English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mitt 2000. innlegg...

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 06.12.2007 18:43    Post subject: Mitt 2000. innlegg... Reply with quote

...vil jeg dedikere til hele dette forumet, og da især 2mas.

Da jeg registrerte meg i september 2002, hadde jeg allerede vært medlem på det gamle rbkweb-forumet, og den første dagen det ble bytta, registrerte jeg meg altså på det nye. I en lang periode var det, for å være politisk korrekt, varierende kvalitet på det som ble skrevet her, og ja, dette gjelder absolutt meg selv, bare sjekk mine første poster, men etter hvert som månedene og årene gikk kom det stadig til flere ivrige og kloke supportere av klubben i vårt hjerte. Og da gikk det bare en vei, oppover.

Diskusjonene ble stadig mer og mer saklig, mer og mer vettugt ble sagt. Og slik har det altså fortsatt helt fram til i dag. Og grunnen til det er, naturligvis, alle de fantastiske debattantene her inne. Vi har haugevis med folk som bidrar med enten klokskap, humor, saklighet, kunnskap, interesse, engasjement og ofte kombinasjoner av disse tingene. Alle disse faktorene er med og gjør at dette er det beste fotballforumet jeg vet om.

Jeg er innom rbkweb stort sett flere ganger daglig, og må alltid ha med meg siste nytt i alle trådene. Og ettersom det er få tråder med mange innlegg og designet er så stilrent og bra er det alltid lett å holde oversikten over trådene. Vil også legge til at moderatorene gjør en fin jobb for å holde det oversiktlig, da de flytter innlegg der de hører hjemme, enten om det er i en annen tråd eller i gapestokken.

Rbkweb er et forum som har gitt meg masse kunnskap om Rosenborg, ekstremt mye faktisk. Det er ikke få ganger jeg har gått på skolen og knust folk i diskusjoner med argumenter som andre debattanter her har lagt fram. Og det var rimelig artig å gå i mot strømmen da alle sa at Martin var den desidert dårligste i Tufte (Takk Dags!).

Noe som også fenger meg med dette forumet, er den gode variasjonen som er her inne. Variasjonen mellom både forskjellige temaer (Garderoben er et herlig "pusterom"), og variasjonen mellom humor og saklighet. Naturligvis er det best at det meste er saklig (noe det er), men det florerer også av fantastisk humor her inne (Thor Arilds og Haugens svar til Mainn, Henning og Dags sitater, PETO, for å ta noen eksempler). Dette er også noe som er sjeldent i andre forum, og gjør rbkweb så unikt som det er.

Det eksisterer naturligvis massevis krangler på rbkweb, som på alle andre forum. Selv har jeg kranglet med mange folk, men det som er så bra med kranglene her på forumet er at folk (som regel iallfall) går på sak, ikke person. Og, hva hadde egentlig dette forumet vært uten krangler? Hva hadde forum generelt vært uten krangler? Fint lite, egentlig.

Til slutt vil jeg bare takke alle og enhver av medlemmene her inne, og da spesielt en særdeles stor takk til 2mas, som er grunnleggeren av dette forumet og denne fantastiske nettsiden (kunne skrevet mye om den og), og driver den med glans. Utrolig at en person som samtidig studerer kan lage og drive en nettside ti ganger bedre enn Rosenborg Ballklub med en haug ansatte.

Uansett: Takk, alle sammen. Takk for at dere bidrar til å gjøre dette til det fantastiske forumet det faktisk er!

For de interesserte, mitt første innlegg på rbkweb:
knerten_10 wrote:
Dag Frode Hornseth er min ynglings spiller men hvis jeg skulle valht de beste så hadde det vært Arason, Hoftun, Berg og Strand. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 06.12.2007 19:02    Post subject: Reply with quote

Jøss, Doggy må men vel kunne si var et orginalt valg...

Fin måte å markere "jubileumet" på, forretsen! Wink
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Juch
Veteran


Joined: 14 Jun 2006
Posts: 2521
Location: Oslo

PostPosted: 06.12.2007 19:09    Post subject: Reply with quote

Det var hyggelig lesning Smile

Håper jeg selv aldri får 2000 poster.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59483
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.12.2007 14:03    Post subject: Reply with quote

Si ikke det, si ikke det. Cool

Må si takk for hyggelige ord, knerten. Det gjelder forresten til alle andre som sender hilsener på e-post. Tusen takk!

SÃ¥nn generelt kan vel man si at jeg tilpasser RBKweb og forumet slik som jeg personlig syns det er best, og det er tydeligvis flere som har samme syn som meg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
torerik
Veteran


Joined: 04 Mar 2006
Posts: 1775

PostPosted: 09.12.2007 02:51    Post subject: Reply with quote

Jeg liker ikke driften av dette forumet, det får alle andre forum til å bli irriterende..

Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
larenim
Veteran


Joined: 12 Jul 2005
Posts: 1072
Location: Sørlandet

PostPosted: 09.12.2007 07:19    Post subject: Reply with quote

word
_________________
/ Slapp av folkens, det her ordner seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb