupstreige bein. Helt seriøst tredjedivisjonstendenser hos mange av våre.

Og nok en gang ligger det på en hovedtrener som synes å gi helt faen når ting ikke går som planlagt. At Vecchia og Henriksen presterer å skade hverandre på trening er jo sesongen i et nøtteskall, men det går da virkelig an å sette opp laget fjorten hakk mindre ukjent enn det der? Spillerne ble jo helt relasjonsløse og handlingslammet, og de fleste responderte med å gjemme seg. Skarsem, jeg ser på deg. Resultatet ble jo at de eneste spillerne som klarer å bevege ballen framover knapt var borti den, mens det var totalt tivoli blant de som fikk ha ballen mest.

Bare å blåse av hele skiten nå. Still med juniorlaget, ville jeg sagt, hvis vi ikke da hadde tapt 24-0.

Børs:

Hansen BB 6 - Opptrer med autoritet. Bedre med ball enn ni av medspillerne. Tar det han kan.

Reitan 4 - God offensivt, elendig defensivt. Følger ikke løp hvis de rusler fire meter inn fra seg.

Vagic 1 - Det ser så fint ut når det lykkes, og så hårreisende ut når det ikke gjør det. -2 i første, 3 i andre.

Hovland 5 - Trives i mølja der han får en fot borti mye. Totalt uberegnelig i åpent spill.

Andersson 2 - Puslete og upresis, spiller helt uten selvtillit nå.

Skarsem 2 - Bruker 75 minutter på å innse at han spiller. Liker piruetter og blokkerte pasninger.

Tagseth 2 - Vil mye, og prøver å dirigere medspillere med tvilsomme rolletolkninger, men gjør aldeles for mye grove pasningsfeil.

Holse 5 - En av få som ser normalt innstilt ut, men vi når sjelden fram til ham før vi mister ball. Scorer.

Dino 2 - Kriger i lufta uten mål og mening. For langsom med og uten ball. Fortsatt for tidlig inne til å gjøre sjansene store.

Ceide 4 - Nøler så lenge før han starter driblinger at alt er i full balanse og det blir brems og bakover. Scorer en tap-in.

Holm 3 - Blir litt sånn enmannshær selv med folk rundt seg. Kan oftere tenke to trekk frem.

Konradsen 3 - Nytteverdi i å takle ball framover en stund. Håpløse pasninger, vurderinger og bevegelser i den dype rollen han er håpløs i.

Wiedesheim-Paul 1 - Ser ut som en utskremt supporter. Kun alibiinvolveringer.

Tettey? - Var han med som fysio? Assistent? Mer skrikende behov for rutine på midten har ingen noen gang opplevd. Dino var indreløper her, sammen med et spøkelse og en feilpasningsautomat ffs.

Hareide 2 - Skjønner ikke noe av det han driver med nå. Vanskelig å tro at dette er en trener som forsøker å vinne kampene.

Dommer Eskås 1 - Nøyaktig som forventet på bortebane mot en nedrykkskandidat med litt publikum. Skjevt, partisk og misser på de åpenbare nøkkelsituasjonene.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 06.11.2021 23:37    Post subject: Reply with quote

Veldig mange her på forumet som ikke kan/klarer å vurdere spillere godt nok. Det handler om å kunne se de små ting de ikke klarer å kamuflere og gjømme seg bak laget i.
Ikke alle har den egenskapen å kunne se dette. Det krever et trent øye og god fotball forståelse.
Når jeg etter de første 3 minuttene i Vagic"s første kamp så hans tempo problemer både i hode og teknikk og fart var det mange som ikke så det. Når jeg etter Dinos første 10minutter i hans første kamp i Abrahallen stillte meg meget tvilende til ham var det ikke mange som var enige.
Folk ser ofte bare det de vil se og som de håper å få se, som med Vagic.
Det er utfordringen i å kunne vurdere spillere totalt sett.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 06.11.2021 23:42    Post subject: Reply with quote

Godt vi har noen klarsynte, da. Og Skarsem var som vanlig et misforstått geni i dag, eller?
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 06.11.2021 23:46    Post subject: Reply with quote

Veldig enig med Zap i dag.
Mange mange år siden jeg har sett noe værre av et RBK i behov for poeng mot en nedrykks kandidat.
Dette hadde ikke holdt mot bunn Obos nivå heller.
Det er jo bare trist.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 06.11.2021 23:49    Post subject: Reply with quote

Skarsem var vel over snittet av laget ihvertfall. Men når du blir brukt så feil så kan man Ikke vurderes. Men det kan Vagic, den nye spillende stor stopperen eller hva ?
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 06.11.2021 23:59    Post subject: Reply with quote

Det var uansett en trist kveld!

Jeg forstår faktisk ikke Hareide og hans valg. Ser det er et intervju av han hvor de påstår å ha prøvd alt siden sommer. Det er vel kanskje det som er feil? Vinglete taktiker som ingen klarer å håndtere, eller forstå!? Utrolig at han lar Tettey sitte på benken gjennom kampen. Jeg klarer bare ikke å forstå det....

Kort oppsummert. Fiasko kamp i en fiasko sesong!
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 07.11.2021 00:01    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Veldig mange her på forumet som ikke kan/klarer å vurdere spillere godt nok. Det handler om å kunne se de små ting de ikke klarer å kamuflere og gjømme seg bak laget i.
Ikke alle har den egenskapen å kunne se dette. Det krever et trent øye og god fotball forståelse.
Når jeg etter de første 3 minuttene i Vagic"s første kamp så hans tempo problemer både i hode og teknikk og fart var det mange som ikke så det. Når jeg etter Dinos første 10minutter i hans første kamp i Abrahallen stillte meg meget tvilende til ham var det ikke mange som var enige.
Folk ser ofte bare det de vil se og som de håper å få se, som med Vagic.
Det er utfordringen i å kunne vurdere spillere totalt sett.


Helt enig! Om supporterne hadde klart å vurdere spillere bedre, så hadde vi ikke bare vunnet denne kampen, men hele føkkings serien!
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 07.11.2021 00:06    Post subject: Reply with quote

Noen utenfor klubben bør hjelpe dem å vurderer spillere ihvertfall Jeg tar gjerne jobben ja. En klubb som kjøper Denic og Malic osv bør søke profesjonell hjelp.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
Page 12 of 13

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb