English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Bryan Fiabema
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bagwell
Rutinert


Joined: 04 Jul 2010
Posts: 514
Location: Hatet og foraktens høyborg.

PostPosted: 25.06.2022 22:40    Post subject: Reply with quote

Hadde fortjent seg et mål i dag. Men det kommer vell Tommel'n opp!
_________________
sur feskak!
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 08.07.2022 08:50    Post subject: Reply with quote

Lurer på hva som skjer med Fiabema - vi har opsjon på kjøp men samtidig kan han dra tilbake til Chelsea allerede 1. August pga. en klausul i lånekontrakten.

Her mener jeg RBK bør kjenne sin besøkelsestid å signere Fiabema permanent så snart som mulig. Synes mange gir ham ufortjent mye pepper og glemmer hvor ung han faktisk er. Han er f.eks bare 1 måned eldre enn Pawel Chrupalla som stadig høster lovord selv om mye lenger unna startelleveren enn Fiabema
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 858

PostPosted: 08.07.2022 10:24    Post subject: Reply with quote

Hvor mye er opsjonen på?
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 08.07.2022 13:21    Post subject: Reply with quote

Mener å ha lest eller hørt 10 millioner en eller annen plass. Men aner egentlig ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 13.07.2022 21:57    Post subject: Reply with quote

Tirsdag omtalte Nidaros at nordlendingen har kjøpt seg leilighet på Lademoen for 5.450.000 kroner.

– Det er ingen dum idé å kjøpe leilighet, det er en av de beste investeringene man kan gjøre, sier Fiabema og smiler.

– Trondheim? Da har du litt framtidsplaner her da?

- Det er en fin by å ha leilighet i, det er bedre enn å leie, sier Fiabema.

– Åpner du nå opp for å bli værende etter 1. januar?

– Det er lang tid fram dit, det er umulig å si nå. Planen er fortsatt å være her ut lånet, så får vi se etter det, sier spissen.

(...)

– Vi er veldig fornøyd med stigningen hans. Det er veldig synd at han var uheldig i helga, med en i stolpen og en i skuldra på keeper. Han fikk et løft da han scoret mot Levanger og nå ser vi at gutten har større selvtillit. Han kommer mer til syne i kampene og det er bra, sier Rekdal.

Les mer: Fikk streng beskjed fra Rekdal: Nå har RBK-spissen kjøpt leilighet, mens sjefen applauderer

- Det er absolutt positivt og på bedringens vei. Om du ser hvor jeg var for noen uker siden, så tror jeg ikke det var mange som hadde sett for seg at jeg står der jeg står nå.

- I likhet med alle andre blir du bedre og bedre for hver kamp du får spille?

- Absolutt, absolutt! Den ene scoringa mot Levanger gjorde mye. Den gir enorm selvtillit, og det er stor forskjell på en spiller med selvtillit og en uten selvtillit. Jeg føler meg som en helt annerledes spiller nå, og det tror jeg også at mange andre ser. Det viser bare hvor fort ting snur! Jeg har prøvd å ha is i magen og stå på hele tida.

Les mer: - Føler meg som en helt annerledes spiller nå
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.07.2022 10:35    Post subject: Reply with quote

– Jeg tror folk glemmer at han er 19 år. Han virker meget moden i sitt spill, og jeg håper for han at han kommer til å score noen mål. Han har hatt fått en tøff start her og har en vanskelig konkurranse med Stefano og Ole. Han har kommet inn litt bakfra, og jeg syns vi ser en stigning i spillet hans, sier Holse.

(...)

– Det er et tidsspørsmål før han scorer i Eliteserien. Det vil ham en boost, og forhåpentligvis kommer målet i helga, sier RBK-treneren.

Han ser en spiller med selvtillit. Slik var det ikke i starten av RBK-oppholdet.

– Han har hatt det tøft i starten med – hva skal jeg si – å bli vant til oss, samtidig som vi skulle bli vant til ham. Og det har selvfølgelig gått litt utover selvtilliten hans. Så har han vært positiv og jobbet beinhardt hele tida. Han har ikke klaget på noe som helst. Han har stått på, og det er gøy når det begynner å løsne for sånne gutter.

Les mer: RBK-spissen innrømmer: – Jeg så ikke ut til å være i nærheten av noe som helst
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 16.07.2022 17:40    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:

– Han har hatt det tøft i starten med – hva skal jeg si – å bli vant til oss, samtidig som vi skulle bli vant til ham. Og det har selvfølgelig gått litt utover selvtilliten hans. Så har han vært positiv og jobbet beinhardt hele tida. Han har ikke klaget på noe som helst. Han har stått på, og det er gøy når det begynner å løsne for sånne gutter.


Tjaaaa..

La oss være enige om å være uenige.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 16.07.2022 20:18    Post subject: Reply with quote

lad os være enige om at han alene spiller fordi dem der er foran ham er skadede. Han scorer jo ikke på de største chancer - det har vi da set adskillige gange nu. Og det er vel kun derfor han er med - jeg ser ham ikke som deltagende i noget opspil af nogen art.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 16.07.2022 20:53    Post subject: Reply with quote

Synes Bryan har hatt god fremgang. Skaper sjanser og kommer nærmere og nærmere. Stort talent som fort kan slå gjennom for oss.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 923

PostPosted: 16.07.2022 21:40    Post subject: Reply with quote

Enig med sistnevnte. Når vi henter en 19-åring uten a-lagserfaring, må en ha tid til å la gutten vokse og utvikle seg gjennom de innhoppene han får. Jeg synes også han er i ferd med å ta mer for seg på banen, både individuelt, men også ift. det relasjonelle.

To eksempler på Fiabema fra tidlig i KBK-kampen. Et godt skudd i første angrep. Deretter er det han som spiller fram Holse som igjen legger inn til Sæter før 1-0.

Han skulle jo selvfølgelig scoret allerede, men en må jo tro det vil komme. Spennende spiller som nå får mye erfaring på kort tid.
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1197
Location: Oslo

PostPosted: 16.07.2022 22:25    Post subject: Reply with quote

Jeg har tro på denne spilleren. Han har fart og teknikk, og kan løpe gjennom et forsvar og motta gjennombruddspasninger og stikkere fra Holse og andre presise spillere. Jeg synes han viste glimt av sitt repertoar mot Jerv, selv om det så langt har endt med mye nesten. Med tillit og tid så kan han plutselig slå ut i blomst.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6470
Location: Heaven

PostPosted: 16.07.2022 23:43    Post subject: Reply with quote

Guten har potensiale,må jobbe litt med avslutningene og timing i løp.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 01.08.2022 17:24    Post subject: Reply with quote

Tromsø skal være interessert, men da må lånet med RBK avsluttes først.

Med Sæter, Tengstedt, Vecchia, Holm, og Ingason så har han vel neppe noen fremtid i klubben.

Dessverre. Alltid hatt troa på han.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 01.08.2022 18:59    Post subject: Reply with quote

Slik som klubben snakker om Vecchia og Holm høres det ut som begge de like gjerne kan legge opp og i hvert fall er ute resten av sesongen. Da er det bare tre spisser igjen og to av dem er nye så håper vi beholder han ut lånet.
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 13.08.2022 01:59    Post subject: Reply with quote

Bryan Fiabema er definitivt en mye bedre spiller når han får komme rettvendt, slik som i dag. Dette ligner mer på spilleren vi forventet å få inn på lån.
Selv om det bare var i 10 minutter mot et kjørt Sandefjord, så fikk han virkelig herjet litt med dem. Sørger for utvisning på Taaje, og setter sitt første Eliteseriemål, en vakker opprulling etter god, gammel oppskrift. Slike mål vi scorer i Rosenborg.
Fortsett slik, så går alt så meget bedre!
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 13.08.2022 09:41    Post subject: Reply with quote

Ser mørkt ut for Noah Holm isåfall. Sæter og Tengseth har overbevist og Fiabema har kvaliteter som gjør ham til et bedre alternativ som superinnbytter...
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 14.08.2022 16:25    Post subject: Reply with quote

Noen som kan gi en kort oppsummering av denne artikkelen der Geir Frigård hadde tårer i øynene etter at Bryan Fiabema endelig fikk sitt første seriemål?
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
jacsonø
Veteran


Joined: 15 Aug 2011
Posts: 1614

PostPosted: 14.08.2022 19:37    Post subject: Reply with quote

Midt i intervjuet kom assistent Geir Frigård gående. Han var tydelig på hva han tenkte om scoringen til Fiabema.

– Det der fortjente du Bryan. Jeg fikk tårer i øynene da du scoret, sa Frigård til Fiabema da han gikk forbi.
Back to top
View user's profile Send private message
rail
Rutinert


Joined: 23 Dec 2018
Posts: 593
Location: Rosenborg

PostPosted: 15.08.2022 00:19    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Slik som klubben snakker om Vecchia og Holm høres det ut som begge de like gjerne kan legge opp og i hvert fall er ute resten av sesongen. Da er det bare tre spisser igjen og to av dem er nye så håper vi beholder han ut lånet.


Er ikke Noah Holm forventet tilbake om en uke eller to?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.08.2022 22:10    Post subject: Reply with quote

Uvisst. Han må først se om han tåler vanlig trening.

Liker forresten denne uttalelsen fra Fiabema i saken over:

Quote:
– Nå spiller jeg regelmessig på seniornivå, og så har jeg kommet godt i gang her nå. Det var det jeg hadde lyst til, så hvorfor ikke. Jeg kom ikke hit for å være her i fire måneder, og så dra tilbake. Jeg kom hit for å spille, og for å få nye erfaringer, sier Fiabema.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 26.08.2022 08:20    Post subject: Reply with quote

Kalles hjem til Chelsea fire måneder før planlagt. Vi kan vel derfor anta at de har en kjøper klar, og at dette ikke er oss.

Kilden er @chelseayouth på Twitter.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 26.08.2022 08:48    Post subject: Reply with quote

Chelsea avbryter Fiabema-lån: – Det pågår diskusjoner

Quote:
– Det pågår noen diskusjoner rundt det. Det er ikke noe ønske for oss at han skal dra, men Chelsea har jo hatt den muligheten hele tiden, at de kan gjøre det. Hva det ender opp i vet jeg faktisk ikke, sier RBK-trener Kjetil Rekdal til TV 2.

Etter det TV 2 kjenner til er Fiabema fortsatt i Trondheim, og han skal etter planen trene som normalt med resten av Rosenborg-laget i dag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 26.08.2022 09:04    Post subject: Reply with quote

Dorsin utbroderer til Adressa.
Quote:
Men sportslig leder Mikael Dorsin i Rosenborg sier det enda pågår diskusjoner om Fiabemas framtid.

– Saken er den at Chelsea vil tilbakekalle han om vi ikke finner en permanent løsning. Så det er det vi diskuterer nå, sier Dorsin fredag formiddag.


Chelsea: Ferdig i RBK etter et halvt år
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 26.08.2022 09:14    Post subject: Reply with quote

Kan det være Viking? Litt rart i så fall i og med at han ikke har vist så veldig mye ennå og de allerede har en ung spiss på topp, men de har jo lenge jaktet en ny spiss og begynner å bli desperate, så helt umulig er det ikke.

Last edited by Hoven Evland jr. on 26.08.2022 09:26; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 26.08.2022 09:16    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
Dorsin utbroderer til Adressa.
Quote:
Men sportslig leder Mikael Dorsin i Rosenborg sier det enda pågår diskusjoner om Fiabemas framtid.

– Saken er den at Chelsea vil tilbakekalle han om vi ikke finner en permanent løsning. Så det er det vi diskuterer nå, sier Dorsin fredag formiddag.


Chelsea: Ferdig i RBK etter et halvt år

Koster han 5 mill eller mindre bør vi slå til.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 5 of 8

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb