English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Innsiden
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ballbingen
Rutinert


Joined: 27 May 2016
Posts: 990

PostPosted: 12.10.2022 21:14    Post subject: Reply with quote

https://www.youtube.com/w...jeYnN1_oaA

Det er fantastisk å kunne runde av en god serierunde med det her!
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 13.10.2022 03:07    Post subject: Reply with quote

Fantastisk episode. Elsker kjernen og elsker Rosenborg RBK
Back to top
View user's profile Send private message
BDESupermanStrand
Proff


Joined: 13 Oct 2022
Posts: 291

PostPosted: 14.10.2022 17:47    Post subject: Reply with quote

Veldig bra serie.

Synes innsiden så langt har vist potensiale som ligger i historiefortellingen til Rosenborg. Som Norges kanskje største underholdningsbedrift driver de overraskende lite med historiefortelling for å dra publikum inn produktet sitt
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.11.2022 18:31    Post subject: Reply with quote

Ny episode
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.12.2022 23:09    Post subject: Reply with quote

I romjula delte Rosenborg BK en video på fotballklubbens offisielle Instagram-konto med beskrivelsen «det ble full slåsskamp i garderoben i sommer».

I videoen ser man André Hansen og Adrian Pereira slåss. I bakgrunnen er det noen som jubler, noen spør hva som skjer og en trener forsøker å gripe inn. Klippet avslutter med at Hansen og Pereira klemmer.

(...)

En av kritikerne er Peter Rung, en svensk forfatter og foreleser om vold i nære relasjoner.

Rung på Instagram wrote:
Obegripligt för mig varför ni delar det här klippet @rosenborgballklub , vad vill ni sända för budskap ? Vilken del av er kultur som ni är stolta över visar ni här?

Vilka beteende är det som ni vill se mer av bland unga ni vill visa med det här klippet ?

Jag förstår verkligen inte och undrar hur ni som en av Skandinaviens mest framgångsrika klubbar tänker här.


Les mer: Sexolog og forfatter ut mot Rosenborg: – Jeg vet ikke hva de har tenkt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5434

PostPosted: 30.12.2022 23:59    Post subject: Reply with quote

Stopp verden, jeg vil av!

Neida. joda. Det skal sies, jeg lurte først på hva dette var for noe når jeg så videoen; en litt merkelig passiar mellom rutinerte og solide Andre Hansen og den ufordragelige (på en god måte) Pereira, et odd pair. Derimot la jeg ikke mer i det enn at det enten dreide seg om guttastemning eller garderobepolitikk i et toppidrettslag med mange personligheter. Uansett, det var ferdig i det videoen kuttet. I den grad det ble hevet øyenbryn ville det være fra kritikerne i adressa, og ingen tar de seriøst lenger.

Det var selvfølgelig for godt til å være sant. Det siste tiårets heksejakt etter det politisk ukorrekte - fra kunstnerradissenes krav om «avkolonisering» på Kunsthøgskolen til sparkingen av Øyvind Eikrem på NTNU, har altså kulminert i at en reality-sexolog får spalteplass om denne ikke-saken. Det inngår i en «kultur», må vite. Må passe seg for «budskapet», må I vite. For all del unngå å fremstå ufiltrert, gjerne ansett noen SoMe-rådgivere så vi kan polere dette til helvete. Det funker jo kjempebra for PL-stjernene..

Det er på wokemaniens alter vi skal kastrere alle menn.
Back to top
View user's profile Send private message
vegardj
Rutinert


Joined: 31 May 2009
Posts: 764

PostPosted: 31.12.2022 01:03    Post subject: Reply with quote

Jøje meg, jeg tror ikke jeg har sett noen som lettere blir fornærmet enn de som bruker ordet "woke" om alt de ikke liker. Det er rett og slett en form for hjerneråte som forhindrer en i å delta i diskusjoner på en konstruktiv måte.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 31.12.2022 11:52    Post subject: Reply with quote

I den virkelige verden så skjer det innimellom ting som ikke er helt etter de 10 bud, alle vet det, det er ikke så farlig om kultur og TV innimellom reflekterer det, tvert i mot. Innsiden er interessant nettopp fordi det gir et innblikk i hva som skjer i garderoben og på treningsfeltet. Det er så klart en redigert virkelighet vi blir servert, men hvis det blir så strengt redigert at man luker bort alt som en eller annen kan hisse seg opp over så mister det all verdi.
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1061

PostPosted: 03.01.2023 16:51    Post subject: Reply with quote

Dette er da helt normalt i ett testo-fylt miljø. Man kan fortsatt være kompiser selv om man har en sånn utblåsning.

Storm i vannglass.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 03.01.2023 17:26    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp! for Innsiden
Dette er et så godt arbeid at det fortjener en pris av noe slag. 20 timer+ må det vel være i alt der en virkelig føler seg, nettopp; på innsiden. Sammenlign med de påkostede All or nothing seriene fra England, hvor en står igjen med kanskje halvparten av tida, og stort sett bare trenerens peptalk i og rundt kamper. Veldig lite innpå spillerne sammenlignet med Innsiden, og nivåforskjell hva gjelder åpenhet. Herlig å se RBK ligge langt fremme her og virkelig etterleve mantraet om åpen klubb
Back to top
View user's profile Send private message
Vemundo
Veteran


Joined: 31 Jan 2006
Posts: 1377

PostPosted: 03.01.2023 19:46    Post subject: Reply with quote

Enig, har hatt stor glede av dette prosjektet, veldig positivt overrasket.
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 04.01.2023 00:02    Post subject: Reply with quote

Glimrende serie.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.01.2023 14:34    Post subject: Reply with quote

Tengstedt spesial
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.01.2023 21:48    Post subject: Reply with quote

Episode 2/2023
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.02.2023 00:03    Post subject: Reply with quote

Veldig kleine ideer som Coop hadde for reklamefilmen sin. Skulle egentlig tro det var kødd.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 25.02.2023 11:46    Post subject: Reply with quote

Jeg syns den siste episoden inneholdt flere kleine perioder enn det vi har vært vant til. Håper det er et forbigående fenomen.
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.06.2023 14:44    Post subject: Reply with quote

– Hvor kom ideen fra?

– Det spørsmålet har vi fått mange ganger, og jeg bruker å si at dette er ikke noe vi har funnet opp. Det er et grep som har skjedd mange plasser før oss. Vi kikket på en del på Djurgården, og andre klubber. Det er ikke noe vi skal ta på oss æren for å ha funnet på, smiler Stenseth.

– Samtidig har vi hatt Innsiden-aktig ting i rykk og napp siden 2018, men dette konseptet er ganske mye større enn det var tidligere. Det var litt overflate-skraping, men nå har vi virkelig gått på innsiden. Det var en drøm å få det til i flere år, så fikk vi matchen i fjor, legger Grønning til.

Som fluer på veggen på Lerkendal har de ikke nølt med å publisere opptak fra trenerdiskusjoner om taktikk eller neste motstander.

– Det skal sies at det har litt å si hvem som er trenere i klubben, for det krever litt at de tillater så stor åpenhet. Det skal Kjetil, Geir og gjengen hans ha all honnør for. Da vi «pitchet» denne ideen så trengte ikke Kjetil å tenke seg om. «Da må vi tåle å stå i det i både gode og dårlige dager. Dere skal få innpass overalt». Det har vi egentlig fått også, sier Stenseth, som heller ikke tror det blir noe problem med Svein Maalen som hovedtrener.

– Vi har fått beskjed om at det fortsetter akkurat som før. Jeg hadde blitt overrasket om Svein hadde ment noe annet.

Les mer: RBK-trioen bak kjempesuksessen: – Jeg tror ikke vi så for oss reaksjonen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tyholt
Senior


Joined: 17 Sep 2016
Posts: 228

PostPosted: 02.11.2023 11:29    Post subject: Reply with quote

15 millioner visninger! MÃ¥ bli noen annonseinntekter av det?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.01.2024 18:45    Post subject: Reply with quote

– Anslagsvis tror jeg vi hadde en inntekt på i underkant av 300 000 i fjor. Det er penger for oss det. Det er nesten tre nettverkspartnere, forklarer Stenseth.

Samtidig legger han ikke skjul på at det er ressurskrevende å lage serien.

– Det er ikke noe tvil om at det går litt på bekostning av å holde trykket opp i alle andre kanaler, men vi mener dette riktig innhold å prioritere for oss.

Hvilket innhold som faktisk vil fylle episodene, sier Stenseth vil bli ganske likt.

– Jeg har snakket med Alfred om det, så der blir ikke endringene veldig store. Men alle trenere har sine preferanser på hva man ønsker at omverden skal se.

– Taktikk for eksempel?

– Spesielt det kanskje.

Les mer: Sjefen har sett alle episodene: NÃ¥ varsler RBK endringer
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb