English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
SUTRELIGAEN
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
BDESupermanStrand
Proff


Joined: 13 Oct 2022
Posts: 292

PostPosted: 15.04.2023 20:55    Post subject: SUTRELIGAEN Reply with quote

Skulle man ha en egen tråd der alle som klager og sutrer over alt som var bedre før i tia og at laget ikke med et trylleslag bli gullfavoritt?

Mener bestemt at både NAE og Kjetil Knudsen trengte litt tid på å bygge laget..
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 15.04.2023 21:02    Post subject: Reply with quote

Glimrende forslag!
støttes Very Happy
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Pirlo
Veteran


Joined: 05 Feb 2006
Posts: 1248

PostPosted: 15.04.2023 23:05    Post subject: Reply with quote

Hvorfor stoppe der? Lag et eget forum for "positive" RBK-supportere og "negative" RBK-supportere så slipper man debatt og meningsutvekslinger Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Kent23
Rutinert


Joined: 14 Dec 2022
Posts: 709

PostPosted: 16.04.2023 06:36    Post subject: Reply with quote

Det er tydelig at forumets aksept for kritiske røster har dalt. Lurer på om mange av dagens forum-medlemmer var for ung til å få med seg suksessen og egentlig ikke vet hva rbk var. Dagens rbk er en middelmådighet i forhold og den nedgangen er drastisk og skammelig, men hvis man gikk i bleier eller ikke var født på 90-tallet så er det vanskelig å forstå dette.
Back to top
View user's profile Send private message
BDESupermanStrand
Proff


Joined: 13 Oct 2022
Posts: 292

PostPosted: 16.04.2023 06:46    Post subject: Reply with quote

På ingen måte, jeg fikk med meg hele den reisen, men nå er klubben på et annet sted. NAE er borte, pengene er brukt opp...

Som supporter er jeg glad i RBK og synes denne situasjonen som utfordrer er veldig Spennede. Virker som vi i fjor snudde en lang negativ trend siden Kåre ble sparket. Laget består av masse ungt talent og det er kult å følge den reisen klubben er på. Jeg kan raserer å pisse på alt som foregår i klubben, men velger å se det fra et positivt ståsted RBK

Blir sjeldent bedre av å klage hele tiden
Back to top
View user's profile Send private message
Kent23
Rutinert


Joined: 14 Dec 2022
Posts: 709

PostPosted: 16.04.2023 08:21    Post subject: Reply with quote

Men rbk skal ikke blitt dratt ned i søla med kjip drittfotball år etter år!
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 16.04.2023 08:33    Post subject: Reply with quote

Er utrolig trist at dette forumet, som de fleste andre steder i verden, ikke tåler at folk er uenige.
At det ikke går an å ha en diskusjon med argumenter for hver side.

Enten mener man 1 eller 2.
Alle som mener 1 vil mene det uansett hva de får høre av argumenter og vice verca.
TÃ¥pelig.

Om vi skal starte et underforum burde det som det foreslås her gjøres 3 varianter:
1) De som alltid hater uansett
2) De som alltid elsker uansett
3) De som er kapable til å ha en diskusjon og se argumenter for og i mot

Verste er at jeg ikke tror alle hadde gått til 3) på eget initiativ en gang. 2023 suger.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 16.04.2023 09:10    Post subject: Reply with quote

BDESupermanStrand wrote:
Blir sjeldent bedre av å klage hele tiden


Flott tråd forresten Wink

Vi har alltid hatt noen ytterpunkter på forumet som har høyere krav og forventninger til rbk enn hva flesteparten anser som realistisk, men å angripe de ser jeg ikke gi et positivt utfall.

Faktisk nysgjerrig på hva du håper å få ut av en tråd som dette, om ikke å skape enda større avstand.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 16.04.2023 09:16    Post subject: Reply with quote

Ett eget sutreforum blir nok ett utrolig lite spennende forum, uten uenigheter og diskusjoner dør forumet.
Men jeg skjønner tanken bak.
Jeg er sikker på at 99% på forumet er skjønt enige om at RBK ikke er der vi skal og bør være i dag. De fleste forstår også at det er fortidens feile veivalg som har ført oss dit.
Men derfra og utover skiller forumet lag. De av oss ( meg selv inkludert) som mener at vår posisjon er logisk ut fra det som har skjedd de siste årene og de som nekter å akseptere det og mener RBK burde være en toppklubb uansett.
Og så er det selvsagt helt greit å mene at Rekdal/Frigård er/ikke er de rette til å bringe klubben til tidligere storhet. Det er ikke noe fasit på det, selv kunne jeg nok tenkt meg trenere på en høyere hylle enn de to, samtidig så har Rekdal egenskaper som gjør at han tåler å stå i stormen der type Høgmo og Horneland møtte veggen. RBK er en spesiell klubb å trene på godt og vondt, blant annet på grunn sv slike som oss.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 16.04.2023 09:23    Post subject: Reply with quote

Kent23 wrote:
Det er tydelig at forumets aksept for kritiske røster har dalt. Lurer på om mange av dagens forum-medlemmer var for ung til å få med seg suksessen og egentlig ikke vet hva rbk var. Dagens rbk er en middelmådighet i forhold og den nedgangen er drastisk og skammelig, men hvis man gikk i bleier eller ikke var født på 90-tallet så er det vanskelig å forstå dette.


Ser du registrerte deg på forumet i 2022. Vel da var det mange som har vært på dette forumet i tjue år! Selv begynte jeg å se kamper i klokkesvingen tidlig på 1980-tallet så jeg fikk også med meg perioden før RBK ble dominerende i norsk fotball.

Det er irriterende å se at et forum hvor man ønsker å lese om situasjoner i kamper, spillerdisposisjoner, overganger, bakhåndsinformasjon etc bli brukt av nye brukere som en søppelbøtte hvor man skriver de samme grinebiterske innleggene uten argumenter gang på gang.

Dette har det blitt mer av de senseste årene og det er ødeleggende for det som var et glitrende forum.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
BDESupermanStrand
Proff


Joined: 13 Oct 2022
Posts: 292

PostPosted: 16.04.2023 09:32    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
BDESupermanStrand wrote:
Blir sjeldent bedre av å klage hele tiden


Flott tråd forresten Wink

Vi har alltid hatt noen ytterpunkter på forumet som har høyere krav og forventninger til rbk enn hva flesteparten anser som realistisk, men å angripe de ser jeg ikke gi et positivt utfall.

Faktisk nysgjerrig på hva du håper å få ut av en tråd som dette, om ikke å skape enda større avstand.


Var kun en spøk til de som konstant klager over hvor mye bedre det var før i tiden og ikke kan forholde seg til laget i dag.. RBK Ser for meg at denne tråden kan slettes
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1171
Location: Trondheim

PostPosted: 16.04.2023 09:36    Post subject: Re: SUTRELIGAEN Reply with quote

BDESupermanStrand wrote:

Mener bestemt at både NAE og Kjetil Knudsen trengte litt tid på å bygge laget..


Enig i at begge disse brukte tid på å få det offensive til å flyte, men det var ikke vanskelig å se hvordan de prøvde å spille. Ingen av dem hadde holdningen «nå skal vi poole langt i 6 mnd, så kommer finspillet på magisk vis etterhvert». Det er bare å se på hvordan de to Kjetil’ene uttaler seg. Den ene snakker kun om «prestasjonen» i alle intervjuer, mens den andre har fokus på «å få med seg noe». Denne kortsiktige tankegangen er til hinder for å utvikle spillet på lang sikt. Mulig Rekdal ble skremt av hvor dårlig vi fremstod i preseason i fjor da vi på mange måter hadde en relativt ambisiøs og angrepsrettet spillestil i 3-4-3, hvor vi prøvde å spille oss ut bakfra.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 16.04.2023 09:36    Post subject: Reply with quote

BDESupermanStrand wrote:

Var kun en spøk til de som konstant klager over hvor mye bedre det var før i tiden og ikke kan forholde seg til laget i dag.. RBK Ser for meg at denne tråden kan slettes


Tråden er glimrende den. Den burde omdøpes til Sutretråden og brukes hvis man må tømme seg for noe gruff før man har fått seg en kopp kaffe eller to. Smile
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3592

PostPosted: 16.04.2023 09:55    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
Er utrolig trist at dette forumet, som de fleste andre steder i verden, ikke tåler at folk er uenige.
At det ikke går an å ha en diskusjon med argumenter for hver side.

Enten mener man 1 eller 2.
Alle som mener 1 vil mene det uansett hva de får høre av argumenter og vice verca.
TÃ¥pelig.

Om vi skal starte et underforum burde det som det foreslås her gjøres 3 varianter:
1) De som alltid hater uansett
2) De som alltid elsker uansett
3) De som er kapable til å ha en diskusjon og se argumenter for og i mot

Verste er at jeg ikke tror alle hadde gått til 3) på eget initiativ en gang. 2023 suger.


Det er ikke det som er problemet. Problemet er 2-3 stykker, med noen velvillige innbyttere som hopper på innimellom, som bruker hver eneste forbanna tråd på å skrive akkurat det samme dag ut og dag inn.

Alle ser at vi ikke storspiller, men det er fortsatt mange nyanser her som hadde vært interessant å diskutere, som spillestil, hva vi gjør bra og dårlig i 3-5-2 og 3-4-3, hva som skal til for å knekke de kodene. Men jeg orker ikke begynne engang, for da starter en etter en av den sjølerklærte intelligensiaen med en sides langt innlegg med fastlåste mantra som gjentas i alle tråder.

Dere kan skrive og mene akkurat hva dere vil, men den polariserte diskusjonsformen dere holder på med her hjelper hverken klubben eller forumet.

Queue the idiots.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 16.04.2023 10:46    Post subject: Reply with quote

Selv om trådstarters forslag ikke er spesielt praktisk så går det an notere seg hvorfor det kommer.

Så er det også slik at det er berettiget frustrasjon som enkelte må få utløp for med den vandende katastrofen som Kjetil Rekdal som RBK-trener faktisk er. Den mannen kunne vært en brukbar manager hvis Frigård var knallgod på feltet, men det er han ikke.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
jacsonø
Veteran


Joined: 15 Aug 2011
Posts: 1614

PostPosted: 16.04.2023 11:24    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss... Prøv å rop så høyt du kan, helt til du sovner. Du skal se at alt er mye bedre når du våkner igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Vemundo
Veteran


Joined: 31 Jan 2006
Posts: 1377

PostPosted: 16.04.2023 12:08    Post subject: Reply with quote

Som dags er inne på, det handler egentlig ikke om positivitet, negativitet eller sutring. Det er et lite antall personer som skriver et stort antall innlegg som består av ensidige selvfølgeligheter og gjentagelser. Det er atpåtil slurvete skrevet og veldig kjedelig innhold, Konesseur hadde i det minste en viss kvalitet i sitt korstog. Det er sikkert ikke tilfeldig at det er en fellesnevner med negativitet, det er alltid lett å være negativ, men negative meninger er helt greit så lenge man ikke kombinerer det med negativ oppførsel.

Det er mangel på selvinnsikt, folkeskikk og oppdragelse, uavhengig av meninger så må man forstå hvor mye plass en enkeltperson kan tillate seg å ta. En må ha respekt for medsupporteres tid og oppmerksomhet, legge mer flid og tanke i hvert innlegg og droppe gjentagelsene. Det er ikke noe som lar seg fikse om ikke de det gjelder går i seg selv.
Back to top
View user's profile Send private message
trøndergutten
Rutinert


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 562

PostPosted: 16.04.2023 12:43    Post subject: Reply with quote

Jeg satt sent i går kveld og puslet på en mal til et lengre innlegg i denne tråden, da jeg ble irritert av åpningsinnlegget. Jeg tenkte at nå er det på tide
at trådstarter og alle andre som ikke forstår kritikken og/eller forsvarer Rekdal må få inn med t-skje hva kritikken handler om. Fordi jeg synes ikke deres forsvar av Rekdal eller deres kritikk av vår kritikk ikke holder mål. Men jeg kjenner at jeg har sutret nok på Fridiskusjon fra før og at jeg er trøtt og lei. Så jeg tar det i kortform.

Men først en liten innrømmelse om at ja, debatten er til tider polariserende, og at begge sider burde til tider fremlagt sine argumenter på en bedre måte (og det inkluderer i aller høyeste grad meg selv også). Alt er ikke svart/hvitt, selvfølgelig ikke.

Så her kommer i kortform det jeg hadde tenkt å skrive en lengre avhandling om:

- Rekdal og nåværende sportslig styre har gjort mye bra ved å få ned lønningene og få ned gjennomsnittsalderen på stallen. Dette er det jeg er mest fornøyd med at Rekdal har vært med på.

- Om det er Rekdals ide vet jeg ikke, men han er i alle fall sterkt delaktig til at klubben har blitt mer åpen igjen, noe som også er veldig bra. Innsiden er jo prakteksempelet på det.

- Det virker, i alle fall virket det slik i starten, som om at en del trodde at kritikken handlet om personen Rekdal, ikke treneren Rekdal. At Rekdal har historisk tilknytning til Molde, at han har vært sterkt kritisk til Rosenborg tidligere osv. For min del (og nå kan jeg selvfølgelig bare snakke for meg selv), handler det ingenting om personen Rekdal. Faktisk har jeg fått mer sansen for han som person etter at han kom til Rosenborg.

- Rekdal er heller ikke en dårlig trener i norsk målestokk. Han er bare ikke god nok for Rosenborg. Og enda viktigere, han er ikke riktig trener for Rosenborg.

- Som jeg har skrevet i tidligere innlegg har Rosenborg "godfoten" som en av sine verdier, og dessuten som mål å spille "artig og angrepsvillig fotball". Jeg er ikke på bølgelengde med verken klubben eller de som forsvarer Rekdal, hvis de mener at det å ha Rekdal som hovedtrener samsvarer med denne verdien og dette målet.

- Rekdal har altså aldri spilt over tid (selvfølgelig kan det ha skjedd i enkeltkamper) det jeg synes er "artig og angrepsvillig fotball", uansett hvilken klubb han har trent. Så da er mitt spørsmål til de som forsvarer Rekdal:

1) Synes dere at Rekdal noen gang i sin karriere som trener har stått for "artig og angrepsvillig fotball"? Hvis ja, da er vi rett og slett uenig i hva som er "artig og angrepsvillig fotball".

Hvis nei, tror dere da at 2) Rekdal kommer til å på mirakuløst hvis få til "artig og angrepsvillig fotball" for første gang i sin karriere?
Eller mener dere at 3) Rekdal er riktig trener for oss av andre grunner (som talentarbeid eller at han vil skape gode resultater) og at for dere er ikke "artig og angrepsvillig fotball" så viktig?

- Rekdal er sta og prøver å spille en formasjon som åpenbart ikke passer oss.

- Stallen er ikke så dårlig, og det er en del potensial her, men Rekdal har hentet inn noen av sine favoritter som åpenbart ikke er god nok.

- Jeg mener at stallen er 3. best i Norge og at vi derfor bør forvente 3. plass. Jeg krever ikke gull, slik noen av forsvarerne av Rekdal tror at vi som er kritiske til Rekdal forventer. Men jeg mener vi bør kunne spille mye bedre med den stallen vi har.

- Klubben har gjort utrolig mange feil over mange mange år. Så alt er selvfølgelig ikke Rekdal sin feil. Jeg tror han prøver så godt han kan.

- En av de største feilene klubben har gjort er at de ikke vet hvem de ønsker å være. De har ikke hatt noen strategi. Det kom f. eks godt frem da Rekdal ble ansatt. Når de to alternativene klubben har tydeligvis var KK og Rekdal så sier det alt (jeg ser bort i fra Dorsins alternativ som dessverre ble avfeid). De står for to vidt forskjellige spillestiler. Det vitner om at klubben ikke hadde klare kravspesifikasjoner.

- Til trådstarter: Ja, ting var faktisk bedre før. Da hadde klubben en klar retning, en klar identitet. Feil ble selvfølgelig gjort da også, men post Eggen har klubben rotet det forferdelig til for seg selv, med unntak av noen perioder.

- Dette punktet synes jeg er ekstremt viktig. De som forsvarer Rekdal skriver stadig at vi må gi han bedre tid. Men hvor lang tid skal vi gi han? Han har vært trener for Rosenborg i snart 1 år og 4 mnd. På den tiden har han ledet laget i mange kamper, og hatt hundretalls av timer på treningsfeltet med spillerne. Burde vi ikke sett noe bedre etter så lang tid?
Alle snakker om at trenere trenger tid, og ja, av og til er det lurt å være litt tålmodig. Men det er to poeng jeg synes er viktig her:

1) Det snakkes om kontinuitet og at det er en suksessfaktor. Ja, det kan være lurt med kontinuitet i både spillegruppa og på trenerbenken, men ikke for en hver pris. Kontinuitet for kontinuitetens skyld er sjeldent en suksessfaktor i seg selv. Det må ligge et potensial der, noe som kan bli bra bare man gir det litt tid. Jeg ser ikke at det er det med Rekdal. Om vi så gir han 10 år, kommer det aldri til å bli bra nok. Da er det unødvendig å gi han mer tid. Jeg hadde f. eks vært mye mer tålmodig med KK, selv om han hadde prestert likt resultatmessig som det Rekdal har gjort. Dette fordi det for meg ikke handler om resultatene vi har prestert under Rekdal. De er helt som forventet gitt at Molde og Glimt er bedre enn oss for øyeblikket. Det handler om hvordan vi har fremstått på banen. Rett og slett Rekdals fotballfilosofi.

2) Til tross for skader og utskiftninger i troppen, vil det ikke ta lang tid for en god trener å sette sammen et bedre kollektiv enn det Rekdal har satt sammen. Se bare på Aston Villa, som så helt sjanseløse ut under Gerrard. De hentet inn Emery som har forvandlet det som stort sett er det samme mannskapet (han har hentet inn en ny venstreback til førstelaget) til å bli et av PLs beste lag. Dette har han gjort på bare noen måneder. De beste trenerne trenger ikke lang tid på å sette sitt preg på laget.

Herregud, hvis dette var i kortform - tenk hvor langt dette innlegget hadde blitt hvis jeg hadde skrevet alt det jeg hadde planlagt. Glad jeg ikke gjorde det. Dette får være mitt eneste innlegg for en god stund i denne tråden. Jeg kjenner som sagt at jeg er trøtt og lei. Rekdal og styret (både nåværende for tidligere styrer) har dratt all gleden med Rosenborg ut av meg. Og jeg tror ikke denne gleden kommer tilbake før Rekdal er sparket, akkurat slik det ble med Horneland. Så får tiden vise om klubben endelig har lært og ansetter en mer riktig trener neste gang, eller om jeg raskt mister gleden igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3431
Location: Trondheim

PostPosted: 16.04.2023 12:57    Post subject: Reply with quote

Jeg er i sutre gjengen og er stolt over det da vi har stor kjærlighet til klubben vi har fulgt i tykt og tynt i mange 10 år.
Jeg velger å bruke mitt første og siste innlegg på denne tråden til å kopiere en liten tekst av en annen suttter i dag Løfaldli

Tempoet kan fortsatt bli høyere, presisjonen kan bli bedre og forsøkene lykkes på ingen måte hver gang. Men det er enkelt å se hva Ranheim prøver på, også når de mislykkes.

Kåre Ingebrigtsen gjør som han gjorde på Lerkendal for noen år siden: Han ber spillerne gå utpå banen for å angripe, skape trøbbel for motstanderen. Og det skjer på en måte som er gjenkjennbart.

Sannsynligvis blir laget bedre for hver dag spillerne øver.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 16.04.2023 14:07    Post subject: Reply with quote

trøndergutten wrote:
SÃ¥ jeg tar det i kortform.


ChatGPT stilte velvillig opp for å hjelpe til:

Forfatteren ble irritert av åpningsinnlegget i en tråd de skrev på, og følte behovet for å forklare hva kritikken av Rekdal handlet om. De mener at Rekdal har gjort en god jobb med å redusere lønningene og senke alderen på spillerne, samt øke åpenheten i klubben. Imidlertid føler de at Rekdal ikke er den rette treneren for Rosenborg og at han er for sta til å endre taktikkene sine. De argumenterer for at Rekdal aldri har spilt den typen fotball som Rosenborg verdsetter og at favorittspillerne hans ikke er gode nok. Forfatteren forventer at Rosenborg vil ende på tredjeplass i ligaen og ønsker at klubben skal ha en klar strategi.
Back to top
View user's profile Send private message
trøndergutten
Rutinert


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 562

PostPosted: 16.04.2023 15:12    Post subject: Reply with quote

Hoven Evland Jr. wrote:
trøndergutten wrote:
SÃ¥ jeg tar det i kortform.


ChatGPT stilte velvillig opp for å hjelpe til:

Forfatteren ble irritert av åpningsinnlegget i en tråd de skrev på, og følte behovet for å forklare hva kritikken av Rekdal handlet om. De mener at Rekdal har gjort en god jobb med å redusere lønningene og senke alderen på spillerne, samt øke åpenheten i klubben. Imidlertid føler de at Rekdal ikke er den rette treneren for Rosenborg og at han er for sta til å endre taktikkene sine. De argumenterer for at Rekdal aldri har spilt den typen fotball som Rosenborg verdsetter og at favorittspillerne hans ikke er gode nok. Forfatteren forventer at Rosenborg vil ende på tredjeplass i ligaen og ønsker at klubben skal ha en klar strategi.

Hey. ChatGPT altså! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1061

PostPosted: 16.04.2023 16:00    Post subject: Reply with quote

Kent23 wrote:
Det er tydelig at forumets aksept for kritiske røster har dalt.


Er en del forumbrukere som har forgifta den brønnen.
Back to top
View user's profile Send private message
frank
Proff


Joined: 03 Aug 2011
Posts: 307
Location: Eksil

PostPosted: 16.04.2023 21:02    Post subject: Reply with quote

Dette må være tidenes mest meta tråd: en tråd for å klage over at folk klager.

Men budskapet er tydelig nok: visse stemmer er ikke ønsket.

Greit det, skal holde kjeft jeg.
_________________
Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter.
Back to top
View user's profile Send private message
Bedreviteren
Proff


Joined: 23 Jan 2021
Posts: 334

PostPosted: 16.04.2023 21:04    Post subject: Reply with quote

Støtter forslaget til trådstarter 100 %. Alvorlig deprimerte ser lysere på tilværelsen enn mange supportere når de beskriver KR og RBK sitt spill

Det handler ikke om at kritikk er uønsket. Den stråmannen imponerer ingen.

Det går mer på at mye av kritikken er usaklig.

All kritikk er ikke det
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1198
Location: Oslo

PostPosted: 16.04.2023 21:33    Post subject: Reply with quote

Til dem som synes at det er slitsomt: Det aller enkleste må vel være å mentalt filtrere ut kommentarer fra dem man opplever at sutrer (eller på andre måter går helt imot det man mener, eller opptrer ufyselig osv.). Mulig at det må litt trening til, men tror det bør funke for alle her! I tillegg kan man ignorere spørsmål eller kommentarer fra disse. Etter hvert dør engasjementet deres ut. (For ordens skyld går det helt fint med undertegnede..)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb